Kaverini mielestä kristittyjen pitäisi olla vasemmistoa
Uskovaisen ystäväni mielestä kukaan kunnon kristitty ei voi kuulua muihin puolueisiin kun vasemmistopuolueisiin. Raamattu ja Jeesuksen ajatukset ja opetukset ovat kuulemma vasemmistolaisia. Hänen mielestään raamattua voi edelleen soveltaa tähän päivään sillä erotuksella, että nykyään on kivat sossut ja työkkärit jotka voivat loputtomiin hyysätä ihmisraukkaa joka ei viitsi mennä töihin. Suurin osa kuitenkin on näitä tukien väärinkäyttäjiä nykyään.
Kommentit (6)
Jeesus on erittäin vasurihenkinen.
KD:T ja kokoomuslaiset kiihkouskikset ovat todella farisealaisia. Kaiken selittää se, että nämä kiihkouskikset eivät halua luopua omastaan, kuten Jeesus ja jokainen kunnon vasuri käskee.
Uskis
että oikeisto on koti uskonto isänmaa -isänmaa
itse olen enempi vasemmistoihmisiä ja koti (ennen kaikkea lapset) on tärkein asia.
olen siis myös kristitty ja mielestäni ehdottomasti pitää pitää huolta köyhemmistä
isänmaassa ei ole mitään pahaa siinäkään - Suomi ja kansanperinne ovat tärkeitä mulle. isänmaallisuuden ei tarvitse tarkoittaa sitä, että ei näkisi yhtä lailla arvokkaiksi muita kulttuureja
siis kristitty, jolla samoja ajatuksia kuin kaverillasi
markkinatalous. Todella kaukana Jeesuksen opeista. Oikeistolaisethan pelkää, että joku on koko ajan viemässä heiltä jotain. Ne ei tajua, että ne vois itse olla siinä huonoimmassa jamassa tässä yhteiskunnassa, ei ennenkuin jotain sattuu... " Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi" .
tyyliin " rakasta itseäsi niinkuin lähimmäistäsi, joka on samoin ajatteleva ja omistava toinen oikeistolainen" .
Esim. Räsänen ja Pohtamo ovat täysiä vastakohtia alkuaikojen kristityille marttyyreille.