Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko estynyt jos en ekoilla treffeillä halua puhua seksistä?

Vierailija
09.02.2025 |

Kysymys otsikossa. Ei oo mitään puhuttavaa koska kokemusta ei ole (en oo mikään teini). Harmi jos deitti vaikka pitää sitä turn-offina ennen kuin ollaan kunnolla tutustuttu. N

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se estymistä jossei kykene seksistä juttelemaan. Minusta tämä on kuitenkin eri asia siitä kuuluuko ensimmäisillä treffeillä ottaa puheenaiheeksi. Vaikka voi, ei tarkoita, että pitäisi.

Estyneisyyden ja asian luontevuuden välillä on ero. En ole käytännön seksin suhteen estynyt (tai vakiintuneessa suhteessa siitä puhumisen), mutta en koe luontevaksi silti puhua siitä ystäville ja suhteessakin tarvitsen ensin tarpeeksi henkistä yhteyttä, että seksi sopii mukaan siihen millään tasolma.

Meillä on erilaisia seksuaalisen virittyneisyyden tasoja. Toiset tarvitsevat sitä päivittäin, toisille riittää viikottain, jotkut ovat tyytyväisiä vieläkin satunnaisempaan menoon. Pitää vaan löytää kumppani kenen kanssa saa sen osalta yhteisen tasapainon (ja joissain tilanteissa se saattaa vaatia muiden järjestelyjen sopimista, mutta kuitenkin molempien tunteet huomioiden).

Vierailija
42/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt vuosiin treffeillä. Onko ne oikeasti nykyään jotain kartoitushaastattelun tyyppisiä, joissa selvitetään seksimieltymyksiä? 

Kyllä, sovellusten myötä treffailuun on tullut tarjolle verkkokauppamainen nopeus ja valikoima. Ei ole paljoakaan tekemistä sen kanssa mitä se ennen oli. Irtoseksin hakijoille muutos on myönteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ihan hyvä selvittää nieleekö nainen ja antaako kakkosta. Nämä ovat monelle miehelle kynnyskysymyksiä.

Mistä tommosta voi tietää ennen kun on tutustunut mieheen? Mä en ainakaan niele tai ota suihin muuta kuin vakiintuneessa parisuhteessa, mutta silloin otan mielelläni ja usein. 

Miten se kakkonen???

Vierailija
44/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä seksi ei ole kovin kiinnostava puheenaihe, eli ymmärrän kyllä. Seksi itsessään on kivaa. N30

Oma lukunsa ihmiset (tämä on myös trendi) että itse seksistä jauhetaan itseisarvoisesti, ilmeisesti sillä ei ole mitään väliä onko tavattukaan. Seksipuhe kuulemma tekee hyvää. Kunhan vaan on oikean ikäinen, hyvännäköinen ja ehkä ei-heterokin, niin aina parempi.

Vierailija
45/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastaminen on kivaa. En tosin oikein ymmärrä mitä puhuttavaa siinä muuten on. 

Mitä enemmän siitä puhuu, sitä vähemmän sitä tekee mieli.

Vierailija
46/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt vuosiin treffeillä. Onko ne oikeasti nykyään jotain kartoitushaastattelun tyyppisiä, joissa selvitetään seksimieltymyksiä? 

Ei. Vaan koetetaan päästä kartalle siitä, millainen toinen on. Arvomaailma jne. Itselleni kynnyskysymys on perussuomalaisuus eli rasismi.  Jos näistä näkyy vilaustakaan, hyvästi. Olen feministi, joten minkäänlaista  syrjintää en suvaitse.

Eikä tarvitse. Jos et tunne logiikan käsitettä  suvaitsevuusparadoksi, ei meillä ole mahkuja keskustella: mistään. Ethän sinä silloin näe minuakaan yksilönä vaan naissukupuolena, jota haluat riistohyödyntää.

Seksi on tärkeä osa ihmisyyttä ja parisuhdetta. Jos arvot eivät kohtaa siinäkään vaan mies kuvittelee naisen runkkuvälineekseen eikä tajua, että seksi on paljon muuta ja enemmän kuin mulkun nylkyttämistä naisen ruumiissa, se on bye.

Vierailija
47/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä voi puhua vaikka ei ole sitä harrastanutkaan. Katso vaikka vauvapalstan alfauroita jotka kirjailevat 30 000 sanaa naisen seksuaalisesta nautinnosta vaikka eivät ole äitinsä jälkeen koskeneetkaan oikeaan.

Vierailija
48/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaista ruudinkeksijää olet etsimässä.

Tasokas mies tuskin puhuu seksistä ennen treffejä tai ekatreffeillä. 

Mutta näitä vipeltäjiä riittää ja riittää.

Vierailija
49/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sovellusten myötä treffailuun on tullut tarjolle verkkokauppamainen nopeus ja valikoima. Ei ole paljoakaan tekemistä sen kanssa mitä se ennen oli. Irtoseksin hakijoille muutos on myönteinen.

En nyt sanois, että muna kourassa ovelle tuleva mies olisi myönteinen kokemus. Te miehet olette inflatoineet itsenne olemalla liian helppoja. 

Yrittäkää edes näyttää aivot ja sydän ensin.

Vierailija
50/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos omaan seksuaalisuuteen liityyy jotain tavanomaisuudesta poikkeavaa. Jos vaikka on aseksuaali niin minusta on järkevää puhua siitä avoimesti. Koska muuten helposti johtaa toista harhaan.

