Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat mansplaining- kokemukset tänne!

Vierailija
25.05.2025 |

Mansplaining on ilmiö, jonka jokainen nainen ja tyttö tuntee. Mikä on hassuin, ärsyttävin tai naurettavim, jonka olet kuullut? 

Itseäni naapurin ukko alkoi kerran neuvomaan hevosen hoitoon ja ratsastukseen liittyvissä asioissa. Kysyessäni asiaa selvisi, ettei koskaan ollut missään tekemisissä hevosten kanssa. Itselläni on 15 vuoden kokemus hevoshommista, oma hevonen on ollut 10 vuotta. 

Kommentit (1589)

Vierailija
341/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otin usean kommentin tästä ketjusta ylös ja IP-osoitteet. Jaan X:ssä oikeille ihmisille.

Moni mies näkee nämä naisten kommentit ja IP-osoitteet.

Ai näet ip-osoitteet? Näetkö pieniä vihreitä miehiäkin siellä kellarissasi?

Vierailija
342/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele lasten ja etenkin poikien pahoinvointia kun lukee teidän naisten kirjoittelua. Hakekaa apua itsellenne, se olisi paras apu meille muillekin.

Naisviha ei ole naisten syy. Mutta naisvihan vuoksi te sairaat inselit tapatte naisia.

Hmm... eikö siis miesvihakaan ole miesten syy?

Asiaa nimeltä miesviha ei ole edes olemassa. Paskiaisia(miehiä) vihataan, koska ovat paskiaisia. Ei siksi että nämä paskiaiset ovat miehiä.

Ja naisia vihataan pelkän sukupuolen vuoksi.

Minä olen mies. En paskiainen. Miksi puhut noin rumasti meistä miehistä?

Olet torvi. Osa miehistä on paskiaisia ei ole yhtä kuin kaikki miehet ovat paskiaisia. Looginen päättely sulla hukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ketjussa riehuva naisvihaajamies vaikuttaa todella häiriintyneeltä ja suoltaa tekstistä päätellen vihapuhetta ja väkivaltauhkauksia naisia kohtaan päivittäin useissa ketjuissa palstalla. Toivottavasti viranomaiset ottavat hänet seurantaan, siinä saattaa voida ennaltaehkäistä tulevia väkivaltarikoksia. Lisäksi nuo vihakirjoitukset ovat tietenkin rikoksia jo sellaisenaan. Loistavaa, jos hän on itse naisvihaharhoissaan nettivinkannut ketjun poliisille. Vähän niin kuin murtovaras soittaisi itse poliisit paikalle.

Joo, teen itsekin ilmoituksen. Huolestuttavaa käytöstä. 

Ne jotka täällä komppaa näitä sairaita juttuja, eikö teitä huolestuta, että se saattaa olla sisko, äiti, mummo, täti joka joutuu hyökkäyksen kohteeksi siksi, että sattuu olemaan nainen?

Vierailija
344/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani viimeisilläni raskaana, tuntematon ukko tuli ulkona neuvomaan, miten vauvan saa syntymään. Neuvo oli että lähtee sillä, millä on tullutkin. Kertoi vielä ylpeänä miten tytärpuoli oli suuttunut kyseisestä neuvosta, vaikka hän vain yritti auttaa :D 

Vierailija
345/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ketjussa riehuva naisvihaajamies vaikuttaa todella häiriintyneeltä ja suoltaa tekstistä päätellen vihapuhetta ja väkivaltauhkauksia naisia kohtaan päivittäin useissa ketjuissa palstalla. Toivottavasti viranomaiset ottavat hänet seurantaan, siinä saattaa voida ennaltaehkäistä tulevia väkivaltarikoksia. Lisäksi nuo vihakirjoitukset ovat tietenkin rikoksia jo sellaisenaan. Loistavaa, jos hän on itse naisvihaharhoissaan nettivinkannut ketjun poliisille. Vähän niin kuin murtovaras soittaisi itse poliisit paikalle.

Ne jotka täällä komppaa näitä sairaita juttuja, eikö teitä huolestuta, että se saattaa olla sisko, äiti, mummo, täti joka joutuu hyökkäyksen kohteeksi siksi, että sattuu olemaan nainen?

Ei kiinnosta miten teidän naisten käy. Vain miesten hyvinvointi kiinnostaa.

Vierailija
346/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee, että näillä naisilla on vakavia mt-ongelmia, kun uhkailevat miehiä väkivallalla.

Täällä miehet runkkailevat ajatukselle lasten tappamisesta.

Kenellä on niitä mt-ongelmia..

Miehet huomauttivat ketjun ja palstan ongelmallisuudesta. Se ei ole runkkailua. Tämä ketju on naisten rinkurunkkausta verten perustettu miesvihaketju

Vierailija
347/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka oli kiinnostunut ortodoksisuudesta. Hän ei ollut ortodoksi, kuten en minäkään. Mun sukulaisista 80% on ortodokseja, joukossa myös pappeja, joten tunnen kuitenkin uskontoa aika hyvin. Hän oli ihan perus luterilaisesta perheestä, käynyt kerran keskustelun ortodoksisuudesta yhden papin kanssa ja osallistunut muutamaan pääsiäisyön palvelukseen. Se sit pätevöitti hänet luennoimaan mulle aiheesta.

