Häät - tuleeko 500 g kahvipaketista 50 kuppia kahvia?
Vai paljonko tulee
kos on 100 aikuisverasta niin varmaan kaksi sataa kuppia menee kahvia
paljonko pitäisi olla kahvia
Kommentit (63)
Mä oon Laihialta. Mä etin roskiksesta niitä paketteja ja keitän niistä paketeista maut kuppiini.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Laihialta. Mä etin roskiksesta niitä paketteja ja keitän niistä paketeista maut kuppiini.
Voiko kuivatetut paketit käyttää uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kuivatetut paketit käyttää uudestaan?
Niistä tehdään uusi kassi johon kerätään taas niitä uusia roskapaketteja.
Vierailija kirjoitti:
Laihialla kuulema 500 kupillista ja jääkin vielä hitunen.
Siellä isäntäväki juo aamukahvit ja kuivaa porot ja säästää juhlia varten
Vierailija kirjoitti:
7 g/kuppi on yleisin nyrkkeilysääntö.
Joo, mutta se tarkoittaa silloin pientä 1,25 dl:n kuppia. Minä laitan kahvia 60 g litraa kohti. Siitä tulee silloin neljä isohkoa (2,5 dl) kupillista.
Ap:lle sanoisin, että arvioi ensin tarvittava kahvin määrä ja osta sitten kaksi pakettia enemmän. Ylijääneitä kahvipaketteja voi viedä myöhemmin tuliaisiksi, kun menee käymään vanhemmille sukulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Olette hienoa porukkaa ,teillä ei tuhlata turhuuksiin, saisi jo päättäjätkin huomata sen ja antaa moisesta itaruudesta mitä edustatte kohtuullisen palkinnon,vaikka vuoden kahvit koko porukalle ja pullapitkon jaettavaksi.
No me ei olla rikkaita niin tehdään tarjoilut itse siskon ja äidin kanssa.
kiitos vastauksista - ostan siis 5-6 pakettia kahvia, kupit on jotain 1,5 dl kokoisia. Onko Lipton ookoo teemerkki? Mummoni ainakin tarjosi usein sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette hienoa porukkaa ,teillä ei tuhlata turhuuksiin, saisi jo päättäjätkin huomata sen ja antaa moisesta itaruudesta mitä edustatte kohtuullisen palkinnon,vaikka vuoden kahvit koko porukalle ja pullapitkon jaettavaksi.
Eli yksi paketti kahvia ja pitkoa kuivataan pari kuukautta etukäteen ettei mene niin paljoa.
Osta Löfbergs lilaa
takaan että riittää pari pakettia
Paskaa ja spermaa isoon pottaan. Siitä koko juhlaväelle namia.
Vierailija kirjoitti:
kiitos vastauksista - ostan siis 5-6 pakettia kahvia, kupit on jotain 1,5 dl kokoisia. Onko Lipton ookoo teemerkki? Mummoni ainakin tarjosi usein sitä.
Haudutettua teetä sitten kiitos! T: teenjuojat
No tuota. Miten helkkarissa meinaatte keittää kahvia kunnon juhlat? Ette ehdi juhlia kun pitää tarjoilla ja valmistaa ja tiskata jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummosi oli likainen huorª.
Lipton on tunnettu teemerkki ja toimii edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummosi oli likainen huorª.
Lipton on tunnettu teemerkki ja toimii edelleenkin.
K-kaupan valikoimista vaikka Forsmanin Assam Tippy Golden on paljon parempi...
Kahvi nyt on pienin murhe jos 100 hengen häät. Vaatii kokeneen järjestäjän!
Vierailija kirjoitti:
Lipton ei todellakaan ole ok teemerkki tarjottavaksi juhlissa. Se on useimpien teenjuojien mielestä pahimman luokan kuraa. Tosin sekin on parempi vaihtoehto kuin Forsmanin maustetut litkut tyyliin Keisarin morsian tai Karibian aurinko.
Lähes jokaisesta ruokakaupasta saa Twiningsin teetä. Se on jo paljon parempi kuin Lipton.
100 aikuisvierasta, montako lasta päälle? Ja itse huseeraat keittiössä, yksin teet tarjoilut tälle porukalle? Montakos kahvinkeitintä on käytössä?
Vierailija kirjoitti:
100 aikuisvierasta, montako lasta päälle? Ja itse huseeraat keittiössä, yksin teet tarjoilut tälle porukalle? Montakos kahvinkeitintä on käytössä?
Kyllä se on Pitokokki vuokrattava tai hankittava että saa kahviä koko köörille.
Eipä on äidillesi kiva olla keithössä koko juhlia eikä sulle ja siskolle
työvoimaa tarvitsette - eikä ne ole sukulaisia. Palkatkaa keityiöhenkilökunta
kahvi on pieni murhe
Jos keittää Haaparantaa niin 1000 kuppia kahvia siitä paketista saa.