Miksi täällä on viestien äänestyssysteemi kun multipeukutus on kuitenkin mahdollista :D
Kommentit (27)
Laitappa 20 yläpeukkua itsellesi, koska minä en usko
No eikö se ole aika säälittävää multipeukuttaa omaa aloitusta/kommenttia? Kuka niin tekee? Joku 12v?
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole aika säälittävää multipeukuttaa omaa aloitusta/kommenttia? Kuka niin tekee? Joku 12v?
Sulla on erikoisen ylevät käsitykset täällä käyvistä ihmisistä 😅 Ja säälittäväähän se onkin
-eri
Vierailija kirjoitti:
😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on erikoisen ylevät käsitykset täällä käyvistä ihmisistä 😅 Ja säälittäväähän se onkin
-eri
No siis, ajattelin että eipä tuollaisen kirjoituksetkaan varmaan kovin varteenotettavia ole. Ikä tai ainakin henkinen kypsyys lienee melko matala.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaa vain kahdenkymmenen nettiyhteyden (ip:n) välillä
Suurimmalle osalle tämä palsta ei ole mikään elämän ja kuoleman kysymys. Esim. minulle on ihan sama, mikä määrä peukkuja jossain viestissä on.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikki niin tee, varsinkin persut ja veetit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lentokonetilaa päälle ja pois puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle tämä palsta ei ole mikään elämän ja kuoleman kysymys. Esim. minulle on ihan sama, mikä määrä peukkuja jossain viestissä on.
Un usko sua. Kyllä kaikki haluaa validiointia mielipiteilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, oon kokeillu
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta ei kukaan väittänytkään että olisi "elämän ja kuoleman kysymys", on toi munkin mielestä älytön että on peukutus joka ei sitten kuitenkaan ole käyttökelpoinen. Eihän esim. hesarin jutun kommenttejakaan pysty peukuttamaan kuin kerran 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, oon kokeillu
Toimii. Laitan tälle kymmenen yläpeukkua, niin näette, ettei persujen ja iigorien peukutuksiin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, oon kokeillu
Kokeilehan uudestaan niin että kun se lentokonetila on otettu pois päältä, painat peukkua uudestaan, yleensä 2 kertaa ja rekisteröi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, oon kokeillu
Toimii. Laitan tälle kymmenen yläpeukkua, niin näette, ettei persujen ja iigorien peukutuksiin voi luottaa.
Mä laitan tähän vastaukseeni nyt 14 yläpeukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Un usko sua. Kyllä kaikki haluaa validiointia mielipiteilleen
Ei tää palsta ole mulle sellainen paikka, johon tulisin tankkaamaan tärkeitä tunnekokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, just sen takia peukutukset on ihan yhdentekeviä. Kuka tahansa voi manipuloida niitä.
Itsekin pystyisin tietojenkäsittelijänä noihin peukutuksiin vaikuttamaan, mutta en halua alistua niin lapsellisella tasolle. Tämän palstan ylläpito on selvästi vasemmistolainen. Ylläpidon punikkipeukutuksia saattaa tulla jopa kymmeniä viiva satoja silmänräpäyksessä, jos he jäävät "alakynteen". Tällä palstalla ei vihervassaridemarit saa hävitä. Säälittävää.
Olen sen verran persujen ketjuja lukenut, että ne spämmää ekan sivun täyteen yläpeukkuja, että se näyttäisi yleiseltä mielipiteeltä, ja sitten siirtyvät toiseen ketjuun.
Täysin laskelmoitu systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ompa oma kommentti tärkeä että, viitsii jonkun peukutusksen takia nähdä sen vaivan. Sillä ei ole edes mitään merkitystä monta niitä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, just sen takia peukutukset on ihan yhdentekeviä. Kuka tahansa voi manipuloida niitä.
Itsekin pystyisin tietojenkäsittelijänä noihin peukutuksiin vaikuttamaan, mutta en halua alistua niin lapsellisella tasolle. Tämän palstan ylläpito on selvästi vasemmistolainen. Ylläpidon punikkipeukutuksia saattaa tulla jopa kymmeniä viiva satoja silmänräpäyksessä, jos he jäävät "alakynteen". Tällä palstalla ei vihervassaridemarit saa hävitä. Säälittävää.
Sä oo kuule minkään muun ku munas käsittelijä. Tuskin osaat ees hello worldiä kirjottaa