Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20649)
mun mielestä on hyvä merkki et karffeilla lakimies, ainakin hoitavat asioitaan.lastensuojelu mokasi koska hylkäsivät ne lakitein hoidetut jutut.
mielstäni karffien perhe ajettiin ahdinkoon ,virkamiesten oman ylpeyden takia, ei voineet myöntää virheitä tehdyn asiassa. toivon et karffit voi hyvin ja vielä joskus palata normaali elämään. viimeistään kun lapset 18v niin sitten palata suomeen jos ovat nyt ulkomailla?
tiedän et lapsia sijoitetaan ja kierrätetään ympäri suomen ja aika hepposin syin. moni traumatisoitunut tästä jatkuvasta siirtelystä ja usein sijoitusperhe hyypiömäinen ja huonompi kuin oma perhe.
Vierailija kirjoitti:
"Miten tämä yksinäinen nainen liittyy Karfien tapaukseen?
Oletko sinä se yksinäinen nainen, johon koet viitattavan kautta rantain? Jos niin, kysymyksessä on paranoia.
Ainakaan minä en ole kertaakaan tehnyt koko vauva-palstalla yhtään viittausta yksinäisiin naisiin. Enkä ole havainnut muidenkaan tässä ketjussa niin tekevän. Ehkä jossain muussa viestiketjussa joku on."
Miten tuo historian tuntemus sinulla?
Historian tuntemukseni ei kiinnosta ketään. Liittyykö tämä jotenkin Karfien tapaukseen?
Ja jatkossa sinullekin tiedoksi: en enempää vastaa henkilööni liittyviin kysymyksiin. Karfit kiinnostavat, ei sinä enkä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudessa on nämä kuvat, koska muitakaan kuvia ei ole.
Tarkoittaa, että poliisilla ei ole hallussaan tuoreita passikuvia. Mikä tarkoittaa, että perheellä ei ole passeja. Mikä tarkoittaa, että eivät ole Schengen-alueen ulkopuolella.
Epätoivoista liirumlaarumia ja selittelyä. Sopertelua parhaimmin päin, oljenkorteen tarttumista, villaisella painamista.
Mitä jos, ehkä jos, jos ja jos.
Herää tähän päivään.
Niin - perhehän on joka tapauksessa voittanut jo.
Tommy ja Karoliina ovat voittaneet, mikäli omien lasten elämän pilaaminen katsotaan voitoksi.
Karfien lapset häviävät yhä pahemmin joka päivä.
>>Ainakaan minä en ole kertaakaan tehnyt koko vauva-palstalla yhtään viittausta yksinäisiin naisiin. Enkä ole havainnut muidenkaan tässä ketjussa niin tekevän. Ehkä jossain muussa viestiketjussa joku on.<<
Yhteen Karfeja puolustelevaan kommenttiini vastaaja arveli, että olen miehen ja lapsen jättämä yksinäinen nainen joka potkii vuokramurjussa seiniä. No, en ole yksinäinen nainen, minulla on perhe. Mutta kommentti kuvastaa hyvin sitä inhoa, jota yksin asuviin tai yksinäisiin naisiin jotka eivät koe sopivansa sen hetkisen yhteiskunnan normeihin, on liitetty jo vuosisatojen ajan.
Vierailija kirjoitti:
>>Ainakaan minä en ole kertaakaan tehnyt koko vauva-palstalla yhtään viittausta yksinäisiin naisiin. Enkä ole havainnut muidenkaan tässä ketjussa niin tekevän. Ehkä jossain muussa viestiketjussa joku on.<<
Yhteen Karfeja puolustelevaan kommenttiini vastaaja arveli, että olen miehen ja lapsen jättämä yksinäinen nainen joka potkii vuokramurjussa seiniä. No, en ole yksinäinen nainen, minulla on perhe. Mutta kommentti kuvastaa hyvin sitä inhoa, jota yksin asuviin tai yksinäisiin naisiin jotka eivät koe sopivansa sen hetkisen yhteiskunnan normeihin, on liitetty jo vuosisatojen ajan.
Ymmärrän kommenttisi hyvin. Kommentti oli tökerö ja typerä. En ollut sen kirjoittaja.
Keskitytäänpä Karfien perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kommenttisi hyvin. Kommentti oli tökerö ja typerä. En ollut sen kirjoittaja.
*kommentti siihen oli tökerö ja typerä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Junteilla on junttien maailmankuva. Pahinta mitä voi heistä olla ettei nainen suostu heidän kieroihin tarpeisiinsa. Pelkkä tarpeiden tekopaikka (siinäkin tapauksessa). Niistäkin tyhjät nesteensä jatkossakin paperiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut erään verbin aktiivikäyttäjä käydä sitä kuuluisaa kotikoulua. Piti ihan tarkistaa tuon verbin merkitys, kun hän sitä jankkaa sadan sivun viikkovauhtia.
SYNONYYMISANAKIRJA
sopertaa
kihistä, käristä, pihistä, pärskiä, sokeltaa, sössöttää, mongertaa, sammaltaa.
Kummasti sinua tuntuu vaivaavan tämä sanavalinta. Täysin normaali suomen kielen sana kuvaamaan sitä, mitä Karfien töppäilyjen puolustelijoiden epätoivoinen, kaikkiin oljenkorsiin tarttuva ja whataboutisitinen SOPERTELU on.
Oikein kernaasti käytän myös näitä synonyymisanakirjan sanoja. Otinpa muistiin itselleni.
Ja en ole eläkeläinen, jos se sinua askarruttaa.
Ehkö se teillä siellä Pohj
Kohottaako asuinpaikalla ylpeily heikkoa itseluottamustasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Junteilla on junttien maailmankuva. Pahinta mitä voi heistä olla ettei nainen suostu heidän kieroihin tarpeisiinsa. Pelkkä tarpeiden tekopaikka (siinäkin tapauksessa). Niistäkin tyhjät nesteensä jatkossakin paperiin.
Vai väitätkö, että Tommy Karfin olisi pitänyt nesteensä ruikkia paperiin?
(Moni voisi olla sitäkin mieltä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut erään verbin aktiivikäyttäjä käydä sitä kuuluisaa kotikoulua. Piti ihan tarkistaa tuon verbin merkitys, kun hän sitä jankkaa sadan sivun viikkovauhtia.
SYNONYYMISANAKIRJA
sopertaa
Kummasti sinua tuntuu vaivaavan tämä sanavalinta. Täysin normaali suomen kielen sana kuvaamaan sitä, mitä Karfien töppäilyjen puolustelijoiden epätoivoinen, kaikkiin oljenkorsiin tarttuva ja whataboutisitinen SOPERTELU on.
Oikein kernaasti käytän myös näitä synonyymisanakirjan sanoja. Otinpa muistiin itselleni.
Ehkö se teillä siellä Pohj
50-luvulla syntyneiden keskuudessa voi tosiaan olla. Meillä Kaarelassa ei ole, mutta me emme olekaan vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYNONYYMISANAKIRJA
sopertaa
"Kohottaako asuinpaikalla ylpeily heikkoa itseluottamustasi?"
Kuinka niin? Kysymys oli, asunko Pohjanmaalla. En asu.
Ja sulle tiedoksi: Olkiukko, ad hominem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että käytät nimitystä "nettoveroa vieläpä", kertoo ettet mitään veroa maksa.
Ei ole olemassakaan mitään veroa nimeltä "nettovero". Ehkä koetat ylpeillä sillä, että olet joskus jotain veroa maksanut, ja katsot, että sitä kutsutaan joksikin nettoveroksi.
Niinhän sinä haluat uskotella itsellesi. Lammas on ennen kaikkea, kaikkea ennen, kateellinen.
Voit helposti kumota argumentin vaikkapa vero.fi lainauksella. Mutta et osaa, et pysty. Ei ole sellaista veroa.
Nettoverotuksen käsite on olemassa, siihenhän meidän kaikkien valtionverotus perustuu. Myös minulla on erilaisia vähennyksiä, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Se ei ole mikään erillinen vero: Mitään "vieläpä nettoveroa" ei ole olemassakaan.
Keskittyisit nyt Karfin tapaukseen.
Keskittyisit itse. Sinähän se täällä jatkuvasti spekuloit milloin kenenkin kirjoittajan henkilöllä. Ja vääntelysi verotuksesta on jo sen verran säälittävää, etten edes kommentoi. Mietin vain, kuinka se liittyy Karfeihin.
"Kohottaako asuinpaikalla ylpeily heikkoa itseluottamustasi?"
Kuinka niin? Kysymys oli, asunko Pohjanmaalla. En asu.
Ja sulle tiedoksi: Olkiukko, ad hominem.
"Keskittyisit itse. Sinähän se täällä jatkuvasti spekuloit milloin kenenkin kirjoittajan henkilöllä. Ja vääntelysi verotuksesta on jo sen verran säälittävää, etten edes kommentoi. Mietin vain, kuinka se liittyy Karfeihin. "
Niin no, Karfeilla ei ole työtä, ei tuloja, eikä siten veroja. Eli mikään verotukseen liittyvä ei liity Karfeihin.
Jostain kumman syystä joku Karfien töppäilyjen puolustelija kumminkin katsoi asiakseen kysyä, vituttaako maksaa veroja ja pitää yllä "sosialismia", joilla Karfienkin elämä ja heidän työllistämänsä viranomaiset verorahoilla kustannetaan.
Että kyllä se liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudessa on nämä kuvat, koska muitakaan kuvia ei ole.
Tarkoittaa, että poliisilla ei ole hallussaan tuoreita passikuvia. Mikä tarkoittaa, että perheellä ei ole passeja. Mikä tarkoittaa, että eivät ole Schengen-alueen ulkopuolella.
Epätoivoista liirumlaarumia ja selittelyä. Sopertelua parhaimmin päin, oljenkorteen tarttumista, villaisella painamista.
Mitä jos, ehkä jos, jos ja jos.
Herää tähän päivään.
Niin - perhehän on joka tapauksessa voittanut jo.Tommy ja Karoliina ovat voittaneet, mikäli omien lasten elämän pilaaminen katsotaan voitoksi.
Karfien lapset häviävät yhä pahemmin joka päivä.
Niinpä. He kasvavat joka päivä ja muuttuvat ulkonäöltään tunnistamattomiksi. Lisäksi heitä syntyy lisää joka vuosi. Eikö olekin ärsyttävää, ettet mahda sillekään mitään?
"Niinpä. He kasvavat joka päivä ja muuttuvat ulkonäöltään tunnistamattomiksi. Lisäksi heitä syntyy lisää joka vuosi. Eikö olekin ärsyttävää, ettet mahda sillekään mitään?"
Karfien töppäilyjen puolustelijoiden argumentit muuttuvat yhä kummallisemmiksi ja epätoivoisemmiksi.
Ikänkuin Karfien lasten sikiäminen ja tunnistamattomuus olisi jotenkin se paha asia?
Ei, paha asia on heiltä riistetty jokaiselle lapselle kuuluva ihmisoikeus elämään yhteiskunnan jäseninä.
Tommy ja Karoliina tekevät tällä tyylillä lapsistaan yhteiskunnan jäseniksi kykenemättömiä ja vailla valmiuksia itseään ja tulevaa perhettään elättämään olevia.
Vierailija kirjoitti:
"Niinpä. He kasvavat joka päivä ja muuttuvat ulkonäöltään tunnistamattomiksi. Lisäksi heitä syntyy lisää joka vuosi. Eikö olekin ärsyttävää, ettet mahda sillekään mitään?"
Karfien töppäilyjen puolustelijoiden argumentit muuttuvat yhä kummallisemmiksi ja epätoivoisemmiksi.
Ikänkuin Karfien lasten sikiäminen ja tunnistamattomuus olisi jotenkin se paha asia?
Ei, paha asia on heiltä riistetty jokaiselle lapselle kuuluva ihmisoikeus elämään yhteiskunnan jäseninä.
Tommy ja Karoliina tekevät tällä tyylillä lapsistaan yhteiskunnan jäseniksi kykenemättömiä ja vailla valmiuksia itseään ja tulevaa perhettään elättämään olevia.
Mun maailmankuvassa teini on sellaisessa iässä, että osaa jo tehdä päätöksiä omasta elämästään. He valitsivat vanhempansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun maailmankuvassa teini on sellaisessa iässä, että osaa jo tehdä päätöksiä omasta elämästään. He valitsivat vanhempansa.
Niin ehkä tekivät, ehkä omalla päätöksellään itsenäisesti, ehkä vanhempiensa manipuloimana. Julkisuudessa olevan tiedon perusteella kukaan ei voi tietää miten. Aikanaan poliisitutkinta ja tuomioistuimen käsittely tulee tekemään päätöksen teinin kohtalosta. Ja varsinkin teinin vanhempien ja heidän piilottelijoidensa ja ruokkijoiden kohtalosta.
Teini tässä on se vähiten syyllinen, sen Suomen laki takaa.
Jokainen lapsi on vanhempiensa tekemä ja heillä on siksi ikuisesti vanhempiinsa aivan erityinen side 🏼
Meillä Helsingin Munkkiniemessä on sellainen. Ihan normaali suomen kielen sana.
Keskittyisit sinäkin Karfien tapaukseen.