Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?

Vierailija
05.05.2025 |

Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan. 

Kommentit (925)

Vierailija
181/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nainenkaan panostaa? Epäreilua jos miehen pitää esittää jotain herrasmiestä jos nainenkin ei tee niin. Siksi. Potut pottuina nääs.

Tottakai nainen panostaa treffeille. Laittautuu pitkäänkin, miettii keskustelunaiheita, haluaa olla viehättävä. Et vaikuta ihan terveeltä, rehellisesti sanottuna. 

Juu paitsi ettei panosta siihen pillunantamiseen jota mies arvostaisi.

Siis ovatko h*ora, l*rtto, jakorasia yms nykyään arvonimiä? :o

On. Naiset myöntää niitä toisilleen.

Vierailija
182/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panostaminen treffeillä ei koskaan auta. Pitkä ja komea mies saa naisen ilman mitään panostusta treffeillä. Lyhyille ja rumille miehille mikään määrä panostusta ei auta.

Jos se on nähnyt sun kuvan Tinderissä ja suostuu sun kanssa lähtemään treffeille, niin silloinhan se on kelpuuttanut sut, eli lyhyen ja ruman miehen. Eikö silloin kannattaisi pistää parastaan kun sen tapaa?

Käy hakemassa ilmaiset kahvit ja pullat kun kahvia tekis mieli mutta ei rahaa.

Oot vaan itte niin pihi, että luulet kaikkien muidenkin vaivautuvan paikalle pelkän ilmaisen pullan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi lähteä tapaamaan jotain naista ja esittää siellä joku näytös? Jos joku nainen on kiinnostunut minusta niin se tulee itse puhumaan minulle. Ilman kukkia tms joutavaa ja on ihan oma itsensä.

Onko sulla kovinkin aktiivinen seuraelämä? Kuinka usein saat seksiä?

Vierailija
184/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei satsaa, lähde pois. Niin minä teen. 

Mitä jos mies satsaa henkisesti, mutta ei taloudellisesti?

Vierailija
185/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nainenkaan panostaa? Epäreilua jos miehen pitää esittää jotain herrasmiestä jos nainenkin ei tee niin. Siksi. Potut pottuina nääs.

Tottakai nainen panostaa treffeille. Laittautuu pitkäänkin, miettii keskustelunaiheita, haluaa olla viehättävä. Et vaikuta ihan terveeltä, rehellisesti sanottuna. 

Juu paitsi ettei panosta siihen pillunantamiseen jota mies arvostaisi.

Siis ovatko h*ora, l*rtto, jakorasia yms nykyään arvonimiä? :o

On. Naiset myöntää niitä toisilleen.

Tuossa sanottiin, että mies arvostaa sellaisia. 

Vierailija
186/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä misogyniaa täynnä koko ketju. Ei ihme, että niin moni mies jää yksin ja niin moni nainen ottaa lastensa isäksi miehen, joka on syntynyt Suomen ulkopuolella. 

Vierailija
187/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei satsaa, lähde pois. Niin minä teen. 

Mitä jos mies satsaa henkisesti, mutta ei taloudellisesti?

Ja tämä tarkoittaa sitten mitä...

Vierailija
188/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille on tärkeämpää miettiä kumpi sen deitin kahvikupin maksaa.

Tämä! Jos elämä on yhdestä kahvikupista kiinni, niin ehkä kannattaa unohtaa treffailut kokonaan. 

Kotona voi treffta ja keittää kahvit. Se tulee halvemmaksi.

Sähän se vitsin murjaisit. Kukaan nainen ei lähde sellaisen incelin matkaan. Siinähän pääsee hengestään. 

Mitä pahaa kiltti suomalainen mies tekisi naiselle? Ei mitään pahaa.

Vierailija
189/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä misogyniaa täynnä koko ketju. Ei ihme, että niin moni mies jää yksin ja niin moni nainen ottaa lastensa isäksi miehen, joka on syntynyt Suomen ulkopuolella. 

Joo kaikki suomen miehet on kirjottanu tähän ketjuun. 

todellisuudessa 1-2 ylilaudan veetiä.

Vierailija
190/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käy selväksi tästä ketjusta, millaisia miehet oikeasti ovat ja mitä he haluavat. Ei ihme, että naisten sinkkuus on nousussa. Eivät miehet ole vailla kuin sitä yhtä asiaa ja sekin pitäisi saada ilman minkäänlaista omaa panostusta.

Ei kiitos. 

Älä nyt, kyllähän täällä yksi ukko olisi jalomielisesti tarjoutunut keittämään kahvit.

Vierailija
191/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käy selväksi tästä ketjusta, millaisia miehet oikeasti ovat ja mitä he haluavat. Ei ihme, että naisten sinkkuus on nousussa. Eivät miehet ole vailla kuin sitä yhtä asiaa ja sekin pitäisi saada ilman minkäänlaista omaa panostusta.

Ei kiitos. 

En olisi niin vakuuttunut näiden trollaajien olevan miehiä ensinkään. Sen verran sakeaa juttua. Oikein kunnon miesvihan lietsomista taas ämpärikaupalla. Mikä ei palstan tuntien yllätä yhtään.

Vierailija
192/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille on tärkeämpää miettiä kumpi sen deitin kahvikupin maksaa.

Tämä! Jos elämä on yhdestä kahvikupista kiinni, niin ehkä kannattaa unohtaa treffailut kokonaan. 

Kotona voi treffta ja keittää kahvit. Se tulee halvemmaksi.

Sähän se vitsin murjaisit. Kukaan nainen ei lähde sellaisen incelin matkaan. Siinähän pääsee hengestään. 

Mitä pahaa kiltti suomalainen mies tekisi naiselle? Ei mitään pahaa.

Ja lehmät lentää.

Vierailija
193/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panostaminen treffeillä ei koskaan auta. Pitkä ja komea mies saa naisen ilman mitään panostusta treffeillä. Lyhyille ja rumille miehille mikään määrä panostusta ei auta.

Jos se on nähnyt sun kuvan Tinderissä ja suostuu sun kanssa lähtemään treffeille, niin silloinhan se on kelpuuttanut sut, eli lyhyen ja ruman miehen. Eikö silloin kannattaisi pistää parastaan kun sen tapaa?

En ole koskaan pitänyt kuvaa deittiprofiilissa. Silti naiset ovat suostuneet tapaamiseen. Se vaatii vain viestittelyä pidemmän ajan.

No se on sitten sun omaa tyhmyyttä. Saat syyttää vain itseäsi, ja ihan vinkkinä; unohda treffailu, jos et kehtaa edes naamasi näyttää etukäteen.

Miksi? Olen saanut hyviä tuloksia ilman kuvia. Kuvat voi vaihtaa privana myöhemmin.

Vierailija
194/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. 

Älä nyt, kyllähän täällä yksi ukko olisi jalomielisesti tarjoutunut keittämään kahvit.

Pitääkö tuoda oma kahvipaketti, että saa lainata keitintä? Vaatiiko tasinkoa sähkölaskusta? 

Vierailija
195/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. 

Pitääkö tuoda oma kahvipaketti, että saa lainata keitintä? Vaatiiko tasinkoa sähkölaskusta? 

Pitääkö odottaa, että pörssisähkö on halpaa vai saako keittää millon vaan?

Vierailija
196/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. 

En olisi niin vakuuttunut näiden trollaajien olevan miehiä ensinkään. Sen verran sakeaa juttua. Oikein kunnon miesvihan lietsomista taas ämpärikaupalla. Mikä ei palstan tuntien yllätä yhtään.

Miesvihan lietsomista? Oletko sinä edes lukenut näitä viestejä? No, sinä väität ihan varmasti, että törky on naisten kirjoittamaa, mutta kyllä sen huomaa kirjoitustyylistä, että miehiä ovat. Ihan suoraan sanotaan, ettei minkäänlainen panostus kiinnosta. Itse asiassa koko suominainen ei kiinnosta, mutta seksiä pitäisi silti saada. Just.

Vierailija
197/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi lähteä tapaamaan jotain naista ja esittää siellä joku näytös? Jos joku nainen on kiinnostunut minusta niin se tulee itse puhumaan minulle. Ilman kukkia tms joutavaa ja on ihan oma itsensä.

Eikö tuo oo just modernia ja tasa-arvosta ajatella että nainenki voi tehä alotteen ja odottaa sitä

Vierailija
198/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo oo just modernia ja tasa-arvosta ajatella että nainenki voi tehä alotteen ja odottaa sitä

Ihan vapaasti saa odottaa. Ei sitä kukaan kiellä. 

Vierailija
199/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti saa odottaa. Ei sitä kukaan kiellä. 

Hyvää kannattaakin odottaa.

Vierailija
200/925 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on niin pihi, että sen kerran kun pääsee treffeille, niin siitäkin pitää kitistä. Suomalainen mies ei halua tarjota edes kahvikuppia ABC:llä.

Oletatko naispuolisen kaverinkin maksavan kahvisi jos hän ehdottaa sinulle kahville menoa? No et tietenkään niin vaan kumpikin maksaa omansa. V tun seksistinen lokki.

Jos minä pyydän ystävääni lähtemään syömään kanssani, niin tietenkin minä tarjoan. Samoin jos pyydän heitä kotiini kahville, tarjoan kahvit, teet ja syömiset.

Jos menisin miehen kanssa ensimmäistä kertaa treffeille, maksaisin omat syömiset ja juomiset ellen olisi itse pyytänyt tapaamista. Tuntemattomien kanssa en edes lähtisi.