Olen 62-vuotias. Olenko jo tosi vanha alle 40-vuotiaiden mielestä?
En osaa itse arvioida tätä. Ei sillä, että se olisi merkityksellistä, mutta olisi kiinnostavaa tietää.
Kommentit (46)
Kun oliin 50, niin 60 vuotiaat svaipattiin veks Tinderissä.
Ikävä sanoa, mutta 62-vuotias on jo tosi vanha minunkin mielestäni, vaikka olen itse 46-vuotias. Siis parisuhdemielessä ajatellen. Ihmisenä toki viihdyn toisten seurassa vaikka kyse olisi 90-vuotiaasta vanhainkodissa, jos meillä on kiinnostavaa keskustelunaihetta, ja isovanhempani ja vanhempani ovat minulle rakkaita. Mutta en halua kumppaniksi vanhusta.
Ikä on vaan numero. Sanovat Rennie, Dannyli, Reetu ja Sale. Kaikilla 30-50 vuotta nuorempi tytsy kainalossa.
Mä olen myös 62v ja olen ajatellut asian niin, että kun täytän 65v niin silloin olen vanhus, koska silloin pääsen vanhuuseläkkeelle ja alan nauttimaan erilaisista eläkeläisalennuksista. Siihen asti olen vain ikääntynyt.
Moi,mä täytän tänä vuonna 64.
Ja arvaa mitä, viimeisen kolmen vuoden aikana mun ympärillä on pyörinyt sellaista sakkia joka väittää mua jokskun p-rnotyypiks. Siis ikäihminenhän tässä jollaan, mut nää pervopellet väittää tollasta. Viimeksi toissa yönä alkoi häirikkö tota länkyttää kämpästään. Se on viissin joku mummojen r-iskaaja se länkyttäjä.
Sepittelijä se ainakin on, sillä on villi mielikuvitus ja puheet skeidaa oli aihe mikä tahansa. Se ittekin o milloin yliopistotutkinnon suorittanut m illoin amk ja työssä se kuulemma on Wells Fargossa.
Että semmosta.
Mä haluan pois tästä saatanan paikasta, NOITTEN HULLUJEN KESKELTÄ"
Et tietenkään. Kaikki alle 40 vuotiaat vaan odottelee, että joku papparainen ottaa mukaansa. Paremman puutteessa sitten joutuvat tyytymään yleensä +/- 5 vuoden ikäeroon.
Vierailija kirjoitti:
Ja arvaa mitä, viimeisen kolmen vuoden aikana mun ympärillä on pyörinyt sellaista sakkia joka väittää mua jokskun p-rnotyypiks. Siis ikäihminenhän tässä jollaan, mut nää pervopellet väittää tollasta. Viimeksi toissa yönä alkoi häirikkö tota länkyttää kämpästään. Se on viissin joku mummojen r-iskaaja se länkyttäjä.
Sepittelijä se ainakin on, sillä on villi mielikuvitus ja puheet skeidaa oli aihe mikä tahansa. Se ittekin o milloin yliopistotutkinnon suorittanut m illoin amk ja työssä se kuulemma on Wells Fargossa.
Että semmosta.
Pyydä hoitajalta, että pääset eristyshuoneeseen muutamaksi viikoksi, koska kärsit taas pahoista hallusinaatioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että semmosta.
Pyydä hoitajalta, että pääset eristyshuoneeseen muutamaksi viikoksi, koska kärsit taas pahoista hallusinaatioista.
Ai, taitaa olla jauhopään jengin jäsen taas kun kirjoittelee. Ootko missä käynyt potkimassa ja hakkaamassa ihmisten kotien ulko-ovia? Oliks se kanssa jauhopään jengin jäsen tai sen porukoiden tuntema, kun lähti opensa kanssa käräjille kaiken maailman väitteistä kiistelemään?
Ootko ollut uhkailemassa tappamisella, ootko levitellyt solvauksia kuvien kera?
Mites onko jauhopäältä varastettu kentis autonrenkaita, wheels, ja heti kun on lappua aulaan kirjoitettu, se varas toimittaa renkaat takas. Jänniä juttuja, näillä sairailla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että semmosta.
Käytkö useinkin poliisikuulusteluissa valeita latelemassa, no, toki erityisen pätevä todistaja varmaan olikin, isänsä poika!
No et ole _tosi_ vanha, mun äiti on 68v ja alan kyllä pitää häntä jo aika vanhana, mutta ei sekään vielä tosi vanha ole. Tosi vanha on ehkä joku 80v ylöspäin, mutta toisaalta ihmiset elää nykyään niin vanhoiksi että ei sekään ole mikään ihmeellinen ikä.
Ranskassa eläkkeelle pääsee 62 vuotiaana.
Aloittaja, nykypäivänä kuuskymppiset on niin hyväkuntoisia ettei niitä pidetä vanhuksina.
Eivätkä ne kyllä ittekään moisia ajattele, ainakaan kovin yleisesti, että pidetäänköhän mua nyt ikäloppuna kun olen jo kuuskymmentä täyttänyt. Varmaan sun piiris on sun kanssa samaa ikäluokkaa, tuskin sinä teinien porukkaan olet pyrkimässä. Ja jollekin teinille, jopa kolmikymppinen on iäkäs.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta 62-vuotias on jo tosi vanha minunkin mielestäni, vaikka olen itse 46-vuotias. Siis parisuhdemielessä ajatellen. Ihmisenä toki viihdyn toisten seurassa vaikka kyse olisi 90-vuotiaasta vanhainkodissa, jos meillä on kiinnostavaa keskustelunaihetta, ja isovanhempani ja vanhempani ovat minulle rakkaita. Mutta en halua kumppaniksi vanhusta.
Kuka sun ikäs todistaa täälä netissä. Ikävä sanoa, mutta vaikutat tosi lapselliselta.
Vanha mihin?
Töihin
Seksiin
Mihin?
Kyllä mutta viinikin paranee vanhetessaan.
Ei, en tarkoittanut parisuhdemielessä ollenkaan, vaan tulipahan vain yhtäkkiä mieleen kysyä tällaista. Että onko sitä jo ihan mummeli ilman, että itse on sitä huomannut. Vuodet vierivät, työelämässä olen vielä mukana monta vuotta, enkä ole ehtinyt arjen kiireiltä edes miettiä omaa vanhenemistani. Siksi tuli mieleen kysyä, ei sen kummempaa. Ap
Ainakin kannattais jo pukeutua ja käyttäytyä kuin aikuinen. Tunnen yhden yli 60 v naisen joka yrittää näyttää joltain teiniltä mutta näyttää naurettavalta. Käyttäytyykin niin lapsellisesti että ihmetyttää.
Se riippuu ihmisestä.