Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20663)

Vierailija
14921/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aika kaukaa haettua, että hihhuliuskovaisten elämäntapaintiaanien eristyksessä pitämien suurperheiden hyvyyttä puolusteltaisiin sillä, että näin saadaan EU:n luottoluokitusta pidettyä yllä...

Syntyvyyden lasku on suurimpia huolia tässä maassa. Millä saadaan esimerkiksi nykyisen kaltainen virkakoneisto maksettua, jos syntyvyys laskee, sen myötä laskee luottoluokitus ja näin ollen lainarahan hinta Suomelle muuttuu kohtuuttoman kalliiksi.

Eli oletkin tosissasi. Olen sanaton. Viisas ja paikkansapitävä kommentti yhteiskunnan tasolla, mutta väärässä ketjussa.

Vierailija
14922/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko vihdoin perhe hajotetaan?

Ilman muuta Tommy ja Karoliina vangitaan, ensin tutkintaa varten ja mikäli syytteisiin ja tuomiolle edetään, vankeusrangaistuksen takia. Tämän aikana alaikäiset lapset ovat tietysti sijoitettuina/huostaanotettuina. Ikävä kyllä käytännön syistä noin isoa lapsikatrasta ei pysty sijoittamaan samaan paikkaan. 

Olisiko se lasten etu muutenkaan? Ehkä pienemmät pelkäävät isompia? Monissa uskis suurperheis isommat lapset "kasvattavat" pienempiä, mikä ei ole kummallekaan osapuolelle hyväksi.

Isot tarvitsevat muutenkin ihan erilaista tukea mitä pienemmät. Nämä ovat hirveästi jäljessä ikätovereitaan. Ainakin vanhimman pitäisi olla jo toisen asteen oppilaitoksessa, mutta peruskoulun todistus puuttuu. 

Kyllä se on niin, että ihmiselle tärkeintä elämässä on peruskoulun päästötodistus! Ihmissuhteilla ei väliä, ei väliä vaikka aiheutetaan traumoja! Kyllä peruskoulun päästötodistus olla pitää.

t. Virkakoneiston täti, joka haluaa nämäkin vit un hihhulit lampaiksi ja orjikseen, koska se on elämän tarkoitus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14923/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso kysymys on se, että missä nämä auttavaiset ystävät olivat, kun perhe vietti pakkastalvea paskaämpäreiden keskellä? Silloin olisi luullut ystävien avun kelpaavan. Ja jos ystäviä kerran on laumaksi asti.

Miksi ystäväjoukko on nyt sännännyt Karfien avuksi ja jeesaa heitä jo toista vuotta?

Lapset on otettu heiltä pois jo aiemminkin. Se ei voi olla syynä.

Eiköhän nuo asiat selviä helposti, että mihin kulttiin vanhempien (huom, ei lasten) auttajat oikein kuuluvat ja minkä saarnamiehen käskystä on annettu rahaa. Sehän on selvää, että rahaa on tarvittu paljon joka kuukausi jo pelkästään ruokaan, koska on kyseessä 2 aikuista ja 8 lasta, ehkä jopa 9? Karoliinahan oli tukevasti raskaana kun lähtivät karkumatkalle ja siitä on jo yli vuosi aikaa.

Toivottavasti lapset ovat jo poliisin hallussa ja toi

Poliisit kohdistivat väkivaltaa lapsiin.

Vierailija
14924/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään jokainen psyk.sh:n puolustaja itse hoitaja.😄 Onhan se varma, ettei kukaan muu voi puolustaa sellaista kirjoittajaa joka tosiaan tietää mistä kirjoittaa,.😂😂😂

Vierailija
14925/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin aika kaukaa haettua, että hihhuliuskovaisten elämäntapaintiaanien eristyksessä pitämien suurperheiden hyvyyttä puolusteltaisiin sillä, että näin saadaan EU:n luottoluokitusta pidettyä yllä...

Syntyvyyden lasku on suurimpia huolia tässä maassa. Millä saadaan esimerkiksi nykyisen kaltainen virkakoneisto maksettua, jos syntyvyys laskee, sen myötä laskee luottoluokitus ja näin ollen lainarahan hinta Suomelle muuttuu kohtuuttoman kalliiksi.

Ei ainakaan lukutaidottomilla, vankeuden jäljiltä lähes kävelykyvyttömillä ihmiskaupan uhreilla. Jos luottoluokitus todella vaatii lasten pahoinpitelemistä ja telkeämistä hökkeliin ulosteiden keskelle, ei sitä tarvitse pyrkiäkään nostamaan.

Näin ei kuitenkaan ole, vaan lapsen oikeuksia vastustavan öyhön argumentointikyky on saavuttanut jälleen uud

Syntyvyysluku vaikuttaa luottoluokitukseen - ei jo syntyneiden tiedot ja taidot.

Vierailija
14926/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kumpi ajatus on pahempi: se, että Karfeja rahoitetaan kolehtihaavista vai se, että heitä ei rahoiteta seurakuntien varoin.  Jälkimmäisessä tapauksessa budjetti voi olla todella niukka, mikä on pelottava ajatus.  Teini-ikäiset ja tietysti muutkin lapset tarvitsevat kunnon ruokaa kasvaakseen eivätkä asunnotkaan ilmaisia ole.  Yksittäisillä ystävillä on harvoin niin paljon varallisuutta, että he ryhtyisivät tällaiseen, olettaisin.  Kotikoulujärjestön rahaliikenne on varmaan tutkittu. Olen ajatellut, ja varmaan moni muukin, että jos paljastuu, että tätä porukkaa piilotellaan jossakin seurakunnan kiinteistössä, eroan kirkosta. Sääli ja armeliaisuus on eri asia kuin poliisin pakoilu ja siinä avustaminen.

