Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa tekisikö mieli ehdottaa yhdelle miehelle työpaikalla

Vierailija
20.02.2007 |

että lähdettäiskö syömään tmv eli treffeille? mitä mä teen?? miten saisin tietää että mies on varmasti sinkku? ei työskennellä yhdessä mutta nähdään päivittäin. antakaa jotain vinkkiä! olen itsekin siis sinkku. en halua mitenkään itseäni tyrkyttää tietenkään, mutta kun haluaisin kuitenkin osoittaa jollakin nätillä tavalla mielenkiintoni. mutta en kai voi vain pokkana ehdottaa että miten ois treffit? jos mies jostain syystä kieltäytyy en kehtaa enää ikinä mennä töihin..

onko täällä ketään miestä? antakaa jotain vinkkiä!! :))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus vain on, että miehistä on mukava tehdä aloite. koeta vain olla mahdottoman mukava.

Vierailija
2/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole ikinä haitannut jos olen pakit saanut, eihän kaikki voi olla kaikista kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä sit teen?? ei olla oikeastaan koskaan kahdestaan, enkä kehtaa kysyä muiden kuullen. puhelinnumero mulla on, mutta en kyllä kehtaa soittaa/laittaa viestiä.. entäs jos otan prepaid-liittymän ja kysyn tuntemattomana viestillä että haluisko se viedä yhden tyttösen treffeille? jos jo siinä vaiheessa kieltäytyy niin sit varmaan on varattu. sit en missään nimessä halua sekaantua. miten suhtautuisit jos saisit tuntemattomasta numerosta viestin että haluisitko lähteä ulos? musta itsestäni ois kyllä ihanaa..

Vierailija
4/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeasti sähköpostia. Ihan mistä vaan, avaa siis viestittely-yhteys välillenne, jotta tiedät onko se kiinnostunut. Älä suoraan treffeille pyydä, vaan tunnustele ensin.

Vierailija
5/5 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä