Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä koskaan ollut kännissä lentokoneessa?

Vierailija
12.01.2025 |

Jos kyllä, tulivatko poliisit viemään sinut pois?

Oletko ollut kännissä lentokoneessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai!

Vierailija
2/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Olen kuitenkin ihminen, joka ei kännissä muutu ongelmakimpuksi. Musta tulee puheliaampi ja lupsakampi, alan rakastaa ja ymmärtää kaikkia. Osaan edelleen käyttäytyä. Senpä vuoksi en ole koskaan joutunut kännin takia poliisien, vartijoiden, portsarien tai muiden työtään tekevien kanssa kahnauksiin. Ainoat sattumukset ovat pieniä kaatumisen yms. toheloinnin aiheuttamia skraaduja.

Vuosia sitten reisssin runsaasti työmatkoilla Euroopassa ja kyllähän sitä tuli paluulennolla kiskottua ilmaista punaviiniä aika tahtiin, kun kentältä kotiinkin oli aina taksikyyti. Auttoi rauhoittumaan ja nukahtamaan kun seuraavana päviänä oli taas kuitenkin normi duunipäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nuoret. Ennen sai polttaa koneissa perä osassa ja juomaa riitti koko matkan. Oli vapaata menoa. Ei väkivaltaa ollut koskaan. Joskus juomat lensi kattoon kun ilmakuoppia. Ei mitenkään lomat alkoi baarista sitten koneessa drinkkiä sitten hotellin terassilla oluet. Kukaan ei sairastunut ei ollut riitoja eikä kukaan loukkaantunut . Katsokaas kun kaikki ei vihaa eikä ole väkivaltaisia kuin eräät muumaalaiset on. Koneissa oli ruoka ja juomat kuuluu hintaan kuin kuljetus hotellin. OLI KUNNON IHMISIÄ. 

Vierailija
4/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimiehiä 5 kävi yhden laihan naisen kimppuun Lontoossa koneessa kun se oli vähän humalassa siis vähän. Rasistit syrjii ihmisiä. Milloin uskonnon milloin ihonvärin milloin vaatteiden millon ruuan milloin humalan takia. Ja tiedoksi muslimit myy huumeita ja viinaa myös yökerhoissa. Itse. Ovat rasisteja. Sä syrjit toisia sun uskonnon tai sun ihonvärin mukaan.  Eikä arabeilla ole edes muuta maata kuin arabia olemassakaan. Rasistit. 

Vierailija
5/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nyt ei voinut puuttua ihonväriin eikä hameen pituuteen. Ei edes humalaan mutta puolue. 

Vierailija
6/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, nuorempana. Mutta olen osannut käyttäytyä enkä ole jankuttanut ja sönköttänyt mitään. 

Vierailija
7/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut. Olen kuitenkin ihminen, joka ei kännissä muutu ongelmakimpuksi. Musta tulee puheliaampi ja lupsakampi, alan rakastaa ja ymmärtää kaikkia. Osaan edelleen käyttäytyä. Senpä vuoksi en ole koskaan joutunut kännin takia poliisien, vartijoiden, portsarien tai muiden työtään tekevien kanssa kahnauksiin. Ainoat sattumukset ovat pieniä kaatumisen yms. toheloinnin aiheuttamia skraaduja.

Vuosia sitten reisssin runsaasti työmatkoilla Euroopassa ja kyllähän sitä tuli paluulennolla kiskottua ilmaista punaviiniä aika tahtiin, kun kentältä kotiinkin oli aina taksikyyti. Auttoi rauhoittumaan ja nukahtamaan kun seuraavana päviänä oli taas kuitenkin normi duunipäivä.

Mainitsemasi ammattiryhmät ovat usein huumausaineiden vaikutuksen alaisia .

Vierailija
8/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monesti. Aika paljonkin. No problem. Aina olen päässyt perille.

Vierailija
9/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kännissä saa olla jos ei ala riehumaan ja sähläämään. Ei siellä puhalluteta ja saa ostaa koneessa juomista. Olen aina lentokoneessa vähän huppelissa. Ei ole poliisia näkynyt. 

Vierailija
10/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kertaakaan selvinpäin lentokoneessa. Suunnilleen 70 reissua takana.

Vierailija
11/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lennollahan tarjotaan alkoholia. Miksei siitä tulisi humalaan?

Vierailija
12/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pitää tuntea itsensä sen verran, että tietää millainen on humalassa. Jos tietäisin, että voin aiheuttaa ongelmia, niin en varmasti silloin olisi humalassa lentokoneessa, oikeastaan miettisin kahdesti ennen humaltumista yhtään missään tilanteessa. Usein olen ollut humalassa lentokoneen business-luokassa, mutta koskaan ei ole mitään ongelmia sen takia ollut. 

Vierailija
13/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi Finnairilla lentäessäni 4cl konjakkia maksoi 8€. Känni tulisi melko kalliiksi. Persumies mitä ilmeisemmin naukannut terminaalissa.

Vierailija
14/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan kännissä, mutta pienessä sievässä kyllä, lähes joka kerta. 

Vierailija
15/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä edes juo lennolla. Mitään. Mutta tunnen yhden joka ei päässyt viinan takia lennolle eikä ollut edes persu.

Vierailija
16/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltiputkessa istuminen selvinpäin on tuskaa. Pari juomaa Oak Barrelissa tai loungessa ja pari koneessa tulee aina otettua. En möykkää, enkä häiritse muita höpinöilläni.

Vierailija
17/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan finskin koneessa ilmatteeks mustaa rellua ilmatteeks. Kyllähän sitä tulomatkalla työreissusta sitä sitten kiskottiin kaksin käsin. 5v tytärkin tuoksun oppi tunnistamaan, se sitten huusi 'äiti, äiti, iskä haisee lentokoneelta'.

Vierailija
18/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v 90-luvulla laitoin äidin ostamaan pari drinksua lentokentällä, että lentopelko menisi pois. Ei paljoa auttanut. Lisäksi takaisin tullessa oli kamala turbulenssi ja pudotuksia, heittelyitä.

Vierailija
19/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän maistissa koneen tarjoiluista, mutten kunnolla kännissä koskaan. Varsinkin ennen kun viini kuului ruokaan joillakin lentoyhtiöillä. Koskaan ei ole tarvinnut poliisin poistaa minua mistään.

Vierailija
20/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvät pohjat ja lennolla join lisää. Olinkin hyvässä notkeessa kun saavuin Osloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi