Oletko sinä koskaan ollut kännissä lentokoneessa?
Jos kyllä, tulivatko poliisit viemään sinut pois?
Kommentit (53)
Olen ollut. Olen kuitenkin ihminen, joka ei kännissä muutu ongelmakimpuksi. Musta tulee puheliaampi ja lupsakampi, alan rakastaa ja ymmärtää kaikkia. Osaan edelleen käyttäytyä. Senpä vuoksi en ole koskaan joutunut kännin takia poliisien, vartijoiden, portsarien tai muiden työtään tekevien kanssa kahnauksiin. Ainoat sattumukset ovat pieniä kaatumisen yms. toheloinnin aiheuttamia skraaduja.
Vuosia sitten reisssin runsaasti työmatkoilla Euroopassa ja kyllähän sitä tuli paluulennolla kiskottua ilmaista punaviiniä aika tahtiin, kun kentältä kotiinkin oli aina taksikyyti. Auttoi rauhoittumaan ja nukahtamaan kun seuraavana päviänä oli taas kuitenkin normi duunipäivä.
Voi nuoret. Ennen sai polttaa koneissa perä osassa ja juomaa riitti koko matkan. Oli vapaata menoa. Ei väkivaltaa ollut koskaan. Joskus juomat lensi kattoon kun ilmakuoppia. Ei mitenkään lomat alkoi baarista sitten koneessa drinkkiä sitten hotellin terassilla oluet. Kukaan ei sairastunut ei ollut riitoja eikä kukaan loukkaantunut . Katsokaas kun kaikki ei vihaa eikä ole väkivaltaisia kuin eräät muumaalaiset on. Koneissa oli ruoka ja juomat kuuluu hintaan kuin kuljetus hotellin. OLI KUNNON IHMISIÄ.
Muslimiehiä 5 kävi yhden laihan naisen kimppuun Lontoossa koneessa kun se oli vähän humalassa siis vähän. Rasistit syrjii ihmisiä. Milloin uskonnon milloin ihonvärin milloin vaatteiden millon ruuan milloin humalan takia. Ja tiedoksi muslimit myy huumeita ja viinaa myös yökerhoissa. Itse. Ovat rasisteja. Sä syrjit toisia sun uskonnon tai sun ihonvärin mukaan. Eikä arabeilla ole edes muuta maata kuin arabia olemassakaan. Rasistit.
Niin. Nyt ei voinut puuttua ihonväriin eikä hameen pituuteen. Ei edes humalaan mutta puolue.
Olen kyllä, nuorempana. Mutta olen osannut käyttäytyä enkä ole jankuttanut ja sönköttänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut. Olen kuitenkin ihminen, joka ei kännissä muutu ongelmakimpuksi. Musta tulee puheliaampi ja lupsakampi, alan rakastaa ja ymmärtää kaikkia. Osaan edelleen käyttäytyä. Senpä vuoksi en ole koskaan joutunut kännin takia poliisien, vartijoiden, portsarien tai muiden työtään tekevien kanssa kahnauksiin. Ainoat sattumukset ovat pieniä kaatumisen yms. toheloinnin aiheuttamia skraaduja.
Vuosia sitten reisssin runsaasti työmatkoilla Euroopassa ja kyllähän sitä tuli paluulennolla kiskottua ilmaista punaviiniä aika tahtiin, kun kentältä kotiinkin oli aina taksikyyti. Auttoi rauhoittumaan ja nukahtamaan kun seuraavana päviänä oli taas kuitenkin normi duunipäivä.
Mainitsemasi ammattiryhmät ovat usein huumausaineiden vaikutuksen alaisia .
Vaikka kuinka monesti. Aika paljonkin. No problem. Aina olen päässyt perille.
Kyllä kännissä saa olla jos ei ala riehumaan ja sähläämään. Ei siellä puhalluteta ja saa ostaa koneessa juomista. Olen aina lentokoneessa vähän huppelissa. Ei ole poliisia näkynyt.
En ole ollut kertaakaan selvinpäin lentokoneessa. Suunnilleen 70 reissua takana.
No lennollahan tarjotaan alkoholia. Miksei siitä tulisi humalaan?
Aikuisen ihmisen pitää tuntea itsensä sen verran, että tietää millainen on humalassa. Jos tietäisin, että voin aiheuttaa ongelmia, niin en varmasti silloin olisi humalassa lentokoneessa, oikeastaan miettisin kahdesti ennen humaltumista yhtään missään tilanteessa. Usein olen ollut humalassa lentokoneen business-luokassa, mutta koskaan ei ole mitään ongelmia sen takia ollut.
Viimeksi Finnairilla lentäessäni 4cl konjakkia maksoi 8€. Känni tulisi melko kalliiksi. Persumies mitä ilmeisemmin naukannut terminaalissa.
En nyt ihan kännissä, mutta pienessä sievässä kyllä, lähes joka kerta.
En yleensä edes juo lennolla. Mitään. Mutta tunnen yhden joka ei päässyt viinan takia lennolle eikä ollut edes persu.
Peltiputkessa istuminen selvinpäin on tuskaa. Pari juomaa Oak Barrelissa tai loungessa ja pari koneessa tulee aina otettua. En möykkää, enkä häiritse muita höpinöilläni.
Ennenvanhaan finskin koneessa ilmatteeks mustaa rellua ilmatteeks. Kyllähän sitä tulomatkalla työreissusta sitä sitten kiskottiin kaksin käsin. 5v tytärkin tuoksun oppi tunnistamaan, se sitten huusi 'äiti, äiti, iskä haisee lentokoneelta'.
13v 90-luvulla laitoin äidin ostamaan pari drinksua lentokentällä, että lentopelko menisi pois. Ei paljoa auttanut. Lisäksi takaisin tullessa oli kamala turbulenssi ja pudotuksia, heittelyitä.
Vähän maistissa koneen tarjoiluista, mutten kunnolla kännissä koskaan. Varsinkin ennen kun viini kuului ruokaan joillakin lentoyhtiöillä. Koskaan ei ole tarvinnut poliisin poistaa minua mistään.
Oli hyvät pohjat ja lennolla join lisää. Olinkin hyvässä notkeessa kun saavuin Osloon.
Totta kai!