Vierailija
14927/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten Pohjanmaalla vielä niin, että ei haluta auttaa niitä jotka apua tarvitsevat? Kun isovanhempani joutuivat lähtemään kiireessä sotaa pakoon, jättämään maatilat ja koko elämän taakse, niin nuo kysyivät, että oletteko köyhiä vai miksei teillä ole mitään omaisuutta mukananne? 

Tässä on nyt havaittavissa samaa omahyväisyyttä. Miksi olette köyhiä? Pärjäilkää! Naapurienkin ainoa apu oli lahjapussi ja lastensuojeluilmoitus.

Vierailija
14928/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>On vain ainoastaan positiivista, että hihhuliuskovaiset elämäntapaintiaanit hillitsevät lisääntymisenhaluaan, sen Karfin tapaus on meille opettanut.<<

Ehei, kyllä elämäntapaintiaanit ja uskovaiset lisääntyvät jatkossakin ihan niin kuin ennenkin. Korkeakoulutetut ja uraansa keskittyvät taas eivät. 

Vierailija
14929/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on näköjään jokainen psyk.sh:n puolustaja itse hoitaja.😄 Onhan se varma, ettei kukaan muu voi puolustaa sellaista kirjoittajaa joka tosiaan tietää mistä kirjoittaa,.😂😂😂

Niinpä. Onneksi en ole laittanut titteliäni kommenttien perään joka on myyjä ja tarkemmin kassa. Muuten minua syytettäisiin arvovallan käyttämisestä.😆

Vierailija
14930/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletkin tosissasi. Olen sanaton. Viisas ja paikkansapitävä kommentti yhteiskunnan tasolla, mutta väärässä ketjussa.

Kaikki lapset ja kaikenlaiset vanhemmat on otettava vastaan. Ei Suomella ole varaa valita. Se toinen vaihtoehto on olla ilman. Se tarkoittaa esimerkiksi eläkejärjestelmän lopettamista ja sairaaloiden yksityistämistä.

Vierailija
14931/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Onneksi en ole laittanut titteliäni kommenttien perään joka on myyjä ja tarkemmin kassa. Muuten minua syytettäisiin arvovallan käyttämisestä.😆

Saisinko minäkin arvovaltaa jos lisäsin se kirvesmiehen kommentin perään? Minuakin väitettiin hoitajaksi.

Vierailija
14932/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poliisit kohdistivat väkivaltaa lapsiin."

Ei h e l v e t t i. Vieläkö joku suoltaa tätä paskaa?

Vierailija
14933/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolustat sitä? On kertonut halveksivansa hymiöiden käyttäjiä.

Vierailija
14934/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lapset ja kaikenlaiset vanhemmat on otettava vastaan. Ei Suomella ole varaa valita. Se toinen vaihtoehto on olla ilman. Se tarkoittaa esimerki

Kun puhutaan lapsiaan törkeästi pahoinpitelevistä vanhemmista, vanhemmat otetaan vastaan vankeinhoitolaitoksessa ja lapset taas otetaan huostaan.

Karfien tapauksessa lapset ovatkin jo juridiselta kantilta katsoen huostassa, nuorinta paperitonta lukuunottamatta. 

Vierailija
14935/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>On vain ainoastaan positiivista, että hihhuliuskovaiset elämäntapaintiaanit hillitsevät lisääntymisenhaluaan, sen Karfin tapaus on meille opettanut.<<

Ehei, kyllä elämäntapaintiaanit ja uskovaiset lisääntyvät jatkossakin ihan niin kuin ennenkin. Korkeakoulutetut ja uraansa keskittyvät taas eivät. 

Juuri tällä viikolla taidettiin uutisoida tilasto, jonka mukaan asia on aivan päinvastoin. 

https://www.hs.fi/tiede/art-2000011374125.html

LASTEN saannista on tullut Suomessa luokkakysymys, sillä eniten lapsia saavat korkeakoulutetut ja hyvässä asemassa olevat.

Vierailija
14936/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: no

Niin muuten onkin ja useastikin.

Vierailija
14937/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytymättömyys valtaa alaa kolehtikansassa. Disinformaatiopatrulli päivystänee internetissä lahkojohdon ohjeiden mukaisesti paikkailemassa rakoilevia rivejä. 

Vierailija
14938/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on totta. Lehdessä luki niin.

Vierailija
14939/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se on totta. Lehdessä luki niin.

Lehdessä luki, että lasten ruumiillista kuritusta kannattavan, lasten hyväksikäytössä menneinä vuosikymmeninä kunnostautuneen uskonnollisen yhteisön merkittävä jäsen satuili tilanteesta, jossa ei itse ollut läsnä. 

Vierailija
14940/20663 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko jo sanoa suoraan. Jos ei olisi mitä sanoo olevansa niin ei voisi kirjoittaa asioista niinkuin kirjoittaa. Olen itse aivan tavallinen talliainen enkä rupea väittelemään sen kanssa asioista. En ole mikään erityisen älykäs mutta en halua näyttää tyhmältä. Minulla on kuitenkin terve itsetunto eikä minun tarvitse raivostua sille jos on kouluja käynyt. Olisi varmasti puolustanut itseään jos olisi ketjussa.

Täällä on paljon kirjoittajia eikä kaikki voi olla se hoitaja. Ja jos osaa kirjoittaa niin varmasti löytyy puolustajia paljonkin. Ihme touhua väittää kaikkia puolustajia samaksi ihmiseksi. Kertoo huonosta itsetunnosta tuo viha hoitajaa kohtaan. Oli muuten ainoa kirjoittaja joka ei vain höpissyt lahkoista ja pedofiileistä vaan kertoi asiatietoa. Eikö kenelläkään soi kellot, että maallikko ei voisi noin kirjoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä