Tunnistaako kissa heti ihmisen, josta se pitää?
Kommentit (27)
On tehty kokeita, että huoneessa on (kissalle vieraita) ihmisiä. Ja odoteltu kenen luo kissa menee. Ei tunnistanut, oliko hänen kohteensa kissojen tykkääjä vai vihaaja. Tai ei sitten välittänyt tuollaisesta pikkuseikasta.
Yksi Abessinialainen vai mikä se oli, niin ei tykänny minusta. Oli heti nilkassa kiinni ja sähisi mulle.
Kissa vaistoaa, jos joku ei tykkää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi Abessinialainen vai mikä se oli, niin ei tykänny minusta. Oli heti nilkassa kiinni ja sähisi mulle.
Äärettömän harvinaista käytöstä ihmisrakkaalle kissarodulle. Tulee mieleen, olikohan kissalla ihan kaikki kotona. Ehkä iäkäs tai sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan vaistoon kannattaa luottaa ihmissuhteissa
Joo ois pitänyt. Esim pissasi yhden ex-puolison laukkuun. Osoittautui paljon myöhemmin väkivaltaiseksi narsistiksi.
Kissa ei pissaile mielenosoituksen mukaisesti vääriin paikkoihin, vaikka moni ihminen näin kuvittelee. Vielä vähemmän kissa pissailee tarkoituksella narsistin omaisuuden päälle.
En olisi niin varma. Olen kuullut tapauksesta, mitä on vaikea tulkita muuten, kuin kostoksi. Mies potkaisi, joten kissa pissi päälle samana päivänä tavalla, mikä ei ole helppoa.
Kissan aivorakenne ei riitä koston funtsimiseen. Kissa kusee väärään paikkaan koska se stressaa ja/tai on sairas. Ta
Tarkoitin sitä, että siinä tilanteessa missä mies oli, sen päälle pissiminen ei ollut helppoa, eli kissa oli joutunut käyttämään aikaa ja vaivaa. Mutta en kysynyt siltä, joten mistäs sen tietää, että oliko sillä se tarkoitus.
Kissa on viisaampi, kuin moni tälle palstalle kirjoittava. 😸
Et varmaan tehnyt yliampuvia oletuksia kyseisen koiran ihmistuntemuksesta. Keppiä kädessä pitävät miehet ja parrakkaat miehet kaikki pahoja, koska eläin vaistosi heistä jotain. :D