Mies ei ole tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN viikonloppuna
Kotitöiden tai kotisuunnittelun eteen, pelkkää lorvimista, autolla ajelua, kännykällä pelailua ja pyöräilyä, minä sain tehdä KAIKKI, siis aivan KAIKKI. Pitäisi alkaa suunnittelemaan avioeroa !
Kommentit (78)
Jos mies haluaa laiskotella viikonloput, tehkää isot kotityöt viikolla.
Ei ole vaikea ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös viikonloppuna pitäis ottaa rennosti ja huilata eikä mitään savottaa kehitellä!
Milloin ne yhteiset, koko perhettä koskevat kotityöt sitten tehdään? Arkisin työpäivän jälkeenkö? Siis ap tekee ja mies rentoutuu.
Niin, joka päivä tehdään jonkin verran niin ei pidä koskaan viikonloppua pilata. Kyllä ne kaikki kotityöt pitää olla tehtynä ennen viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itse sairaslomalla uupumuksen takia, mielestäni kohtuutonta vaatia minua hoitamaan kotia samalla kun toinen vaan lepäilee töissä.
Ap
Jos olet kotona niin sinä teet, widdu noita uupumisia, ennen oli ihmiset jatkuvasti uupuneita mutta kävivät töissä ja tekivät kotityöt ILMAN SUUNNITTELUA
Pipoa löysemmälle. Ei siellä kämpässä kukaan kuole siihen, jos ei juuri 7 päivän välein jynssätä paikkoja. Jos haluat neuroottisen miehen, niin etsi sellainen. Niitäkin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö suomalainen mies sitten ylipäätäänkään mitään siis missään muussakaan taloudessa, epäilen ?
Aikamoista miesvihaa. Lisäksi rasismia. Kyllä minä teen aivan kaikkia kotitöitä jatkuvasti ja ihan ilman että siitä tarvitsee keskustella. Hoidan myös useimmat kauppareissut ja useimmiten teen ruoan. Samoin kaikissa lähipiirini parisuhteissa asiat hoituu ihan samalla systeemillä. Osassa niinkin, että nainen lähinnä makaa.
En tiedä millaisten miesten kanssa olet ollut tekemisissä, mutta älä jumalauta lähde tuollaiseen yleistämiseen ja alentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös viikonloppuna pitäis ottaa rennosti ja huilata eikä mitään savottaa kehitellä!
Milloin ne yhteiset, koko perhettä koskevat kotityöt sitten tehdään? Arkisin työpäivän jälkeenkö? Siis ap tekee ja mies rentoutuu.
Niin, joka päivä tehdään jonkin verran niin ei pidä koskaan viikonloppua pilata. Kyllä ne kaikki kotityöt pitää olla tehtynä ennen viikonloppua.
Ota vähän rennompi asenne elämään ja löysää nutturaa. Sinähän stressaat itsesi hengiltä kun yrität pitää kotiasi kuin jossain somen kotikuvastossa. Ei kukaan kuole pieneen sotkuun ja epäjärjestykseen, ei edes sinun mielenterveys vaikka niin tunnut luulevan
Mieheni tekee kotitöitä. Tiskit on aina tiskattu ja mieheni myös imuroi. Minulla on reilusti omaa aikaa koska ei tarvii tehdä kotitöitä niin paljoo. En ymmärrä miten mieheni on niin tehokas että saa kaikki tehdyksi niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itse sairaslomalla uupumuksen takia, mielestäni kohtuutonta vaatia minua hoitamaan kotia samalla kun toinen vaan lepäilee töissä.
Ap
Eli toinen käy töissä ja sun pitäis saada vain maata kotona? Vaikutat todella vaikealta kumppanilta. Uupumuksen syykin lienee pohjimmiltaan se, ettet osaa relata vaan sinkoilet jatkuvasti ja käskytät muita.
Vierailija kirjoitti:
Tuoko edes rahaa kotiin, jos työssä käy?
Ei tuo. Ihan pankkitilille ne rahat menevät suoraan työnantajalta.
