Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassuja asioita luulit lapsena?

Vierailija
26.04.2025 |

Minä luulin joskus lapsena, että kun sataa vettä, niin pilvet pissaavat. Lumi taas oli pilvien kakkaa. 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että sienistä metsässä kasvaa myöhemmin tonttuja. Kun se lakki vaan nousee tarpeeksi niin alaosa saa tontun hahmon, ja lähtee juoksemaan kauas kotimetsästä, päätyen lopulta jonkun kotiin, saunaan, aittaan jne. ... Myöhemmin se ei ollut enää niin hassua, sillä olen tähän mennessä pelastunut jo melkein 3000 tonttua sienenpoimijoilta. Paha juttu sillä nykyään ei enää uskota paljon mihinkään, jonka syy on vääristyneessä ylitieteellisessä maailmankuvassa, joka sisäänkärvistyneen empiriikan lisänä ei loputakaan luota siihen että havainnot tästä maailmanunesta ovat tosia ...

Vierailija
22/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että peniksen nimi on häntä. Sain naurua osakseni koulussa kun puhuin isäni hännästä. Miksi ihmeessä vanhemmat opetti noin hölmön nimen penikselle?

Nuorena aikuisena luulin että automarket tarkoittaa isoa autokauppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos tosissaan yrittää, niin saa tuotua unesta himoitsemansa lelun, jonka siis unessa sain käsiini.

Ei perkele toiminut vaikka kuinka yritin keskittyä!

Vierailija
24/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että koiralle annetut luut olivat todellakin jonkun toisen koiran luita. 

Luulin myös, että hevoset nukkuvat selällään kaviot kohti kattoa.

Vierailija
25/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että kaikilla pojilla on pippeli. Näin serkkupojan alasti ja kysyin äidiltä "mikä tuo on?". Äiti vastasi jotain epämääräistä kiusaantuneena. Luulin sitten, että joillakin ihmisillä on sellainen, että sitä ei ole aina ollut vaan se voi ilmestyä myöhemminkin. 

Vierailija
26/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että peniksen nimi on häntä. Sain naurua osakseni koulussa kun puhuin isäni hännästä. Miksi ihmeessä vanhemmat opetti noin hölmön nimen penikselle?

Nuorena aikuisena luulin että automarket tarkoittaa isoa autokauppaa.

"Häntä heiluttaa koiraa"  eli jyrpä edellä mennään

Vierailija
27/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos karkaa ikävistä kotioloista niin seuraa huimia seikkailuja ja kaikkea kivajännää. (yritin)

Myös olisin halunnut ruveta supersankariksi, ehkä hiukan liian tosissani.

Vierailija
28/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lapsena lääkärikirjasta, että tummuvat luomet voivat muuttua syöväksi. Tarkkailin silmäluomiani usein peilistä.

Vierailija
29/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että vauva syntyy siten että maha aukeaa ja hoitaja sitten nappaa vauvan ilmasta kiinni, ettei se putoa. Sitten kun joskus 8-vuotiaana Kauniit ja rohkeat sarjassa synnytyskohtauksen, tajusin vähän tarkemmin miten asia menee. Tosin mietin, että tuleeko vauva sieltä mistä pissa vai kakka tulee. Lapsuudessani ei näistä asioista lapsille puhuttu. 

Vierailija
30/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että television kautta ihmiset näkee mut, niin kuin minä näen heidät.

Vierailija
31/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei muistini mukaan ollut mitään hassuja luuloja pikkujutuista. Mutta kuten varmaan kaikki, kuvittelin, että aikuiset tietävät, mitä ovat tekemässä. Ja että aikuisuus tuntuisi siltä, että homma on hallussa ja osaa asiat. Ei ole vielä tapahtunut. 

N53

Vierailija
32/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisäkkäät on sellaisia, jotka syövät lihaa

Vierailija
33/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että morsianten pierut haisee kukkasille.

Vierailija
34/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krokotiili on kala.

Vierailija
35/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ihmiselle kasvaa aina uusi hammas kun vanha tippuu tai hajoaa muuten.

Vierailija
36/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että kaupan hyllyssä olevilla hiusväripakkauksilla pystyi vaihtamaan päätä, ehdotinkin äidille hieman kauniimpaa naamaa ja hiuksia.

Vierailija
37/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että on erikseen olemassa lelutehtaita, Suomessakin. En tiennyt että moni tulee ulkomailta. Pehmolelun valmistukseen esimerkiksi ja muut lelut. Sellainen pehmeä pinnasta (froteekarvapinta) ja pestävä. 80-luvun tyylisiä. 

Vierailija
38/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että ikä tarkoittaa kuinka kauan on ollut olemassa. 7-vuotiaana olin mielestäni ollut olemassa ainakin kymmenen vuotta.

Vierailija
39/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei muistini mukaan ollut mitään hassuja luuloja pikkujutuista. Mutta kuten varmaan kaikki, kuvittelin, että aikuiset tietävät, mitä ovat tekemässä. Ja että aikuisuus tuntuisi siltä, että homma on hallussa ja osaa asiat. Ei ole vielä tapahtunut. 

N53

Minä luulin 15-vuotiaaksi asti, että aikuiset puhuvat asiallisesti, osaavat kirjoittaa, eivätkä riitele typeristä asioista. Tämä käsitys muuttui tet-jaksolla.

Vierailija
40/50 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että menen opiskelemaan koulun jälkeen valmistun saan töitä löydän puolison menen naimisiin ostamme talon saamme lapsia. Elämme loppuikämme yhdessä. Katselemme kuinka lapset kasvaa aikuistuu. Hoidamme lapsen lapsia. 

Valmistunut olen, kaikki muu on jäänyt lapsuus haaveeksi mikä ei toteudu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi