Turhauttaa kun vaatekaupat aukeaa kaikki ärjestään klo 10. Kävin lsbrakokeissaja ajattelin ettå voisin sen jälkeen ostaa uudet hanskat mutta
Nyt joudun istumaan täällä kahvilassa ja juomaan jäähtynyttä kahvia 2 tuntia.
Kommentit (66)
Osta pristamasta, citymarketista tai tokmannilta. Ne aukeaa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole autoa ja pitäisi mennä.bussilka vaihtaen kun taas täältä keskustasta pääsen yhdellä bussilla kotiin. Ap
Eiköhän niitä pidetä auki silloin kun asiakkaita on liikkeellä. Pari aamuvirkkua ei riitä maksamaan myyjän palkkaa aikaiselta aamulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole autoa ja pitäisi mennä.bussilka vaihtaen kun taas täältä keskustasta pääsen yhdellä bussilla kotiin. Ap
Outo keskusta jos ei mitään noista sieltä löydy
Voi harmi. Otan osaa. Kylläpä nyt on asiat huonosti. Se siitä kun ei osaa organisoida. Olisit toki voinut nukkua vähän pidempään ja käydä asioilla hieman myöhemmin kun kaupat aukeaa. No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Kyllähä ne nyt hanskojen takia kaikki kaupat pitäs aueta jo klo 7. Ihme touhua. Ei yhtään ajatella kuluttajia. Kiitos hallitus!!
En tiedä missä ap asuu mutta täällä Mikkelissä sama ongelma. Muistan kun mulla kerran oli verikokeet klo 8.00 aamulla,olin silloin työtön ja ajattelin että voisi käydä H&M:llä ym vaatekaupossa samalla kun sairaala on ihan keskustan liepeillä. Hitot,joka ikinen vaatekauppa aukesi kello 10.00. En jaksanut istua hieromassa puhelinta aulan penkeillä vaan fillaroin kotiin ja tein nettitilauksen.
Missäpäin maailmaa Isbrakokei sijaitsee?
Ainahan erikoisliikket on auenneet vasta klo 10.00. Tuliko tää sulle oikeasti yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin maailmaa Isbrakokei sijaitsee?
Marokossa. Varma tieto.
Onhan niitä hanskoja citarissa ja halpiksessa. Ei tartte odotella niin kauan. Eikö ne kelpaa. Samat hanskat sielläkin myynnis halvemmalla ku jossain erikoiskaupas.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Otan osaa. Kylläpä nyt on asiat huonosti. Se siitä kun ei osaa organisoida. Olisit toki voinut nukkua vähän pidempään ja käydä asioilla hieman myöhemmin kun kaupat aukeaa. No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Joutuu menemään labrakokeisiin aamulla....
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän keskustassa ole kuin Tokmanni, joka aukeaa klo 9. Kommarimarketteihin en mene periaatteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta pristamasta, citymarketista tai tokaivan mannilta. Ne aukeaa aiemmin.
Outo keskusta jos ei mitään noista sieltä löydy
Meillä on nuo kaikki, muttttta vain yksi niistä keskustassa, sekin reunamallla.
Ihmiset asioivat mieluiten myöhään iltapäivisin sekä iltaisin, myös lauantai-iltaisin, silloin on siis oltava auki. Varsinkaan yksinyrittäjät eivät voi eivätkä jaksa pitää liikettä aivan aamusta pitkälle iltaan. Kauppakeskuksilla on myös omat sääntönsä aukioloajoista, yleensä iltapainotteiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu menemään labrakokeisiin aamulla....
Aamua se klo 9 vielä on. Paaston voi pastokokeita aloittaa vastaavasti myöhemmin. Sillon ei kovin kauaa tarvitse kauppojen aukeamista odotella
Vasta kymmeneltä aukeavat liikkeet ärsyttää myös minua, nytkin palstailen (kotona) ja odotan kun olisi tarkoitus mennä Rustaan ja Normaliin ja molemmat aukeaa vasta kympiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän keskustassa ole kuin Tokmanni, joka aukeaa klo 9. Kommarimarketteihin en mene periaatteesta
Siinähän sitten odottelet monta tuntia. Ne on omia valintoja
Vierailija kirjoitti:
Vasta kymmeneltä aukeavat liikkeet ärsyttää myös minua, nytkin palstailen (kotona) ja odotan kun olisi tarkoitus mennä Rustaan ja Normaliin ja molemmat aukeaa vasta kympiltä.
Ne siellä jo innolla odottaa sinun pennosia
Sama harmittaa mua koska olen aamuvirkku.