Toimintaleffasuosituksia leffailtaan?
On perjantai ja leffailta. Suositelkaa toimintaleffaa? SipsiĂ€ ja virvokkeita on đ
Kommentit (63)
Robocop (1987) director's cut. 70's shown Red Forman eli Kurtwood Smith pÀÀpahiksena đ
Tapa tai tule tapetuksi (1976)
AlkuperÀinen nimi: Kill or Be Killed..toiminta karate...ym.PitÀÀ kyllÀ itsekkin katsoa uusintana,katsoin elokuvan vuonna 1981 VHS videolta joten aikaa on kulunut reippaasti,siitÀ tuli myöskin jatko-osa nimeÀ en muista.
En ikinÀ valitsisi itse toimintaleffaa paitsi pari kertaa kymmenessÀ vuodessa kun iskee joku hirmuinen testosteronivaje tÀssÀ mun miehettömÀssÀ ikisinkkuelÀmÀssÀ :D Silloin haluun nÀhdÀ vaan kuumia miehiÀ, kalliita autoja ja James Bond tyylistÀ miehistÀ sarkasmia. N
Vierailija kirjoitti:
Robocop (1987) director's cut. 70's shown Red Forman eli Kurtwood Smith pÀÀpahiksena đ
Olen aina ihmetellyt tuota Kurtwood-nimeÀ. Taitaa olla vÀhÀn harvinaisempaa sorttia...
Vierailija kirjoitti:
Joku iso-Arskan klassikko? Commando tai running man đ
NÀmÀ toimisivat komediaillassa.
Kaappaus merellÀ. Steven Seagalin lÀpimurtoleffa.
Itse aion katsoa tÀnÀ viikonloppuna Headshot -leffan NetflixistÀ. Indonesialaista toimintaleffaa en ole vielÀ kertaakaan nÀhnyt ja tuo on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Just alkoi Poliisiopisto tv:ssÀ
Klassikko đ„ł
Last Action Hero
Pe 15.11.2024 klo 21.00, MTV Sub
Huima Arnold Schwarzenegger -seikkailu, jossa nuori Danny taikaelokuvalipullaan pÀÀsee mukaan valkokankaan tapahtumiin ja tapaa suuren idolinsa. (1993)
Predators
Pe 15.11.2024 klo 22.35, MTV3
(USA 2010) Toimintaseikkailun tapahtumat sijoittuvat 23 vuotta 'Predator - saalistajan' tapahtumien jÀlkeen. Entinen sotilas ja nykyinen palkkasoturi Royce herÀÀ tajuttomuudesta pudotessaan laskuvarjolla viidakkoon.
Vaarallinen tehtÀvÀ II
Pe 15.11.2024 klo 22.15, Nelonen
(Mission: Impossible II/USA-Saksa 2000). Vaarallinen tehtÀvÀ -elokuvasta tutun huippuagentti Ethan Huntin (Tom Cruise) tarina jatkuu vauhdikkaassa toimintaseikkailussa. Nyt taistelun kohteena on tappajavirus ja sen vastalÀÀke, joiden vÀÀriin kÀsiin joutuminen Huntin tÀytyy estÀÀ. MiehellÀ on kÀytössÀÀn teknologian viimeisimmÀt keksinnöt ja vÀÀrille poluille ajautuneen kollegan ex-tyttöystÀvÀ Nyah (Thandie Newton), joka pitÀisi soluttaa vihollisten joukkoon. Cruise palkittiin roolistaan MTV Movie Awardilla. Maailmanlaajuisesti yli 545 miljoonaa dollaria elokuvateattereissa tuottanut Vaarallinen tehtÀvÀ 2 on myös palkitun ohjaajansa John Woon menestynein elokuva. PÀÀosissa: Tom Cruise, Dougray Scott, Thandie Newton, Ving Rhames, Richard Roxburgh, Brendan Gleeson, Anthony Hopkins. Ohjaus: John Woo. (118')
Toiset 48 tuntia
Pe 15.11.2024 klo 21.00, Kutonen
Jack Cates on hyllytettynÀ poliisivoimista ja tarvitsee jÀlleen Reggie Hammondin apua tapauksen selvittÀmiseen ja maineensa puhdistamiseen. (1990)
Matrix Reloaded
Pe 15.11.2024 klo 21.00, TV5
Die Hart 4.0 ehkÀ paras Bruce Willisin leffa.
Joku intialainen rakkaustarina elokuva,nessut jo varattu.
The Raid: Redemption ja The Raid 2 ovat todella kehuttuja toimintaelokuvia. Indonesialaisia elokuvia nÀmÀkin ovat.
Blood sports, Van Dammen paras tappeluleffa đ
Lost