Olenko estynyt jos en ekoilla treffeillä halua puhua seksistä?
Kysymys otsikossa. Ei oo mitään puhuttavaa koska kokemusta ei ole (en oo mikään teini). Harmi jos deitti vaikka pitää sitä turn-offina ennen kuin ollaan kunnolla tutustuttu. N
Kommentit (98)
Riippuu täysin tilanteesta.
Miten henkilökemia toimii. Oletteko loistevalojen keskellä yleisellä paikalla vai rauhallisessa ja viihtyisässä tilassa. Minkälaista seuraa haette jne.
En ole käynyt vuosiin treffeillä. Onko ne oikeasti nykyään jotain kartoitushaastattelun tyyppisiä, joissa selvitetään seksimieltymyksiä?
Treffeillä aina aloitetaan keskustelu anaaliseksistä ja siitä tykkääkö kuristamisesta. Toisilla treffeillä sitten kokeillaan sitomisleikkejä.
Tietysti
Onhan se estymistä jossei kykene seksistä juttelemaan. Minusta tämä on kuitenkin eri asia siitä kuuluuko ensimmäisillä treffeillä ottaa puheenaiheeksi. Vaikka voi, ei tarkoita, että pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt vuosiin treffeillä. Onko ne oikeasti nykyään jotain kartoitushaastattelun tyyppisiä, joissa selvitetään seksimieltymyksiä?
Ei ole.
Toisaalta on aina ollut. Seksi on tyypillisesti oleellinen osa parisuhdetta. Sitähän kumpikin parisuhteelta toivoo. Joten tottakai se ole merkityksellinen seikka jo ensimmäisiltä treffeiltä alkaen.
Sano vaan että olet 100% vanilja, jos jotain kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me juttelimme ennen ensimmäisiäkään treffejä kaikenlaisia asioita mieltymyksistämme.
No tämä. Varmaan ihmettelee miksen voi jutella mieltymyksistä, toisaalta mitä hittoa tuntemattomalle kuuluu ettei itsellä vielä ainuttakaan seksikumppania ole ollut. Mutta tottakai sen äkkiä lukee sitten rivien välistä.
-ap
Voit sanoa että olet kokematon. Miesten mielestä se on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me juttelimme ennen ensimmäisiäkään treffejä kaikenlaisia asioita mieltymyksistämme.
Roska toisen roskan löytää. Ei koske parempia ihmisiä teidän touhunne
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Et ole, tai sitten ollaan me molemmat. Seksi otetaan puheeksi silloin kun sitä on aikomus harrastaa. Tietysti onhan minulla aikomus aina... Odottelen kuitenkin sen aikaa, että voin olettaa, että ollaan kumppanin kanssa samalla aallonpituudella.
Ensitreffeille en kyllä nykymaailmassa lataa enää mitään odotuksia. Varsinkin erään sovelluksen kautta tavatut henkilöt ovat pääsääntöisesti enemmän tai vähemmän sekaisin päästään - niin kai minäkin.
M42
En muista koskaan puhuneeni seksistä ensimmäisillä treffeillä. Eikä ole menoa haitannut. Päinvastoin, kertoo aika paljon hyvää miehestä jos hän pystyy juttelemaan järkevistä ja henkilökohtaisistakin aiheista ilman että kaikki luisuu aina sitten seksiin tai siitä vihjailuun. Tämä on vain kypsyyden merkki.
Eikä se muuten tarkoita että pitäisi olla joku siveyden sipuli jotta näin ajattelee. Olen myös harrastanut seksiä ensitreffeillä mutta ei silloinkaan tarvinnut seksistä etukäteen jauhaa. Se fyysinen läheisyys ja sen luontevuus kyllä kertoi mitä haluttiin.
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan että olet 100% vanilja, jos jotain kysyy.
Sehän riippuu siitä mitä haluaa. Eihän kokematon tarkoita sitä, etteikö haluaisi kokeilla. Saa haluta, saa kokella ja saa myös olla haluamatta mitään erityistä. Ja voi kokella vain todetakseen ettei se ole oma juttu.
Mulle seksi vaatii tietyn henkisen yhteyden saavutusta, niin ei olisi siitä luontevaa puhua ennen kuin aletaan olemaan tuon yhteyden porteilla. Eli sen mukaan mikä itselle tuntuu luontaiselta.
Olen parisuhteessa eli kyllä tämän mallin hyväksyviä löytyy. Ei hänkään ollut heti alkusuhteesta mitään seksuaalissävytteistä tyrkyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Toisaalta on aina ollut. Seksi on tyypillisesti oleellinen osa parisuhdetta. Sitähän kumpikin parisuhteelta toivoo. Joten tottakai se ole merkityksellinen seikka jo ensimmäisiltä treffeiltä alkaen.
Miten niin "on aina ollut". Siis haastattelu?
Totta kai siinä alussa katsotaan, onko yhtään vetovoimaa vai ei. Mutta ei sitä tarvitse alkaa sanoittaa tai tentata. Miksi ihmeessä asioita pitäisi varmistella, tai miten niitä edes voi muka varmistella niin varhaisessa vaiheessa? Kyllä sen tietää onko mielenkiintoa siitä, haluavatko molemmat seuraaville treffeille.
Puheeksi voisi tulla jos haluttaisi jatkaa treffejä saatille ja sitä ehdottaessa korostaisi ettei ole seksin perässä vaan haluaa jatkaa juttua kun olet niin ihana ja kiinnostava. Muuta syytä en keksi miksi pitäisi puhua siitä mitään. Ap:n kannattaa tapailla parempia ja itselleen sopivampia miehiä. Treffisovellukset pois ja oikeasta elämästä ensin kaverillisen tutustumisen pohjalta eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä ennen avioliittoa.
Varmaan hyvä sun kohdalla.
Seksin harrastaminen on kivaa. En tosin oikein ymmärrä mitä puhuttavaa siinä muuten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa rehellisesti, miksi et puhu. Esim. "jutellaan sitten lisää, kun tunnetaan vielä paremmin. "
Mutta ehkä itse juttelisin siinä vaiheessa, kun on selvää, että molemmilla on kiinnostusta ja että asia voisi edetä.
Toisilla treffeillä sitten yleensä kosketusta, suutelua ym. Siitä saa selville, kannattaako edetä kolmansiin treffeihin.
Mitä ihmeen koiria olette kun vaihdatte limoja jo toisella tapaamisella. Se toinenhan voi olla vaikka rikollinen tai tautinen
Mutra sinä et?
ap, täällä saat naisilta vääristyneitä vastauksia jotka ovat sinun puolella, ihan sama miten hulluja juttuja puhut.
Saat täällä myös miehiltä vastustusta ihan sama mikä asia.
Olen itse tapaillut naista joka suorastaan vonkasi seksiä ensitreffeillä. Tiedän myös miehiä jotka eivät ole asiasta puhuneet tai harrastaneet useamman kuukauden tapailun jälkeen.
Suositan ettet tee mitään johtopäätöksiä tai validoi omia näkemyksiä palstan kommenttien perusteella, vaan mietit ihan itse omassa päässäsi missä ne sinun rajasi kulkee ja mikä on sinulle epämukavaa. Kaikilla ihmisillä on erilaiset näkemykset siitä mikä on estynyttä ja mikä ei. Joillekin seksi on tärkeetä ja joillekin sitä pitää odotella. PÄÄTÄ IHAN ITSE.
Mitä ihmeen koiria olette kun vaihdatte limoja jo toisella tapaamisella. Se toinenhan voi olla vaikka rikollinen tai tautinen