Nyt on jytky Robin Packalen julkaisi yhteisbiisin supertähden kansssa
Kommentit (184)
Mirellan kanssa samoilla säädöillä tuunattu ääni. Siinä olisikin oikein duettopari, Mirella ja Robin.
Walkerin musiikkikin näkyy menevän samaa kaavaa. Jumputijumputi ja laulua. Jostain vanhoista biiseistä kopioidaan neljä tahtia. Hän ei ole kyennyt uudistumaan.
Itse asiassa. Tuo video on jotenkin nolo. Robinin nostatusta. Jos olisi joku sanoma tai tarina tuossa videossa. Jotenkin plääh. Samaa samaa. Stara lavalla. Kirkkaat valot. Fanit kirkuu. Tuo on merkki, ollaan laskussa, kun tuollaista pitää näyttää. Kukaan itseään kunnioittava tähti ei tee tuollaista.
Video, musiikki ja tarina pitäisi olla eri tuutista. Kun sanomaa toistetaan, on väsynyttä.
Ehkä rahat ei riittänyt enää kunnon videoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menettelee. Kunhan ei katso Robinin naamaa, kuinka vaikeaa laulaminen on.
Joo en oikein tykkää. Vaihtaisin radiokanavaa, kun tuo tulisi. Vinkunaa ja jotenkin vedetty tuo ääni luonnottomaksi.
Montako kertaa vielä aiot sen kertoa? Minä taas tykkään kovasti, mutten aikonut täällä siitä alkaa kirjoittelemaan. Olen kuunnellut sen jo monta kertaa melkein euforisessa tilassa.
No niin, siellähän oli otteita Rihannan biisistä ja Queen Another one bites the dust. Ja muitakin.
Täynnä neljän tahdin kopioita.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa. Tuo video on jotenkin nolo. Robinin nostatusta. Jos olisi joku sanoma tai tarina tuossa videossa. Jotenkin plääh. Samaa samaa. Stara lavalla. Kirkkaat valot. Fanit kirkuu. Tuo on merkki, ollaan laskussa, kun tuollaista pitää näyttää. Kukaan itseään kunnioittava tähti ei tee tuollaista.
Susta tulee monissa kommenteissasi jotenkin oudosti mieleen kilpaileva artisti. Ehkä samaa ikäluokkaa kun jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menettelee. Kunhan ei katso Robinin naamaa, kuinka vaikeaa laulaminen on.
Joo en oikein tykkää. Vaihtaisin radiokanavaa, kun tuo tulisi. Vinkunaa ja jotenkin vedetty tuo ääni luonnottomaksi.
Montako kertaa vielä aiot sen kertoa? Minä taas tykkään kovasti, mutten aikonut täällä siitä alkaa kirjoittelemaan. Olen kuunnellut sen jo monta kertaa melkein euforisessa tilassa.
Eikun makustelen tuota kappaletta. Että miksi se on tuollainen, monella tapaa tutun kuuloinen. Nyt löysin kopiopaloja. Oikeastaan niitä on tosi paljon. Mikähän mahtaa olla tuon Walkerin musiikkikoulutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta tulee monissa kommenteissasi jotenkin oudosti mieleen kilpaileva artisti. Ehkä samaa ikäluokkaa kun jopa.
Hahaha. En osaa laulaa edes karaokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä ja tarttuva biisi!
Ei omia kappaleita saa kehua, Robin!
Robin ei lukihäiriöisenä lueskele tällaisia palstoja. Eikä varmaan muutenkaan ehtisi, eikä haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin vedestä.
Ei oikeastaan. Totuuden tunnustaminen on askel eteenpäin. Pitäisikö olla wau hienoa, upeaa, tekoälyn tekemää ja muovaamaa musiikkia?
No kun tuosta puuttuu se jokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä ja tarttuva biisi!
Ei omia kappaleita saa kehua, Robin!
Robin ei lukihäiriöisenä lueskele tällaisia palstoja. Eikä varmaan muutenkaan ehtisi, eikä haluaisi.
Ei varmaan väliä. Kyllä hän keikkaa saa ja rahaa tuollakin tekee.
No jos ei ajatellut päästä musiikin historiaan omaperäisenä artistina, niin tuo menettelee. Hyvinkin menettelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet melko huono arvioimaan, onko Robinin biisit p_skaa ja muuta ujellusta & jumputusta 😆
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ajatellut päästä musiikin historiaan omaperäisenä artistina, niin tuo menettelee. Hyvinkin menettelee.
Yksi M.A.Numminen riittää. Ei kaikkien tarvitse olla yhtä omaperäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet melko huono arvioimaan, onko Robinin biisit p_skaa ja muuta ujellusta & jumputusta 😆
Itse asiassa voi silti osata arvioida musiikkia, vaikkei olisi kovin musikaalinen. Tuskimpa kumpikaan noistakaan Robin tai Alan Walker on soittanut edes mitään soitinta lapsesta asti. Niinikään kasvanut musiikin maailmaan itse tekemällä ja kokemalla.
Paletti on revästy eteen teininä, kun on kuunnellut musiikkia ja siitä sitten koneella alkanut itse tehdä musiikkia.
Siltähän tuo kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi M.A.Numminen riittää. Ei kaikkien tarvitse olla yhtä omaperäisiä.
En oikein tykkää. Mutta on kai omaperäinen. Musiikkia kuunnellaan niin paljon, joten heikompikin menee siellä jaloissa.
Kyllä se niin vain, että helppous on osaamisen tae. Kun kaikki loksahtaa kohdilleen, niin tekeminen on helpon kuuloista.