Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen ollut sellaisessa käsityksessä, että linnanjuhlissa pariskunnasta se kättelee ensin joka sinne on kutsuttu

Vierailija
06.12.2024 |

Joistakin tietää, että esim. mies on kansanedustaja joten hän on se kutsuttu. Silti vaimo kättelee ensin. 

Mä olen luullut, että kutsuttu kättelee ensin sukupuolesta riippumatta eikä niin, että nainen kättelee ensin vaikka olisi se avec. Olenko kuitenkin väärässä vai eikö jotkut noista vieraista tiedä miten kuuluu tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiketti.

Ei ole hallussa läheskään kaikilla

Vierailija
2/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa. Joillain on ehkä mennyt sekaisin, mutta eipä se ole mikään rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, näin pitäisi toimia.

Lisäksi osa kättelee liian kaukaa, hankalan näköistä. Ja osasta näkee, että kättely on veltto.

Vierailija
4/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan oikeassa. Joillain on ehkä mennyt sekaisin, mutta eipä se ole mikään rikos.

No ei se mikään rikos ole, mutta itse olen tiennyt tämän asian lapsesta asti kun äiti sen mulle kertoi, niin vähän häiritsee. :D No kaikista ei edes tiedä kumpi on se kutsuttu.

ap

Vierailija
5/5 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa olet, näin pitäisi toimia.

Lisäksi osa kättelee liian kaukaa, hankalan näköistä. Ja osasta näkee, että kättely on veltto.

Joitakin Trumpin tyylillä kätteleviä olen huomannut eli vedetään sitä toisen kättä itseään kohti. Ei tuokaan hyvä tyyli ole. 

ap