Naapurin lapsiperheessä karjuttu taas koko päivä
Karjuttu, huudettu kurkku suorana, juostu (hirveä jyske), pelattu sisällä, hakattu seiniä. Välillä karjuu vanhemmatkin. Tätäkö pidetään nykyään normaalina elämänä kerrostalossa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä lasu- tädit paikalle, niin tulee hiljaista, nimettömänä netissä voi kaavakkeen täyttää.
Kerran pyysin poliisit ja tulivat ja huuto loppui.
Tekisi kyllä mieli. Noi ei siis edes huuda mitään sanoja vaan saattaa vaan ihan vaan kirkua, yksittäisiä kirkaisuja tai pitkää yhtäsoittoista. Kolme lasta. Illalla sitten alkaa huutoitkeminen joka saattaa kestää pitkin yötä. Muista naapureista ei kuulu mitään, eli asunnon äänieristys ei ole kaikista huonoin. Se seinien hakkaaminen on kamalaa. Vanhemmat vaikuttaa päällisin puolin ns normaaleilta. En tajua mitä ne ajattelevat perheestään. Pitävät itseään varmaan lasten parhaina kavereina.
Ollaan asuttu tollasen naapurin alapuolella. Oli ihan hirveetä elämää. Sen näkee lapsista kuka välittää ja kuka ei välitä. Niilläkin lapset oli vaan tiellä. Nyt mun yläpuolella asuu 2 lasta, toinen on 1-luokalla ja toinen on 3.5 vuotias. Niistä lapsista näkee sen, että niistä välitetään. Niillä on hyvät vanhemmat. Se isä on juuri sellainen isä minkä minä olisin halunnut lapsena. Niiden poika 1 luokkalainen kerran tuli rapusta ulos ja näki, että minä kannan kauppakasseja. Hän näki mut ja käänty ympäri ja piti mulle ovea auki. Mutta se minkä siitä teki vaikuttavan oli se, että hän otti lippiksen pois päästä. Pieni herrasmies. Sano päivää ja kertoi, että huomas mut ja päätti pitää ovea auki, kun sulla on noi kauppakassit. Tuli kyllä hyvä fiilis.
Mitä siitä parhaimmillaan seuraa? Huonoimmillaan meno senkun pahenee, alkavat häiritä oikein tahallaan ja valitettavasti tässä pitää nyt asua jonkin aikaa.