Turhauttaa kun vaatekaupat aukeaa kaikki ärjestään klo 10. Kävin lsbrakokeissaja ajattelin ettå voisin sen jälkeen ostaa uudet hanskat mutta
Nyt joudun istumaan täällä kahvilassa ja juomaan jäähtynyttä kahvia 2 tuntia.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Otan osaa. Kylläpä nyt on asiat huonosti. Se siitä kun ei osaa organisoida. Olisit toki voinut nukkua vähän pidempään ja käydä asioilla hieman myöhemmin kun kaupat aukeaa. No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Joutuu menemään labrakokeisiin aamulla....
Ajanvaraukseen voi vaikuttaa, kysellä muuta aikaa jos annettu aika ei sovi. Ja jos ravinnotta pitää olla,toki voi nukkua vaikka tunnin pidempään ja mennä kokeisiin. Ei sinne mikään pakko ole rynniä heti kun se aukee. Mäkin olen vapaalla tajunnut mennä vaikka klo 9 kokeisiin ja nukun pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta pristamasta, citymarketista tai tokmannilta. Ne aukeaa aiemmin.
Ei meidän keskustassa ole kuin Tokmanni, joka aukeaa klo 9. Kommarimarketteihin en mene periaatteesta
Siinähän sitten odottelet monta tuntia. Ne on omia valintoja
Mistä päättelet että odottelen kommarikauppojen aukeamista kun on Amazon keksitty?
Tilaa ne hanskat amazonista.
Musta taas ois kiva et olis pidempään auki niin pääsis kaupoille työmatkalla! Mutkun työt alkaa klo 22. Meillä labra menee myös kiinni klo 14 mutta mä vasta herään sen jälkeen! Kyllä labran pitäis olla pidempään auki mun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Otan osaa. Kylläpä nyt on asiat huonosti. Se siitä kun ei osaa organisoida. Olisit toki voinut nukkua vähän pidempään ja käydä asioilla hieman myöhemmin kun kaupat aukeaa. No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Aamua se klo 9 vielä on. Paaston voi pastokokeita aloittaa vastaavasti myöhemmin. Sillon ei kovin kauaa tarvitse kauppojen aukeamista odotella
Ihan sivusta, on olemassa muitakin kellonaikaan sidottuja labroja, eikä paastonäytteet aina sitä välttämättä edes ole. Muuten tämä aloitus on aika turhaa narinaa, kauppojen aukiolot voi tarkistaa netistä, toimia niitten mukaan, eikä kitistä. En usko, että edes aloitt
Niin minäkin!
Opiskelen kiinaa.
Ni hao!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamua se klo 9 vielä on. Paaston voi pastokokeita aloittaa vastaavasti myöhemmin. Sillon ei kovin kauaa tarvitse kauppojen aukeamista odotella
Ihan sivusta, on olemassa muitakin kellonaikaan sidottuja labroja, eikä paastonäytteet aina sitä välttämättä edes ole. Muuten tämä aloitus on aika turhaa narinaa, kauppojen aukiolot voi tarkistaa netistä, toimia niitte
Minä opin just pyyhkimään pärseeni..äitii tuu kattomaan!
Se jolle ap vastasi
Marketti aukeaa kuudelta.