Tai jos on joku erityinen seksuaalinen suuntaus tai voimakas mieltymys jota ehdottomasti parisuhteelta kaipaa. Avoimesti keskustelemalla näistä pystyy pääsemään yhteisymmärrykseen. Jokainen löytää itselleen sen unelmiensa kumppanin. Mitä se sitten kenellekin tarkoittaa.

Vierailija
51/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/14b47f46-4169-438a-a6c2-b8410220a26d

"Oman Tinder-saagani varrella tapasinkin varsin erikoisia hahmoja, kuten uskomattoman peppuseksijankkaajan, mutta ei se onneksi ollut koko totuus kohutusta deittisovelluksesta."

Päivää ennen treffejä alkoi kysellä, tykkääkö toimittaja peppuseksistä. Nainen sanoi, ettei halua keskustella tällaisista ennen tapaamista. Mies ei kuulemma halunnut edes tavata, jos nainen ei sitoutuisi peppuseksistä tykkäämiseen.

Vierailija
52/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän tullut paljon vatsauksia, kiitos. :) Ajattelen myös, että mies on siinä tapauksessa mulle väärä jos homma kaatuu siihen, että puhun hänen mielestään seksistä liian estyneesti tms. Se on se seura, missä vapaudun (ja voin puhua mistä vain), joten luotan omaan fiilikseen. Eikä tuo aiheeena missään nimessä ole sellainen mistä en voisi puhua vaikka vähän jännittääkin, omaan makuun se ei vaan sovi ekoille treffeille.

-ap

Vierailija
53/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastaminen on kivaa. En tosin oikein ymmärrä mitä puhuttavaa siinä muuten on. 

Olen täysin eri mieltä. Mitä enemmän ja avoimemmin kykenee kumppanin kanssa keskustelemaan seksistä niin sitä parempaa seksielämä molemmille on.

Huonoin mahdollinen parisuhde on sellainen missä ei ikinä puhuta seksistä ja sitä harrastetaan lauantaisin saunan jälkeen peiton alla pimeässä.

Vierailija
54/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä voi puhua monella tasolla. Alhaisin taso on tämä missä kiimaiset runkkupetterit kiilusilminen fantasioivat mitä naiselle tekisivät.

Seksistä voi puhua myös älykkäällä tasolla. Eikä sen tarvitse olla vonkaamista tai johtaa seksiin.

Vierailija
55/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse puhumalla puhua. Voit pukeutua šeksikkäästi (paljastella, kuten paljaat hoikat koipi-reidet koko ajan esillä), käyttäytyä šeksikkäästi (antautuvaisesti... katseet, eleet, hymyt,  ilmaisumuodot).  Voit myös kysyä mitä mies eroottisesti sinulta haluaa, niin tarvitsee vain kuunnella.

Vierailija
56/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mun mielestä. Jos jonkun mielestä olet niin hän on väärä sinulle.

Vierailija
57/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se ihan hyvä selvittää nieleekö nainen ja antaako kakkosta. Nämä ovat monelle miehelle kynnyskysymyksiä.

Mistä tommosta voi tietää ennen kun on tutustunut mieheen? Mä en ainakaan niele tai ota suihin muuta kuin vakiintuneessa parisuhteessa, mutta silloin otan mielelläni ja usein. 

Miten se kakkonen???

Khyl mä voin sulle puolimetrisen anustapin sujauttaa jos haluat.

Nainen ei ole sun seksilelu, kuupo.

Vierailija
58/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me juttelimme ennen ensimmäisiäkään treffejä kaikenlaisia asioita mieltymyksistämme. 

No tämä. Varmaan ihmettelee miksen voi jutella mieltymyksistä, toisaalta mitä hittoa tuntemattomalle kuuluu ettei itsellä vielä ainuttakaan seksikumppania ole ollut. Mutta tottakai sen äkkiä lukee sitten rivien välistä.

-ap

En minä ole puhunut ensitreffeillä seksistä. Olen kyllä saattanut päätyä sänkyyn yhdessä treffikumppanin kanssa ensitreffien päätteeksi. Niin nykyisen kumppaninikin kanssa, viides vuosi yhdessä tulee täyteen. 

Pääasia, että treffeillä on mukavaa ja tunnet olosi turvalliseksi. 

Vierailija
59/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän siitä puhuu, sitä vähemmän sitä tekee mieli.

Kyse ei ole puheen pidosta vaan keskustelemisesta eli vuorovaikutuksesta.

Jos ei se suju, ei suju seksikään. Sekin on vuorovaikutusta. Jos sua ei kiinnosta, mitä toinen toivoo, olet väärä tyyppi hänelle.

Kaikkeen ei pidä suostua, ja mä en suostu luku- ja kirjoitustaidottoman tuppisuun kanssa treffeille enkä ihmissuhteeseen.

Puhumaton mölli vaikuttaa väijyvän sopivaa tilaisuutta hyökätä. Kun se ei osaa kommunikoida, se on arvaamaton ja vaarallinen, ehkä stalkkeri tai muuten outo. Ei se mun älyäni pysty stimuloimaan ja on ihmisenä ja kumppanina epäkiinnostava.

Vierailija
60/98 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Ei minuakaan kiinnosta seksijuttuja jutella heti kun on tavannut uuden ihmisen. Tulee fiilis että toinen on vain kiinnostunut seksistä eikä minusta ihmisenä. T: Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi