Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20672)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästän teidät nyt sekoilemaan keskenänne täysin aivottomine käsityksinenne, enkä kirjoita ketjuun enää kommenttiakaan. Ei helmiä sioille. Psyk.sh.
Onpas kiva juttu kun ainoa joka tietää jotain savustettiin ulos ketjusta. N32
Eihän ole. Täällä se vastailee itselleen. Eri nikillä vain.
M37
Tämä on ainoa ketju jossa kukaan on epäillyt monen nikin käytöstä sitä. Pitääkö lähettää tussustani kuva sinulle? N32
Yliksen elämänkoululaisia ärsyttää kun eivät osaa kirjoittaa niin hienoja sanoja mitä mitä käyttää. Ainoastaan rasistinen öyhötys onnistuu.
Olen akateemisesta suvusta, joten tiedän mistä puhun. Ei tee mitään vaikutusta. Heti kun joku alkaa käyttää akateemisia sanoja vauva-palstalla tiedän, että hänellä on itsetunto-ongelmia.
Akateemisia sanoja? Hyvänen aika sentään.
Keskustelkaamme nyt yksinomaan työväenluokkaisilla, korkeakouluttamattomilla sanoilla, ettet vain tuomitsisi meitä 🥺
Murhalla kahdenlainen uho on ollut viime päivinä nousussa:
1) perhe ei tule saamaan kuin korkeintaan kevyen rangaistuksen, ja erityisesti heitä auttaneita ei voi tuomita mistään
2) perhe on varmasti, takuuvarmasti ulkomailla, jopa EU:n ulkopuolella, viranomaisten ulottumattomissa
Oma tulkintani on, että tässä pyritään räätälöidysti vaikuttamaan rauhoittavasti niihin alemman kastin seurakuntalaisiin, joilta on jo yli vuoden ajan lypsetty kolehtia perheen hyväksi, ja jotka ovat saattaneet avustaa paossa tietämättä perheen olinpaikkaa.
En ihmettelisi, vaikka kattila olisi jo kiehunut yli ja perhe poliisin hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästän teidät nyt sekoilemaan keskenänne täysin aivottomine käsityksinenne, enkä kirjoita ketjuun enää kommenttiakaan. Ei helmiä sioille. Psyk.sh.
Onpas kiva juttu kun ainoa joka tietää jotain savustettiin ulos ketjusta. N32
Eihän ole. Täällä se vastailee itselleen. Eri nikillä vain.
M37
Tämä on ainoa ketju jossa kukaan on epäillyt monen nikin käytöstä sitä. Pitääkö lähettää tussustani kuva sinulle? N32
Yliksen elämänkoululaisia ärsyttää kun eivät osaa kirjoittaa niin hienoja sano
Kaikkia se leipä elättääkin, vaikka ei tarvisi kyllä tällaisia elättää.
No nyt on mielenkiintoista. Vai on akateemisten sanojen käyttö merkki itsetunto-ongelmista. Täällä on yksi akateemisen sukunsa ainoa alämäm kolulainen. Harvinainen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Olette oikeasti tyhmiä kun ajoitte ketjusta ulos ainoan jolta olisi voinut kysyä asioista miten menevät. Minulla olisi ollut kysyttävää paljonkin, mutta veitte sen mahdollisuuden tyhmyydellänne ja sillä, että ette kestäneet niin pitkälle opiskellutta. t. vakaope
Psykoottisen sairaanhoitajan tittelit ne vaan muuttuu, mutta yhtä sekavaa paskaa se ulisee ku ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette oikeasti tyhmiä kun ajoitte ketjusta ulos ainoan jolta olisi voinut kysyä asioista miten menevät. Minulla olisi ollut kysyttävää paljonkin, mutta veitte sen mahdollisuuden tyhmyydellänne ja sillä, että ette kestäneet niin pitkälle opiskellutta. t. vakaope
Psykoottisen sairaanhoitajan tittelit ne vaan muuttuu, mutta yhtä sekavaa paskaa se ulisee ku ennenkin.
No ainakaan minä en tiedä mitään sairaanhoidosta, mutta tiedän että olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitkään ajatellut kaikki palstan kirjoittajat sairaanhoitajiksi ja onko niitä koko ajan luonasi?
Olen edelleen sitä mieltä, että minfon uudet nimimerkit kertovat konsulttitoimiston palkkauksesta, vauvalla en ole vastaavaa ongelmaa nähnyt. Täällä riehuvat pikku kilipukit ja muuan nimimerkki, jota ei kannattaisi mainita. Rasittava mutta harmiton. Saa nähdä, koska ulottavat vaikutuksensa tännekin.
Minfon pitkäpiimäisten tekstien joukosta erottuvat heti ammattilaisten tekstit, vaikka niitä miten peiteltäisiin. Ja ammattilaiset viestintäkonsultit, turha vetää hernettä nenään. Teitä on joka junaan. Hijokaa niitä tekstejänne ihan j:llä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on mielenkiintoista. Vai on akateemisten sanojen käyttö merkki itsetunto-ongelmista. Täällä on yksi akateemisen sukunsa ainoa alämäm kolulainen. Harvinainen tapaus.
Ei saa vähätellä.Akateemisissa suvuissa ei suorita kukaan pelkkää elämäm kolua, vaan vähintään elämäm kovan korkeakolun, kuten tämäkin akateemisen suvun vesa, vai oliko se Pera.
Taas kului yksi helteinen kesäpäivä. Ei näitä enää monta ole jäljellä tänä kesänä. Linnunpojat ovat jo kaikki lähteneet pesästä, pesässä kun ei opi lentämään. Me tällä palstalla ajattelemme Karfien lapsia, puolustamme heidän oikeuttaan koulutukseen ja ajattelun vapauteen emmekä luovuta. Haluaisimme, että sinäkin teet niin. Om du vet någonting, gå till polisen. Ehkä teitkin sen jo, me vain emme vielä tiedä sitä.
Nyt minä saan kuulla, että olen oksettava pelle, idiootti, jonka pitäisi hankkia elämä ja hakeutua hoitoon. Olkoon sitten niin, jos se jotakuta teistä helpottaa. Vastuu on kuitenkin jokaisen teoistaan kannettava ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Taas kului yksi helteinen kesäpäivä. Ei näitä enää monta ole jäljellä tänä kesänä. Linnunpojat ovat jo kaikki lähteneet pesästä, pesässä kun ei opi lentämään. Me tällä palstalla ajattelemme Karfien lapsia, puolustamme heidän oikeuttaan koulutukseen ja ajattelun vapauteen emmekä luovuta. Haluaisimme, että sinäkin teet niin. Om du vet någonting, gå till polisen. Ehkä teitkin sen jo, me vain emme vielä tiedä sitä.
Nyt minä saan kuulla, että olen oksettava pelle, idiootti, jonka pitäisi hankkia elämä ja hakeutua hoitoon. Olkoon sitten niin, jos se jotakuta teistä helpottaa. Vastuu on kuitenkin jokaisen teoistaan kannettava ihan itse.
Sumuta, ja uhriudu muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me tavalliset pulliaiset, eli sinun kielelläsi varmaan lampaat emme koskaan koe olevamme viranomaisvainon kohteina? Miksi ainoastaan "omilla aivoillaan ajattelevat" elämäntapaintiaanit ja paranoidista skitsofreniaa sairastavat kokevat sellaista?
Nimenomaan siksi, että olette kuuliaisia lampaita. Ymmärrätkö?
Kyllä ymmärretään, onhan se jo tullut mölinästäsi selväksi, että meitä lainkuuliaisia kunnon kansalaisia, yhteiskunnan normeihin sopeutuvia tolkun ihmisiä, joita on 99.9% Suomen kansasta, kutsut lampaiksi. Ja varmaankin poliiseja kutsut kytiksi.
Sitten olette te "omilla aivoillaan ajattelijat", eli foliohatut, joukkovainotut, linnakundit, liivimiehet, uskonfanaatikot, elämäntapaintiaanit, eloapinalliset, antifantit, sinimustat, uusnazzit, valta kuuluu kansalle / vapauden liitto / suomen kansa ensin / kristallit / totu
Sulla on ns tolkun ihmiseksi aikamoinen lista itsestäsi poislohkottuja ominaisuuksia joita olet sijoitellut noihin ryhmiin :). MIten ois tolkun integroimiset ihan ihmisyyteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt minä saan kuulla, että olen oksettava pelle, idiootti, jonka pitäisi hankkia elämä ja hakeutua hoitoon. Olkoon sitten niin, jos se jotakuta teistä helpottaa. Vastuu on kuitenkin jokaisen teoistaan kannettava ihan itse.Sumuta, ja uhriudu muualla.
Totuus ei pala tulessakaan.
On oikeastaan huvittavaa, miten tarkkaan Karfien puolustajat tätä palstaa päivystävät. Vähänkin vaaralliset kommentit ammutaan alas parin minuutin sisällä. Mitä pelkäätte? Erityisen vaaralliseksi koetaan kommentit, joissa kehotetaan kertomaan tiedot poliisille. Eivätkö ne rivit pysykään ihan itsestään suorassa? Ihmettelen, kuka viitsii mokoman joukon takana seistä. Jos siis sinussa on vähänkin ryhtiä, mene poliisin puheille. Tee se heti huomenna.
Olen eri, mutta tuntemani poliisit kutsuvat itseään ainakin huumepuolella kytiksi poliisin sijaan. Mitä pahaa siinä termissä siis on, ja mitä pahaa se kertoo termin käyttäjästä? T. Rajan ukko.
Vierailija kirjoitti:
On oikeastaan huvittavaa, miten tarkkaan Karfien puolustajat tätä palstaa päivystävät. Vähänkin vaaralliset kommentit ammutaan alas parin minuutin sisällä. Mitä pelkäätte? Erityisen vaaralliseksi koetaan kommentit, joissa kehotetaan kertomaan tiedot poliisille. Eivätkö ne rivit pysykään ihan itsestään suorassa? Ihmettelen, kuka viitsii mokoman joukon takana seistä. Jos siis sinussa on vähänkin ryhtiä, mene poliisin puheille. Tee se heti huomenna.
Mene sinä lanttumaakarille.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei ole vieläkään selvinnyt että tolkun ihmiset joilla on taju ihmisoikeuksista puolustavat sitä ihan kaikkialla eikä vaan silloin jos asia koskettaa itseä. Etkö ihan oikeasti ymmärrä tällaista asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Murhalla kahdenlainen uho on ollut viime päivinä nousussa:
1) perhe ei tule saamaan kuin korkeintaan kevyen rangaistuksen, ja erityisesti heitä auttaneita ei voi tuomita mistään
2) perhe on varmasti, takuuvarmasti ulkomailla, jopa EU:n ulkopuolella, viranomaisten ulottumattomissa
Oma tulkintani on, että tässä pyritään räätälöidysti vaikuttamaan rauhoittavasti niihin alemman kastin seurakuntalaisiin, joilta on jo yli vuoden ajan lypsetty kolehtia perheen hyväksi, ja jotka ovat saattaneet avustaa paossa tietämättä perheen olinpaikkaa.
En ihmettelisi, vaikka kattila olisi jo kiehunut yli ja perhe poliisin hallussa.
Löysin lauseen "pullan tuoksuinen äiti" vähän huvittava. Jotenkin en tiedä sopiiko tohon kuvaan?
Minfolla joku epäili, että perheen isällä voisi olla mt-ongelma. Se selittäisi monta kohtaa.
Samalta lahjoittajalta saa ottaa lahjoituksina 5000 € kolmen vuoden aikana ilman, että on maksettava lahjavero. Perhe ei ilmeisesti myöskään ole mitään verotuloissa näkyviä tukia nostanut, lapsilisätkin ovat ovat ohjautuneet hyvinvointialueelle lasten sijoituksen jälkeen, joten huomattavasti paremmat rahat voi kolehtien kautta saada.