Mistä syystä itkit viimeksi?
Kommentit (31)
koska olin niin väsynyt ja tuntui että en jaksa enää ollenkaan pitää itseäni koossa ja olla urhea. Tämän laukaisi stressi, liian vähäiset yöunet ja tieto et äidilläni on pahanlaatuinen kasvain.
istuin suihkussa pesuhuoneen lattialla ja itkin. Oli niin järkyttävän kova ikävä siskoa joka kuoli vähän aikaa sitten.
Valtava kaipuu ja Panun kaunis tulkinta laukaisi valtavan padon, jonka jälkeen oli kyllä ihan hyvä olo.
päiväkirjaa kirjoittaessa. Mies on muuttamassa kotoa muutaman päivän sisällä ja ero on tulossa. Itkin sitä, kuinka vihaan miestäni ja rakastan samalla niin hirveästi...
toinen synnytys lähestyy ja mua pelottaa. pelkopoliaika on muutaman viikon päästä.
Viime viikolla itkin katsoessani dokumenttia Irakilaisesta sairaalasta, jossa 6-vuotias (?) poika kärsi kovasti.
Samaten viime viikolla itkin sitä, kun mieheni ei hyväksy minun elämänkatsomustani ja sanoi todella pahasti. En siis häntä yritä käännyttää, hän ei vain hyväksy eriävää mielipidettäni.
Kun ensin olin itkenyt päivällä väsymyksestä ja stressistä, niin mies tuli töistä ja sanoi, että tuuppa mun viereen pötköttään niin halitaan vähän. Kun se sitten puristi mua lujaa ja tuoksuikin niin ihanalle, niin kyyneleethän siinä alkoi valumaan. Mietin sitä, että miten voikin rakkaus vain lisääntyä lähes 15-vuoden yhdessäolon jälkeen.
kun kuulin radiosta jonkun vanhan biisin.
Kyllä se ensirakkaus vaan on maineensa arvoinen... :)
kätilö totesi saman tien ultralaitteen mahan päälle laitettuaan että " ei täällä ole enää elonmerkkejä" :(