Ota ap ulkkismies. Minullakin on ja tekee 50%. Minä enimmäkseen kokkaan ja siivoan keittiötä, mutta hän esim imuroi, pyykkää, vie roskat ja käy kaupat. Ajallisesti siis menee viikkotasolla hyvinkin tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö suomalainen mies sitten ylipäätäänkään mitään siis missään muussakaan taloudessa, epäilen ?
Aikamoista miesvihaa. Lisäksi rasismia. Kyllä minä teen aivan kaikkia kotitöitä jatkuvasti ja ihan ilman että siitä tarvitsee keskustella. Hoidan myös useimmat kauppareissut ja useimmiten teen ruoan. Samoin kaikissa lähipiirini parisuhteissa asiat hoituu ihan samalla systeemillä. Osassa niinkin, että nainen lähinnä makaa.
En tiedä millaisten miesten kanssa olet ollut tekemisissä, mutta älä jumalauta lähde tuollaiseen yleistämiseen ja alentamiseen.
Itsekin kokkaan ennemmin kun suoraan sanottuna tyttöystävä ei osaa sitä hommaa. Minä hoidan meillä pääsääntöisesti siivoamisen ja kaupassakäynnin ja huoledin että laskut tulee maksettua ja pidän myös auton ajokuntoisena. Tyttöystävä keskittyy lähinnä somettamiseen ja nukkumiseen. Alan olenmaan sen verran kypsä tähän tilanteeseen että jos ei kesään mennessä muuta asennetta ja toimintaa niin löytää itsensä kadulta. Tai no on sillä omakin kämppä mutta se ei viihdy siellä kun joutuisi itse siivoamaan ja tekemään kotityöt niin se pääsee paljon helpommalla pyörimällä minun nurkissa kun minä huolehdin omasta kodistani
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas semmoinen mies joka katsoo urheilua telkkarista kokoajan. Tikanheitosta mäkihyppyyn. Varmaan katsoisi raviammuntaa jos sellainen olisi. Seksi ei kiinosta paitsi sähkökatkoksen aikana. Miehet omituisia.
Eikö hänellä ole omaa telkkaria, kun katsoo kokoajan telkkarista?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tekee kotitöitä. Tiskit on aina tiskattu ja mieheni myös imuroi. Minulla on reilusti omaa aikaa koska ei tarvii tehdä kotitöitä niin paljoo. En ymmärrä miten mieheni on niin tehokas että saa kaikki tehdyksi niin nopeasti.
Itse en ymmärrä alkuunkaan sitä miten nainen saa aina kaiken kestämään niin pirun kauan. Siivoaminenkin on aina koko päivän homma vaikka kunnolla ja huolellisesti tehtynä siihen mene korkeintaan pari tuntia. Johtuuko se siittä puhelimesta mikä naisilla on aina kädessä kun pitää somettaa ihan koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas semmoinen mies joka katsoo urheilua telkkarista kokoajan. Tikanheitosta mäkihyppyyn. Varmaan katsoisi raviammuntaa jos sellainen olisi. Seksi ei kiinosta paitsi sähkökatkoksen aikana. Miehet omituisia.
Eikö hänellä ole omaa telkkaria, kun katsoo kokoajan telkkarista?
Tämä oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos olet kotona niin sinä teet, widdu noita uupumisia, ennen oli ihmiset jatkuvasti uupuneita mutta kävivät töissä ja tekivät kotityöt ILMAN SUUNNITTELUA
Minulle siivoaminen on rentouttavaa puuhaa. Hyvää vastapainoa hektisen ja tarkkuutta vaativan työn jälkeen. Laittakaa tavarat paikoilleen, niin siivoaminenkin on helpompaa.
Viikonlopputyöt kuuluu hoidattaa anopilla.
Autolla ajelua, pyöräilyä.. Miehesi haluaa pysytellä kaukana käskyttämisestäsi. Muutakaan vaihtoehtoa ei ole, koska olet aina kotona. Viikolla pääsee sentään töihin lepuuttamaan hermojaan.
En usko. Kusen tai jaskan on takuulla tehnyt.