Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira menee lenkillä kyljelleen ja tulee kuin pulkka perässä

Vierailija
27.12.2024 |

Kohta 2 -vuotias labradorinnoutaja on alkanut ulkona tekemään tullaista, että vedättää itseään perässä. Kesällä ei tehnyt noin mutta talvella kun on lunta tiellä. Näyttää kuln nauttisi tehdä niin. Lääkäri ei löytänyt mitään terveydellistä syytä eikä osannut sanoa, mistä johtuu.  Onko kenelläkään samaa tekeviä koiria? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tehnyt niin että pudotan remmin kun koira yrittää alkaa pulkaksi. Se on auttanut. Ei ole pitkiä lenkkejä eikä kyse siitä että ei jaksaisi.

-ap

Vierailija
22/28 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa se niin oppii piski olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
24/28 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et kaulapanta/remmi systeemillä vedä perässä, siinä halvaantuu äkkiä. Eikä  valjaissakaan mitenkään terveellistä ole.  Ota herkkuja taskuun ja KÄSKE se ylös ja vierelle. Juokse vaikka alku niin lähtee kyllä liikkeelle. 

Jos sillä kutittaa ihoa niin lisää öljyä ruokaan, eikä kunnon harjauskaan ole pahitteeksi, saati pesu.  Jotkut koirat tykkäävät pyöriä hangessa, pese se lumella, lähtee irtokarvat samalla.

Labbikset on laiskoja ahneita löpsyköitä joiden ruokintaa pitää seurata, ylipaino tuhoaa niveliä, tulee sydänvikoja sekä diabetestä niinkun kaikille ylipainoisille. . Harvoin näkee normipainoisen labbiksen tai kultsun. 

Vierailija
25/28 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et kaulapanta/remmi systeemillä vedä perässä, siinä halvaantuu äkkiä. Eikä  valjaissakaan mitenkään terveellistä ole.  Ota herkkuja taskuun ja KÄSKE se ylös ja vierelle. Juokse vaikka alku niin lähtee kyllä liikkeelle. 

Jos sillä kutittaa ihoa niin lisää öljyä ruokaan, eikä kunnon harjauskaan ole pahitteeksi, saati pesu.  Jotkut koirat tykkäävät pyöriä hangessa, pese se lumella, lähtee irtokarvat samalla.

Labbikset on laiskoja ahneita löpsyköitä joiden ruokintaa pitää seurata, ylipaino tuhoaa niveliä, tulee sydänvikoja sekä diabetestä niinkun kaikille ylipainoisille. . Harvoin näkee normipainoisen labbiksen tai kultsun. 

Mä näen sieluni silmin tämän kuivan kesän oravan, joka toimii pikkupomona jossain keskisuuressa firmassa ja ajattelee, että hänellä on valta tuomita ja käskyttää ihmisiä ja labbiksia, eläviä ja kuolleita. Jestas 😂

Vierailija
26/28 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kultaisianoutajia ollut vuodesta 1997 ja kaikki ovat tuota tehneet. Ensimmäisen kanssa käytiin laskemassa mäkeä, tykkäsi olla myös pulkassa :)  

Nykyinen pyörii, on vedettävä, ja sen jälkeen makaa tassut kohti taivasta paikallaan jos ei mennä siihen suuntaan mihin hän on ajatellut. Voi vartinkin siinä maata. Saattaa hetkeksi nousta jos menee lapsia ohi (rakastaa lapsia).

Miestä koira uskoo aivan heti, eikä tee näitä temppujaan. Koira on kiltti ja tottelevainen muuten. Ei hypi ja osaa käskystä monta erilaista asiaa, jälkeäkin harjoiteltu. Silti ulkona pyörii ja päättää suunnan jos minä olen hihnan toisessa päässä. 

Vierailija
27/28 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelee elostaan ja lumests. Opeta pois jos häiritsee. Meilläkin toinen koira kierii, hyöryy ja möyryää pääedellä kinoksessa. Ihan viihdyttävää. Mulla ei niin kiire ole ettenkö ehtisi tolle hymyillä. Tosin tää tapaus ei jumita pahasti vaan jatkaa matkaa kyllä kun pyydetään. Pulkkakoira voi olla vähän haastava.. 

Vierailija
28/28 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi