En pidä tuosta sävystä kuinka kirjoitatte Susanista. Olen hänen sukulaisensa.
Kyllähän se Mattikin julman tempun teki, kun antoi ymmärtää vakavasta suhteesta ja Susan oli jo kansan tiedossa. Sitten vaan ykskaks kaikki loppui.
Kommentit (44)
Rakkautta julistetaan koko maailmalle, merkityksetön seksisuhde on yksityisasia.
Vierailija:
Kyllä minäkin naisena pitäisin sitä jo melko vakavana suhteena, että tapailee 9 kk ja viettää öitä yhdessä.
ap
no tuo on ihan ymmärrettävää kun olet samaa sukua. ite en pitäisi mitään suhdetta vakavana, mikä alkaa niin pian avioeron jälkeen. ymmärtääkseni susan ei juuri tavannut matin lapsiakaan, tämäkin kertonee fiksulle naiselle jotakin suhteen laadusta...
Johan tänään Iltiksessä S:n tuttavatkin kertovat häpeävänsä ja exät eivät kehtaa asiasta edes puhua!
Silti mies lähti! Enkä minä siitä kirjaa kirjoittanut!
Niin myös minä! Se on elämää ja sitä kuuluu jatkaa. Aikuinen ihminen ei jää kaivelemaan VAIN 9kk suhteen perään. Ymmärtäisin jo suhde olis kestänyt 9-vuotta. Silloin voi mieli järkkyä noin enemmänkin!
Kautta aikojen ovat ihmiset seurustelleet ja eronneet tunnetuista henkilöistä. Mikä kumma tekee Susanin kohtalosta niin erikoisen, että siitä pitää jatkuvasti vaahdota julkisuudessa. Aikuinen ihminen, nielisi pettymyksensä ja jatkaisi elämäänsä. Keskittyisi vaikkapa seuraavan julkisuuden kohteen vokotteluun niin pääsisi takaisin kiinni kaipaamaansa makeaan elämään.
Ja mitä sinusta kertoo aikuisesta ihmisestä se, että kutsuu 9kk:n tapailu vuosisadan rakkaustarinaksi? Mattihan oli vuosikymmeniä naimisissa entisen vaimonsa kanssa, herran pieksut sentään. :D
Rahalla asioita myyvillä on nimikin...
Tämä kertoo sen että mistään rakkauteen vivahtavasta ei ollut kyse. Jos on rakastanut jotakin niin ei yleensä halua pahaa vaan yrittää säästää toista.
Kyllä kaikki varmaan edessäpäin myötäilee ja nyökyttelee, mutta kulman takana jo purskahtavat nauruun!
Montako kriteeriä arvon Susan Kuronen täyttää asioista joita listasin?
ja jatkaisi elämää ilman julkisuutta. Eikä vaan rahastaisi Matilla. Kaikki mitä hän tekee ja lausuu julkisuudessa niin kertoo ihmisesta aika paljon.
loukkaaminen. Loukkaamista se on, että kertoo kaiken yksityiseksi tarkoitetun - Susanilla tuskin koskaan on ollut puhtaat jauhot pussissaan suhteen aikana, kun säästi viestejä ym.
Siis ollut vieressä kun pääministeri on puhunut työasioita puhelimessa. Ja on kuulemma saanut jo tarjouksia keskustelujen paljastamisesta, jota HARKITSEE. Apua, mikä lehmä. Se saa kerrankin elämässään tuntea itsensä tärkeäksi...
Nyt kun näin ei käynytkään, niin yritetään sitten sillä toisella tavalla samaan. Eli kun hän on saanut maistaa hieman julkisuutta, niin pyrkii nyt sitten pysymään julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä. Ja samalla pyrkii tienaamaan rahaa. Noloa sanon minä! Ei tosiaankaan ollut maan ykkösmiehen arvoinen nainen. Kunnon ihmiset eivät vouhota tuolla tavalla.
Jos AP olet Susannalle sukua, niin kerro hänelle, että ei varmasti saa kutsua linnan juhliin tuolla(kaan) pelillä.
Ihan oikeasti, lopettakaa se vauhkoaminen jos kerran se ammä on niin mitätön. Jos ei muuten, niin näiden lapsiparkojen tähden.
Susan kertoi niiden jutusta!! Ja tuskinpa oli Matilta asiasta lupaa kysynyt..
Ihan hyvä, että laukoo totuuksia Vanhasesta ja olen samaa mieltä kun sinäkin, lemppasi Susanin aika tylysti.
Minua feministinä raivostuttaa suomalaisten naisten nöyryys miesten edessä. Joten go Suksi go!!!
ja joskus muidenkin ystävien, jos ovat erityisen hauskoja tai muuten mieleenpainuvia. Tekstiviestiaikana kun ei enää oikein tule kirjeitä tai muutakaan kirjallista, jonka voisi pistää muistoksi talteen.
Lienee jo selvää, ettei ämmää tekstarilla jätetty. Ansaitseeko Matti elinkautisen piinan ahneen akan takia, koska seurusteli ja sitten huomasi, ettei nainen olekaan se oikea???
Sitähän varten seurustelu on, että silloin katsotaan, voisiko suhde syventyä - nyt ei voinut, eikä ihme...
Susan loukkasi Mattia ja rikkoi pelisääntöjä antamalla haastatteluja vaikka tiesi, että Matti arvostaa ja varjelee yksityisyyttään.
Tämän jälkeen kuka enää Suskua arvostaa, ei kukaan.
Vierailija:
Kyllä minäkin naisena pitäisin sitä jo melko vakavana suhteena, että tapailee 9 kk ja viettää öitä yhdessä.
ap