Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa oikein on kun herätän ihmisissä epäilyksiä?

Vierailija
23.11.2024 |

Puolitutut kyseenalaistaa kertomiani juttuja, esim. yksi epäili kuvaa koirastani kuvapankkikuvaksi, töissä yksi vihjasi että olisi kiva nähdä sisarukseni, joista olen puhunut. Ai, työpaikalleko heidät kutsuisin? Työtä hakiessa työnantaja kertoi kutsuneensa minut varmuuden vuoksi vielä yksilöhaastatteluun, kun muut valittiin ryhmähaastattelun perusteella. Ikäni kertoessa kysyjä kysyi syntymävuottani. Huhheijakkaa.

Mitä tämä oikein on, vai heijastelevatko ihmiset kenties omaa epäluotettavuuttaan minuun?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Kun olisikin vaan ap:n ongelma mutta kun kävelen esim kaupassa niin ihmiset yleensä kokeilee kun minut nähneet, että onko lompakko vielä tallessa😅

Nolottaa kun en ole ikinä kuitenkaam vienyt keltään mitään

Aika paha! 

Vierailija
42/42 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puheentuottamiseen tarvitaan ihan lihaksia. Jos on lihaskireyttä ja niskat jumissa niin tekee tätä. Pelkästään jo kuiva suu voi aiheuttaa tämmöistä. Kyllä on tätä "oirepelkoisia". Haetaan vikaa sieltä pahimmasta päästä. Purentalihakset voi vaikka olla jumissa.

Lihasjumeja varmaan useilla, kun tekevät tiesikkahommia ja istumatyö"

Ai oirepelkoista. Millähän pätevyydellä mahdat tuollaista sanoa... En minä ole tätä edes ns. keksinyt, vaan se nyt sattuu olemaan tt-lääkärin ja erikoislääkärin oletus tällä hetkellä. Ja minulla on kyllä muitakin oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi