Olisinpa kaunis :(
Olisi mahdollisuus elää helppoa elämää, olla hemmoteltu ja ihailtu ihan vain olemalla kaunis. Varmasti typerää monen mielestä, mutta unelmoin elämästä, jossa voisin vain olla nätti ja elää mukavasti.
Rumana tai korkeintaan keskinkertaisena en ansaitse hemmottelua. Vaikka yritän tehdä itseäni nätiksi ja naiselliseksi, olla ystävällinen ja mukavaa seuraa, ei se riitä. Keskinkertaisella ulkonäöllä saa miehiä, jotka ei kunnioita sua eikä palvo maata jalkojesi alla. Sellaisia joille kelpaa mikä vaan reikä, paremman puutteessa.
Kommentit (22)
Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen tarvitse tai edes halua miestä elämäänsä?
Ryhdy vaikka kuolinsyytutkijaksi. Silloin sinulla ei ole ulkonäköpaineita. Siinä lasten sodassa silputtuja ruumiita tutkiessa unohtuu pikkuseikat, kuten oma ulkonäkösi ja palvotuksitulemisen tarpeesi.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy vaikka kuolinsyytutkijaksi. Silloin sinulla ei ole ulkonäköpaineita. Siinä lasten sodassa silputtuja ruumiita tutkiessa unohtuu pikkuseikat, kuten oma ulkonäkösi ja palvotuksitulemisen tarpeesi.
Et ole kovinkaan fiksu
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen tarvitse tai edes halua miestä elämäänsä?
Ei moni edes tarvitse/haluakaan.
Jos jonkun sielunkumppaninnsa kohtaa, niin ehkä sitten. Ja olisihan se varmasti ihkua olla kaunis. Itse olen ihan vain söpö ja se riittää minulle hyvin.
Olin joskus kaunis. Onhan se kieltämättä yksi maailman parhaimmista tunteista, kun mies johon itse olet ihastunut tai rakastunut, katsoo alastonta vartaloasi hullaantuneena, kuin transsissa. Sitä katsetta ei voi feikata tai teeskennellä.
Mutta onhan elämässä muutakin kuin kauneus.
ihan samoja asioita ajattelee moni kaunis ihminen, jolla on huono itsetunto, joten parempi olisi että toivoisit sitä, että sinulla olisi parempi itsetunto, silloin voisit elää mukavaa elämää ulkonäköpaineista riippumatta. Ei vanheneminekaan olisi niin kauhee, kun ulkonäköllä ei niin väliä.
Miehet kohtelevat huonosti myös kauniita naisia. Jos se mitään lohduttaa.
Voi kuule, ei se kauniinaolokaan ole ruusuilla tanssimista.
Aina saat olla häätämässä miehiä, myös ukkomiehiä kimpustasi ja rumat naiset aina usein kateellisia ja ilkeitä.
Yhtään hyvää naiskaveria ei ole ollut, mutta mieskavereita liikaakin.
Kauniilla naisilla on usein vaikeaa muiden naisten kanssa, ellei ole todella taitava naisten välisessä sosiaalisessa pelissä. Mieluiten olisin keskiverto.
Haluat olla siis miesten ihailema ja palvomaan objekti? Siinäpä vasta elämäntarkoitus :)
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus kaunis. Onhan se kieltämättä yksi maailman parhaimmista tunteista, kun mies johon itse olet ihastunut tai rakastunut, katsoo alastonta vartaloasi hullaantuneena, kuin transsissa. Sitä katsetta ei voi feikata tai teeskennellä.
Mutta onhan elämässä muutakin kuin kauneus.
Mikä siinä on kaunista? Mulle tulee usein vähän epämukava olo
Vierailija kirjoitti:
Haluat olla siis miesten ihailema ja palvomaan objekti? Siinäpä vasta elämäntarkoitus :)
Eikö naisilla ole silmää kauniille naisille? Eikä se elämän tarkoitus ole, mutta helpottaa elämää tietyssä mielessä
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa vaikka naisetkin ihailisi.
Ennen kaikkea haluaisin, että minulle tarjoillaan kaikkea mitä haluan ihan vain siksi, että olisin satumaisen kaunis.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea haluaisin, että minulle tarjoillaan kaikkea mitä haluan ihan vain siksi, että olisin satumaisen kaunis.
ap
Hanki itsellesi omat rahat ja koulutus niin ongelma on ratkennut.
Nirson tavis naisen aloitus jolle ei kelpaa samantasoinen tavis mies. Suurin osa tavis miehistä hemmottelisi tavis naista mutta eivät saa mahdollisuutta.
Kyllä jokainen on kaunis jonkun silmissä. Sitä sopivaa kumppania ei pakosti löydy tinderistä tai baareista. Ja ulkonäön eteen voi tehdä muutakin kuin meikata. Esimerkiksi alkoholinkäytön vähentäminen (jos naama ja keho turvonnut), tupakoinnin lopettaminen, riittävästi nukkuminen, kohtuullinen liikkuminen (lihakset muotoutuvat normaalin näköisiksi) ja esimerkiksi ihan säännölliset ruokailut. Jos painottaa yhteen isoon ateriaan ja vielä illasta, niin se näin yleisenä esimerkkinä tekee sellaisen säkkimahaisen ruumiinrakenteen.
En ole tavannut eläissäni miestä, joka palvoisi maata yhdenkään naisen jalkojen alla. Ehkä voisit elämänpettymystäsi purkaa hiukan järkevämmin? Rumakin nainen saa arvostuksen, jos ymmärtää pitää sitä itsestäänselvyytenä. Kauniille sekin on vaikeampaa, kun miehet mielistelevät ja ovat lähtökohtaisesti epäaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisilla on usein vaikeaa muiden naisten kanssa, ellei ole todella taitava naisten välisessä sosiaalisessa pelissä. Mieluiten olisin keskiverto.
Kyllähän se motivaatio olla toisten naisten kanssa hiipuu, kun kaikkia omia iloja jakaessa saa vain kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Saisit jonkin aikaa huomiota aivan vääriltä tyypeiltä. Huomio, johon olet tottunut loppuisi jossain vaiheessa kun et enää olekaan satumaisen kaunis.
Kauneus on katoavaista.
Ööh miksi kaipaat miehiltä tuommoista. Perusta itsetuntosi muille asioille.