Nainen, halut ja parisuhde
Miten voit pitää omaa kivaa etkä anna miehelle. Tuntuuko omakiva paremmalle ja miksi olet sellaisen miehen kanssa ketä kohtaan et tunne seksuaalista halua? Kyllä mies huomaa kun nainen ei tunne halua häntä kohtaan. Miettikää nyt omaa napaa ajattelevat naiset edes pikkusen asiaa toisinpäin miltä teistä tuntuisi.
Kommentit (46)
No en voisi pitää omaa kivaa. Kyllä haluan mieheni kullin mieluummin. Ei asuta yhdessä ja anelen käymään aina kun ei ole käymässä ja en kestä panetusta. Tiedän että mieheni haluaa minua aina ja nauttii kuulla kiimoistani. Noh....kuka ei nauttisi. Haluan itsekin tuntea oloni haluttavaksi.
Kuka mieluummin omaa kivaa pitää🙄
Minun naiseni hinkkailee yksinään eikä inahda mitään vaikka kuinka panettaisi. Molemmat saa. Hän orgasmin ja minä paskan itsetunnon
Ehkä se mies ei anna naiselle mitään, pelkkää jyystöä? Jos ei saa koskaan orgasmia, niin ei se sitten huvita, ihan loogista.
Minä kyllä haluan omaa miestäni aina vaan, mutta hän onkin superhyvä, ja epäitsekäs, joten homma hoituu molemmille erittäin hyvin.
Tulisi joku ja ottaisi kun tässä tyrkyllä olen.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainakaan minun nainen kun avoimesti ilmoitat
Tämä aihe on tärkein asia koko parisuhteessa seksi saralta. Mistä tämä naiset johtuu? Miksi räpläätte useasti viikossa ja "annatte" miehellenne seksiä 1-2krt /kk tjms..?
Tämä on todella miesten kiusaamista ja aliarvioimista. Uskoisin ,että tämä tasa-arvo woketus-paska antaa joillekkin naisille ns. oikeuden elää vain omien tarpeidensa mukaan.
Mun korviin kuullostaa sairaanloiselta itsekeskeisyydeltä sekä jonkinlaisesta narsismista.. Minä,minä,minä ja minun tarpeeni.
Älkää sitten käyttäkö miehiänne renkaiden vaihdossa,kuskaamisissa ja jne.. jos olette niin voimaantuneita räplääjiä ja ette tarvitse miestä muuhun, kuin ilkeytenne kohteeksi.
Jos mies huono rakastelemaan ,niin opeta tehkää se yhdessä ,nauttikaa... varmasti on halua oppia.
Koska omaa kivaa voi harrastaa silloin kuin tekee mieli. Ei tarvitse odottaa miestä. On myös nopeampi ja varmempi tapa orkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla vaikka meille käymään
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se mies ei anna naiselle mitään, pelkkää jyystöä? Jos ei saa koskaan orgasmia, niin ei se sitten huvita, ihan loogista.
Minä kyllä haluan omaa miestäni aina vaan, mutta hän onkin superhyvä, ja epäitsekäs, joten homma hoituu molemmille erittäin hyvin.
Joko pääsit yli miehen orgasmihaluttomuudesta? Pidättekö molemmat tipattoman tammikuun?
No voisi ne miehetkin rauhoittua sen seksin kanssa!
Eikö mitään muuta yhdistä ihmisiä kuin vaan tussunautinto?
T:Kari67
Eikö Kari tykkää tussuista? Yhdestäkään?
T:Liisa66
Vierailija kirjoitti:
Tämä aihe on tärkein asia koko parisuhteessa seksi saralta. Mistä tämä naiset johtuu? Miksi räpläätte useasti viikossa ja "annatte" miehellenne seksiä 1-2krt /kk tjms..?
Tämä on todella miesten kiusaamista ja aliarvioimista. Uskoisin ,että tämä tasa-arvo woketus-paska antaa joillekkin naisille ns. oikeuden elää vain omien tarpeidensa mukaan.
Mun korviin kuullostaa sairaanloiselta itsekeskeisyydeltä sekä jonkinlaisesta narsismista.. Minä,minä,minä ja minun tarpeeni.
Älkää sitten käyttäkö miehiänne renkaiden vaihdossa,kuskaamisissa ja jne.. jos olette niin voimaantuneita räplääjiä ja ette tarvitse miestä muuhun, kuin ilkeytenne kohteeksi.
Jos mies huono rakastelemaan ,niin opeta tehkää se yhdessä ,nauttikaa... varmasti on halua oppia.
Samaa ihmettelen. Muija tyydyttää ittensä useasti kuukaudessa mutta kun yritän aloitetta tehdä niin eipä onnistu. Välttelee lähellä oloa jos olen pikkusenkin vihjassut että mieli tekisi. Pillua antaa 1-2 kertaa kk. VARMASTI SÄÄLISTÄ. ehkä joululahja tuo hyvät muistot ja tuntuu paremmalle
Antaisin oikein mielelläni, mutta miehellä ei seiso. Siksi on tyydyttävä omaan kivaan.
Ei tuttu ja turvallinen mies kiinnosta naista seksuaalisesti, miehillä näköjään eri juttu.
Itse olin parisuhteessa parhaan kaverini kanssa, vaikka en enää halunnut häntä seksuaalisesti, mutta erohan siitä lopulta tuli. Tykkään sängyssä dominoivista miehistä ja hänellä se ei vaan tullut luonnostaan. Ulkonäössä ei ollut mitään vikaa, hän oli varsin urheilullinen tyyppi ja luonnekin oli ihana. Vika ei siis välttämättä ole miehessä, kaikki eivät vain sovi toisilleen seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kari tykkää tussuista? Yhdestäkään?
T:Liisa66
Nyt ei ole kysymys minusta ja se ei ole keskustelun aihe vaan se, että joskus olisi syytä hillitä haluja ja miettiä muullakin kuin vaan tussulla ja peenuksella
T:Kari67
Hillitä haluja? Miksi? Samaa mieltä, ettei tarvi miettiä alapäällä... Mutta miksi hillitä haluja, jos ei niistä mitään pahaa seuraa?
Liisa66
Joo, täytyy miettiä.