Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä itkit viimeksi?

Vierailija
09.03.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätilö totesi saman tien ultralaitteen mahan päälle laitettuaan että " ei täällä ole enää elonmerkkejä" :(

Vierailija
22/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olin niin väsynyt ja tuntui että en jaksa enää ollenkaan pitää itseäni koossa ja olla urhea. Tämän laukaisi stressi, liian vähäiset yöunet ja tieto et äidilläni on pahanlaatuinen kasvain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin suihkussa pesuhuoneen lattialla ja itkin. Oli niin järkyttävän kova ikävä siskoa joka kuoli vähän aikaa sitten.

Vierailija
24/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet ovat helvetistä.

Vierailija
25/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava kaipuu ja Panun kaunis tulkinta laukaisi valtavan padon, jonka jälkeen oli kyllä ihan hyvä olo.

Vierailija
26/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lääkärit ota todesta---

Vierailija
27/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkirjaa kirjoittaessa. Mies on muuttamassa kotoa muutaman päivän sisällä ja ero on tulossa. Itkin sitä, kuinka vihaan miestäni ja rakastan samalla niin hirveästi...

Vierailija
28/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen synnytys lähestyy ja mua pelottaa. pelkopoliaika on muutaman viikon päästä.

Vierailija
29/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla itkin katsoessani dokumenttia Irakilaisesta sairaalasta, jossa 6-vuotias (?) poika kärsi kovasti.

Samaten viime viikolla itkin sitä, kun mieheni ei hyväksy minun elämänkatsomustani ja sanoi todella pahasti. En siis häntä yritä käännyttää, hän ei vain hyväksy eriävää mielipidettäni.

Vierailija
30/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensin olin itkenyt päivällä väsymyksestä ja stressistä, niin mies tuli töistä ja sanoi, että tuuppa mun viereen pötköttään niin halitaan vähän. Kun se sitten puristi mua lujaa ja tuoksuikin niin ihanalle, niin kyyneleethän siinä alkoi valumaan. Mietin sitä, että miten voikin rakkaus vain lisääntyä lähes 15-vuoden yhdessäolon jälkeen.

Vierailija
31/31 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuulin radiosta jonkun vanhan biisin.

Kyllä se ensirakkaus vaan on maineensa arvoinen... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä