Mitä yleisiä asioita ette ole kokeneet?
Mulla ei ole ollut nuoruuden rakastettua eikä myöskään mitään "elämäni rakkautta" enkä ole kokenut lomaromanssia.
Kommentit (68)
Taksin tilaamista.
Miltei kaikki muu täältä onkin koettu paitsi syrjähyppy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihoitoa
Onko tuo yleinen?
Julkisella puolella on. Yksityiset hoitaa hampaan kuntoon kerralla.
Valmista gradua tai päivää ilman stressiä siitä tai taloudellisesta pärjäämisestä.
Seesteistä keski-ikää
Taloudellista vakautta
Romanttista rakkautta
Turvallista parisuhdetta
Onnellisuutta muuten kuin pienen hetken kerrallaan
Kokokylän fillaria.
Vain tuulettimia.
Alaston suomi.
Vierailija kirjoitti:
Urheilun riemua
Liikunnan iloa.
Parisuhdetta miehen kanssa. En vain osannut ja nyt olen jo liian vanha.
Tv. N 60v.
Kukaan ei ole koskaan sanonut minulle "Minä rakastan sinua" tai muuta vastaavaa.
En ole koskaan vetänyt lippua salkoon.
Normaalia lapsuutta ja nuoruutta, hullut vanhemmat vei ne minulta.
Koiraa lemmikinä.
Olen kissaihminen. Ja mulla on kaksi kisua. En voi sietää koirien haukkumista, tosin Shiba Inu on söpö.
M27
Vierailija kirjoitti:
Omien vanhempien ehdotonta rakkautta ja tukea.
Siellä nyt makaavat molemmat hautuumaalla (erikseen) eikä ole ikävä. Jos olisin saanut heiltä rakkautta ja tukea niin toki heitä kaipaisin syvästi. Sekin tunne jää nyt kokematta.
Samaa tulin kirjoittamaan.
Kunnioitusta muilta kasvu/biologisen perheen jäseniltä.
Kuulostaa kamalalta, mutta en ole koskaan kokenut onnellisuutta. Minulla asiat suht ok, mutta mitään onnen tunteita en tunnista kokeneeni.
N42
Sellaista että tapaa jonkun ja molemmat rakastuvat aivan 100-0 ja aletaan nopeasti seurustella. Olen kyllä paraikaakin onnellisessa parisuhteessa jossa on molemminpuolista rakkautta mutta se alkuvaihe oli sellainen pitkä epämääräinen säätö, ja samalla ilmauksella voi kuvata myös kaikki aiemmat suhdeviritelmäni.
Omien vanhempien ehdotonta rakkautta ja tukea.
Siellä nyt makaavat molemmat hautuumaalla (erikseen) eikä ole ikävä. Jos olisin saanut heiltä rakkautta ja tukea niin toki heitä kaipaisin syvästi. Sekin tunne jää nyt kokematta.