Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Niin ja tuulen kanssa! Mun täytyy ehdottomasti hankkia toppahousut nyt kuitenkin uudet.
En oikein ymmärrä mitä täällä tänään tapahtui. Ei olisi pitänyt osallistua.
Heli, en halunnut häiritä tai olla tungetteleva. Ilmeisesti kuitenkin olin taas. Olen pahoillani. Pysyttelen taas kaukana muutaman viikon, tai kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Saapi nähdä mitä tapahtuu ensi yönä.
Minkä suhteen? Lumen? Unien?
No vaikka kaikkien. Lähinnä tarkoitin niitä unenomaisia asioita. Välillä sitä muuten herää ja näkee unta, niinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä mitä täällä tänään tapahtui. Ei olisi pitänyt osallistua.
Tapahtui kommentointia. Mitä menit nyt tekemään? Mulleko kehoilit taas? Ei se mitään, saat elää.
Viesteissä väitettiin, ettei oltais tekemisissä, mutta aivan varmasti kumpikin sitä haluais. Ja sä estit mut sen vuoksi, että sun tunteet on kuumat mua kohtaan. Miksi ei vaan annettais mennä.
Luultavasti kaipaan sinua yksin koko loppuelämäni. Aika karua, mutta ilman sinua olen paljon mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Eri Henna, kun ei mätsää paikat ja ajat? Mielitiettyä Hennaa kaipaan. 🥰
Meitä on täällä monta Hennaa, niin sun pitäisi kertoa hänestä enemmän?
En hyvänen aika uskalla. Musta ois varsin kohtuullista, että Henna kertois meidän välisistä jutuista. Tämä on jo nyt tosi vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Nöyryytystä on ollut ihan riittävästi yhdelle ihmiselämälle. Omaa vikaa ,tiedän.
Lakkaa kumartelemasta.
Sun nykyinen voisi olla sinun vanhimman tyttäresi ikäinen ulkomuotonsa ja somesisältöjensä takia. Aika harva varmaan pystyi pitämään teitä pariskuntana varsinkin kun tiesivät ettet ole exäsi kanssa täysin laittaneet välejä poikki. Moni näki sinut hänen kanssaan ja silti tämä nykyisesi on julkisesti somessa vietellyt sinua ja muutenkin vihjaillut suhteestasi häneen. No ilmeisesti olit niin palvonnan tarpeessa että valitsin tänän nuoren pelle.
Kauniita unia ihana, ajattelen sinua. Raikkaan kauniille naiselle, K:lle 🧡
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aikamoisia taakkoja kannettavana. Ehkä minun pitäisi ottaa osa niistä pois(?)
Sinä kai halusit pitää minusta huolta kokonaisvaltaisesti...
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina on mahdollista.
Joulunavaus?
No mikä on se piakkoin? Ennen joulua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ole hirveä ihminen, ainakaan minulle. Ujo hän on kyllä.
Et tunne minua. Osaan esittää toisenlaista kuin oikeasti olen.
Ja jopa esittää toista ihmistä, kuten nyt?
Hyvää yötä Ihanalle päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle. Ajattelen meitä, tulkaa uniini
Minkä suhteen? Lumen? Unien?