Te jotka olette etäsuhteessa, kuinka usein tapaatte
Toimiiko teillä jotka olette etäsuhteessa 1-2 kertaa kuukaudessa tapaamiset. Miten lapsi suhtautuu harvoihin tapaamisiin.
Kommentit (7)
Aikatauluista riippuen, mutta vietämme kuukaudessa 2-3 pitkää viikonloppua yhdessä. Tämä on toiminut ihan hyvin tähän asti. Välillä toivoisi, että välimatkaa olisi vähemmän niin olisi järkevämpi nähdä vähän useammin, vaikka olisi vähän kiireisempääkin. Nykyisellä välimatkalla ei kannata kovin usein tehdä "päiväreissuja".
Lapsia ei ole.
Lapsille vanhemman uusi etäsuhde on usein helpompi.
Mä olen introvertti eli tykkään olla paljon yksin, nautin että saan olla yksin ja en tykkää siitä että ihminen on lähelläni. Minulle kelpaisi etäsuhde, sellainen kelpaisi missä näkisi toista ehkä juurikin sen 1-2 kertaa kuukaudessa. En ole koskaan seurustellut.
M33
Tavataan joka toinen viikko, pari päivää aina kerralla. Molemmilla on lapsia ja ollaan tavattu kaikki toisemme, mutta ei koko ajan vietetä aikaa yhdessä. Kumpikaan meistä ei halua pakottaa lapsiamme muuttamaan omaa elämäänsä meidän suhteen vuoksi ja vanhemmuus on tärkeää meille molemmille. Haluamme panostaa siihenkin. Meidän suhde toimii hyvin näin, vaikka ikävä on tietenkin välillä. Mutta elämässä on muutakin kuin se parisuhde.
Tavataan 1-2 viikon välein ja yhdessä ollaan silloin 1-2 päivää.
Viikon välein, yleensä 2-3 pv ollaan yhdessä. Välimatkaa lähes 400 km.