Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassuja asioita luulit lapsena?

Vierailija
26.04.2025 |

Minä luulin joskus lapsena, että kun sataa vettä, niin pilvet pissaavat. Lumi taas oli pilvien kakkaa. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en voinut käsittää, että miksi joku haluaisi minulle pahaa, kun en ole tehnyt kellekään pahaa. Myöhemmin opin, että tuollaisia paskoja jotkut ihmiset vain ovat. Itse asiassa tämä jatkui aikuisuuteen asti, ennen kuin tajusin että nuo v***n paskat yrittää vaan käyttää mua hyväkseen omien tarkoitustensa edistämiseen, välittämättä minusta oikeasti yhtään. Arvostus tuollaisia ihmisiä kohtaan: 0. 

Vierailija
42/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että peniksen nimi on häntä. Sain naurua osakseni koulussa kun puhuin isäni hännästä. Miksi ihmeessä vanhemmat opetti noin hölmön nimen penikselle?

Nuorena aikuisena luulin että automarket tarkoittaa isoa autokauppaa.

Hännästä minäkin puhun kun puhun ns. Yhdenyön panosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ruumisauto on kuin kuorma-auto jossa on pinossa ruumiita päällekäin ja vierekkäin. Olin kauhuissani, kun äitini puhui tuttavansa kanssa, että henkilöauto oli kolaroinut ruumisauton kanssa ja ihmiset oli lentäneet autosta ulos. Kuvittelin, että monia ruumita oli pitkin tietä, tullen ulos ruumisautoon tulleesta reiästä.

Vierailija
44/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ukkonen johtuu sitä, että ukkospilvessä on hattivatteja.

Vierailija
45/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satuin olemaan hereillä yöllä lapsena ja ahdistunut, luulin olevani aivan varmuudella maailman ainoa ihminen hereillä siihen aikaan ja hädässä. Kaikki muut nukkuivat. Ja kun katsoi ikkunasta se varmisti asian, pimeää ja katuvalot. Koko maapallo nukkui.

Vierailija
46/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt, että ikä tarkoittaa kuinka kauan on ollut olemassa. 7-vuotiaana olin mielestäni ollut olemassa ainakin kymmenen vuotta.

🤨 

Miten tuo ajatuskuvio oikein meni? Ajattelitko että synnyit 3-vuotiaana? 

Vierailija
47/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena en voinut käsittää, että miksi joku haluaisi minulle pahaa, kun en ole tehnyt kellekään pahaa. Myöhemmin opin, että tuollaisia paskoja jotkut ihmiset vain ovat. Itse asiassa tämä jatkui aikuisuuteen asti, ennen kuin tajusin että nuo v***n paskat yrittää vaan käyttää mua hyväkseen omien tarkoitustensa edistämiseen, välittämättä minusta oikeasti yhtään. Arvostus tuollaisia ihmisiä kohtaan: 0. 

Minulla oli niin ilkeä isoveli että hämmästyin tosi paljon kun joku poika jossain olikin kiva minua kohtaan. Luulin pitkään että kaikki pojat on pahoja. 

Vierailija
48/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskenkorva on Suomen bruttokansantuote.

Vierailija
50/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan oikeasti hämmästyneeni, kun selvisi ettei kaverin kotiin tule Turun Sanomia. Olin jo teini ja kuvittelin, että se lehti vaan tulee kaikille kaupungin asukkaille.