Vierailija
348/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ketjun Ylen uutisvinkinkiksi miesvihasta. Toivottavasti Yle tekee näistä miesvihaajista kuuluisia.

Itse ainakin näytän tämän ketjun seuraavilla treffeillä ja katson naisen reaktiota miesvihaan.

Vierailija
349/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sisko, äiti, mummo tai täti ole samanlainen miesvihaaja kuin kaikki muutkin naiset täällä. Saa mitä ansaitsee.

Vierailija
350/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani viimeisilläni raskaana, tuntematon ukko tuli ulkona neuvomaan, miten vauvan saa syntymään. Neuvo oli että lähtee sillä, millä on tullutkin. Kertoi vielä ylpeänä miten tytärpuoli oli suuttunut kyseisestä neuvosta, vaikka hän vain yritti auttaa :D 

Sillä se lähtee.

Vierailija
351/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin ketjun Ylen uutisvinkinkiksi miesvihasta. Toivottavasti Yle tekee näistä miesvihaajista kuuluisia.

Itse ainakin näytän tämän ketjun seuraavilla treffeillä ja katson naisen reaktiota miesvihaan.

Haista paska! Toivottavasti tuo treffi puukottaa sinut.

Vierailija
352/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laittamassa kahviini kaksi sokeripalaa, kun viereisessä pöydässä istuva nainen alkoi neuvoa: "Yksi sokeri riittää, muuten kuolet diabetekseen!" Kun laitoin silti kaksi, nainen ponkaisi pystyyn, huitoi käsillään ja huusi: "Miten voit olla noin vastuuton! Ajattele terveyttäsi ja ympärilläsi olevia ihmisiä!"

Vierailija
353/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska! Toivottavasti tuo treffi puukottaa sinut.

Nettivinkattu poliisille.

Vierailija
354/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin koirani juosta vapaana aidatulla alueella, kun ohikulkeva nainen huusi: "Pidä se hihnassa!" Vastasin, että alueella saa pitää koiria irti. Nainen alkoi karjua naama punaisena: "Tämä on täysin vastuutonta! Sinä vaarannat kaikki! Tajuatko, että koira voi tehdä mitä vain?!"

Vierailija
355/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele lasten ja etenkin poikien pahoinvointia kun lukee teidän naisten kirjoittelua. Hakekaa apua itsellenne, se olisi paras apu meille muillekin.

Naisviha ei ole naisten syy. Mutta naisvihan vuoksi te sairaat inselit tapatte naisia.

Hmm... eikö siis miesvihakaan ole miesten syy?

Asiaa nimeltä miesviha ei ole edes olemassa. Paskiaisia(miehiä) vihataan, koska ovat paskiaisia. Ei siksi että nämä paskiaiset ovat miehiä.

Ja naisia vihataan pelkän sukupuolen vuoksi.

Minä olen mies. En paskiainen. Miksi puhut noin rumasti meistä miehistä?

Olet torvi. Osa miehistä on paskia

Kirjoitit "Paskiaiset(miehet)". Älä viitsi lässyttää yhtään enempää säälittävä miesvihaaja.

Vierailija
356/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ostoskoriin kolme pulloa limsaa, kun vieressä oleva nainen alkoi saarnata: "Tiedätkö paljonko sokeria tuossa on?" Kun sanoin, että tiedän, nainen alkoi huutaa: "Sinä myrkytät itsesi ja vielä näytät huonoa esimerkkiä kaikille! Häpeä!"

Vierailija
357/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin rauhassa lukemassa, kun nainen tuli sanomaan: "E-kirjat ovat ekologisempia." Jatkoin lukemista, jolloin nainen alkoi huutaa: "Tiedätkö montako puuta sinun kirjasi takia on kaadettu? Miten voit olla noin piittaamaton luonnosta?!"

Vierailija
358/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin laittamassa kahviini kaksi sokeripalaa, kun viereisessä pöydässä istuva nainen alkoi neuvoa: "Yksi sokeri riittää, muuten kuolet diabetekseen!" Kun laitoin silti kaksi, nainen ponkaisi pystyyn, huitoi käsillään ja huusi: "Miten voit olla noin vastuuton! Ajattele terveyttäsi ja ympärilläsi olevia ihmisiä!"

#naisvihanäkyväksi

Vierailija
359/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa palaa! Toivottavasti YLE tekee jutun tämän ketjun "miesvihasta".

Vierailija
360/1589 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pihvin mediumina, kun viereisestä pöydästä nainen huusi: "Liha pitää syödä kypsänä, muuten saat salmonellan!" Kun sanoin pitäväni mediumista, nainen ponkaisi seisomaan ja karjui: "Sinä vaarannat koko ravintolan terveyden! Tämä on järkyttävää!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän