Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on jytky Robin Packalen julkaisi yhteisbiisin supertähden kansssa

Vierailija
07.03.2025 |

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ajatellut päästä musiikin historiaan omaperäisenä artistina, niin tuo menettelee. Hyvinkin menettelee. 

Kyllä Walkerin musiikki on omaperäistä, suorastaan neroa. Pitää kai olla musikaalinen ymmärtääkseen mitään. 

Vierailija
122/184 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ajatellut päästä musiikin historiaan omaperäisenä artistina, niin tuo menettelee. Hyvinkin menettelee. 

Kyllä Walkerin musiikki on omaperäistä, suorastaan neroa. Pitää kai olla musikaalinen ymmärtääkseen mitään. 

Mikä siinä on omaperäistä? Tosi kuuluisa on. Ja tykkään joistakin kappaleista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse asiassa voi silti osata arvioida musiikkia, vaikkei olisi kovin musikaalinen. Tuskimpa kumpikaan noistakaan Robin tai Alan Walker on soittanut edes mitään soitinta lapsesta asti. Niinikään kasvanut musiikin maailmaan itse tekemällä ja kokemalla. 

Paletti on revästy eteen teininä, kun on kuunnellut musiikkia ja siitä sitten koneella alkanut itse tehdä musiikkia. 

Siltähän tuo kuulostaa. "

No et kyllä tiedä mistään mitään. Katsoin juuri jutun Walkerista, lapsuudesta asti. Aiemmin olen nähnyt juttuja Robinista, lapsuudesta asti. Olet niin väärässä. Ja kateellinen. Tiesitkö, että kateus rumistaa?

Vierailija
124/184 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse asiassa voi silti osata arvioida musiikkia, vaikkei olisi kovin musikaalinen. Tuskimpa kumpikaan noistakaan Robin tai Alan Walker on soittanut edes mitään soitinta lapsesta asti. Niinikään kasvanut musiikin maailmaan itse tekemällä ja kokemalla. 

Paletti on revästy eteen teininä, kun on kuunnellut musiikkia ja siitä sitten koneella alkanut itse tehdä musiikkia. 

No et kyllä tiedä mistään mitään. Katsoin juuri jutun Walkerista, lapsuudesta asti. Aiemmin olen nähnyt juttuja Robinista, lapsuudesta asti. Olet niin väärässä. Ja kateellinen. Tiesitkö, että kateus rumistaa?

Miksi olisin kateellinen? Olen vain rehellinen. 

Olen täysin eri alalla ja aivan eri ikäpolvea. 

Musiikki on sellainen asia, jota voi vapaasti kritisoida. Minusta Robin on muutoin erittäin fiksu  ja kohtelias, ei mitään pahaa sanottavaa. 

Vierailija
125/184 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikki on sellainen asia, jota voi vapaasti kritisoida. Minusta Robin on

Taidat sitten olla eri henkilö, kuin alkupäästä alkaen monien viestien uhoaja 

Vierailija
126/184 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikki on sellainen a

Joo on muutakin elämää kuin Robinin fanittaminen ja palsta. 

Vierailija
127/184 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow meidän oma Justin Bieber.😍😍😍😍 Kansainvälinen supostar💪💪💪

Vierailija
128/184 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Suomella on omat Justin Bieber ja Madonna. Jee jee! 

Vierailija
129/184 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Suomella on omat Justin Bieber ja Madonna. Jee jee! 

Kerro vielä, kuka se Madonna on. Ai niin... Ich comme ny

Vierailija
130/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenkielinen Robin on käsittämättömän hyvä. Ehdottomasti oman elinajan parhaita poppareita, ellei ykkönen. Ja minä olen vanha.

Englanninkielisestä Robinista puuttuu se depth, minkä suomenkielisessä on. Käärijän imussa senkin olisi voinut myydä. Tämä on jo tuote. Perseraiskattu Robin-polo.

Et vaivautunut kuuntelemaan tätäkään kipaletta loppuun asti. Aika rumasti puhut kyllä.

Vierailija
131/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme euroviisun toi Walker tehnyt.. ei minusta yhtään hänen normaalimatskua.

Tuo on just alkuperäistä Walkeria, mitä moni Walkerin fani on kaivannut 

Vierailija
132/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin missä se supertähti on?

Samaa tekisi mieli kysyä.

Lapsitähti Robin oli hyvä, kun ei odotettu korkeatasoista laulantaa. Sitten kyllä kuoriutui komea ja karismaattinen nuorimies, jonka laulutaidot eivät riitä ulkomaan valloitukseen. Suomessa voi vielä menestyä. 

Mene itse laulutunneille ja kommentoi vasta sitten. 

Vierailija
133/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenkielinen Robin on käsittämättömän hyvä. Ehdottomasti oman elinajan parhaita poppareita, ellei ykkönen. Ja minä olen vanha.

Englanninkielisestä Robinista puuttuu se depth, minkä suomenkielisessä on. Käärijän imussa senkin olisi voinut myydä. Tämä on jo tuote. Perseraiskattu Robin-polo.

Käärijä on kyllä aika tylsä ilman niitä paria biisiään. Walker teki käärijän kanssa biisin kesällä/syksyllä ja nyt on Käärijälläkin miljoonaluokan verran kuuntelijoita. Ehkä ostettuja suuri osa?

Vierailija
134/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin missä se supertähti on?

Samaa tekisi mieli kysyä.

Lapsitähti Robin oli hyvä, kun ei odotettu korkeatasoista laulantaa. Sitten kyllä kuoriutui komea ja karismaattinen nuorimies, jonka laulutaidot eivät riitä ulkomaan valloitukseen. Suomessa voi vielä menestyä. 

Mene itse laulutunneille ja kommentoi vasta sitten. 

Ei tarvi. Kyllä sen kuulee, jos joku osaa oikeasti hyvin laulaa. Se on helpon kuuloista, kevyttä ja rentoa. 

Mutta artistilla on varmaan muitakin ominaisuuksia laulamisen lisäksi, joten mitäpä siitä. 

Nykyään monet tekee koneella musiikkia ja ääntä pystyy tuunaamaan, joten ei välttämättä tarvi edes osata kovin hyvin laulaa. Keikat on erikseen. 

Vierailija
135/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa. Tuo video on jotenkin nolo. Robinin nostatusta. Jos olisi joku sanoma tai tarina tuossa videossa. Jotenkin plääh. Samaa samaa. Stara lavalla. Kirkkaat valot. Fanit kirkuu. Tuo on merkki, ollaan laskussa, kun tuollaista pitää näyttää. Kukaan itseään kunnioittava tähti ei tee tuollaista. 

Sehän on heidän ystävyyden juhlintaa. Ovat keikkailleet jo jonkun kuukauden yhdessä maailmalla ja nuo tunnelmat ja yhdessä koetut mahtavat fiilikset välittyy tuosta. Aasiassa olivat, nyt kai ovat Espanjassa. Kiinalaisilla ja käsittääkseni Korealaisillaei ole näitä länsimaissa käytössä olevia sosiaalisen median alustoja käytössä,eikä Spotifyta. Niillä on omat. Olenko väärässä? Seuraajaluvut vois nyt olla hieman erilaiset muutoin.

Vierailija
136/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että on yhteistyötä maailmanluokan musiikintekijän kanssa. Upeaa! Mahtavaa! 

Vierailija
137/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on kyllä aika tylsä ilman niitä paria biisiään. Walker teki käärijän kanssa biisin kesällä/syksyllä ja nyt on Käärijälläkin miljoonaluokan verran kuuntelijoita. Ehkä ostettuja suuri osa?

Käärijä teki samaan syssyyn monta englanninkielistä Cha Cha chan seuraajabiisiä, joita nyt hypetetään. Mutta on takuulla ohimenevä ilmiö. Tosin kaikkien suosiossa tulee kai notkahduksia ja nousuja aika-ajoin.

Vierailija
138/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa. Tuo video on jotenkin nolo. Robinin nostatusta. Jos olisi joku sanoma tai tarina tuossa videossa. Jotenkin plääh. Samaa samaa. Stara lavalla. Kirkkaat valot. Fanit kirkuu. Tuo on merkki, ollaan laskussa, kun tuollaista pitää näyttää. Kukaan itseään kunnioittava tähti ei tee tuollaista. 

Sehän on heidän ystävyyden juhlintaa. Ovat keikkailleet jo jonkun kuukauden yhdessä maailmalla ja nuo tunnelmat ja yhdessä koetut mahtavat fiilikset välittyy tuosta. Aasiassa olivat, nyt kai ovat Espanjassa. Kiinalaisilla ja käsittääkseni Korealaisillaei ole näitä länsimaissa käytössä olevia sosiaalisen median alustoja käytössä,eikä Spotifyta. Niillä on omat. Olenko väärässä? Seuraajaluvut vois nyt olla hieman erilaiset muutoin.

Olkoon mitä on. Minä näen jonkinlaisena nostatuksena Robinin artistiudelle. Videoissa ei ole mitään uutta kappaleeseen nähden. Kun katson youtubesta jotain videota, niin siinä pitää olla eri tarinaa ja sutinaa kuin kappaleessa, jotta sitä jaksaa katsoa uudestaan. 

Sanatkin on pöllöt se-se-se-save me? Jos porukka maksaa tuosta, niin hyvä on. 

Vierailija
139/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme euroviisun toi Walker tehnyt.. ei minusta yhtään hänen normaalimatskua.

Tuo on just alkuperäistä Walkeria, mitä moni Walkerin fani on kaivannut 

Jonkinlainen paluu menneisyyteen? Artistin pitäisi uudistua kokoajan. Ei palata vanhoihin tekemisiin. 

Vierailija
140/184 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa laulua soi vuodesta toiseen. Levynkansi vain vaihtuu. Tämä on ongelma monille artisteille.