Toimintaleffasuosituksia leffailtaan?
On perjantai ja leffailta. Suositelkaa toimintaleffaa? Sipsiä ja virvokkeita on 👍
Kommentit (63)
Robocop (1987) director's cut. 70's shown Red Forman eli Kurtwood Smith pääpahiksena 👍
Tapa tai tule tapetuksi (1976)
Alkuperäinen nimi: Kill or Be Killed..toiminta karate...ym.Pitää kyllä itsekkin katsoa uusintana,katsoin elokuvan vuonna 1981 VHS videolta joten aikaa on kulunut reippaasti,siitä tuli myöskin jatko-osa nimeä en muista.
En ikinä valitsisi itse toimintaleffaa paitsi pari kertaa kymmenessä vuodessa kun iskee joku hirmuinen testosteronivaje tässä mun miehettömässä ikisinkkuelämässä :D Silloin haluun nähdä vaan kuumia miehiä, kalliita autoja ja James Bond tyylistä miehistä sarkasmia. N
Vierailija kirjoitti:
Robocop (1987) director's cut. 70's shown Red Forman eli Kurtwood Smith pääpahiksena 👍
Olen aina ihmetellyt tuota Kurtwood-nimeä. Taitaa olla vähän harvinaisempaa sorttia...
Vierailija kirjoitti:
Joku iso-Arskan klassikko? Commando tai running man 😎
Nämä toimisivat komediaillassa.
Kaappaus merellä. Steven Seagalin läpimurtoleffa.
Itse aion katsoa tänä viikonloppuna Headshot -leffan Netflixistä. Indonesialaista toimintaleffaa en ole vielä kertaakaan nähnyt ja tuo on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Just alkoi Poliisiopisto tv:ssä
Klassikko 🥳
Last Action Hero
Pe 15.11.2024 klo 21.00, MTV Sub
Huima Arnold Schwarzenegger -seikkailu, jossa nuori Danny taikaelokuvalipullaan pääsee mukaan valkokankaan tapahtumiin ja tapaa suuren idolinsa. (1993)
Predators
Pe 15.11.2024 klo 22.35, MTV3
(USA 2010) Toimintaseikkailun tapahtumat sijoittuvat 23 vuotta 'Predator - saalistajan' tapahtumien jälkeen. Entinen sotilas ja nykyinen palkkasoturi Royce herää tajuttomuudesta pudotessaan laskuvarjolla viidakkoon.
Vaarallinen tehtävä II
Pe 15.11.2024 klo 22.15, Nelonen
(Mission: Impossible II/USA-Saksa 2000). Vaarallinen tehtävä -elokuvasta tutun huippuagentti Ethan Huntin (Tom Cruise) tarina jatkuu vauhdikkaassa toimintaseikkailussa. Nyt taistelun kohteena on tappajavirus ja sen vastalääke, joiden vääriin käsiin joutuminen Huntin täytyy estää. Miehellä on käytössään teknologian viimeisimmät keksinnöt ja väärille poluille ajautuneen kollegan ex-tyttöystävä Nyah (Thandie Newton), joka pitäisi soluttaa vihollisten joukkoon. Cruise palkittiin roolistaan MTV Movie Awardilla. Maailmanlaajuisesti yli 545 miljoonaa dollaria elokuvateattereissa tuottanut Vaarallinen tehtävä 2 on myös palkitun ohjaajansa John Woon menestynein elokuva. Pääosissa: Tom Cruise, Dougray Scott, Thandie Newton, Ving Rhames, Richard Roxburgh, Brendan Gleeson, Anthony Hopkins. Ohjaus: John Woo. (118')
Toiset 48 tuntia
Pe 15.11.2024 klo 21.00, Kutonen
Jack Cates on hyllytettynä poliisivoimista ja tarvitsee jälleen Reggie Hammondin apua tapauksen selvittämiseen ja maineensa puhdistamiseen. (1990)
Matrix Reloaded
Pe 15.11.2024 klo 21.00, TV5
Die Hart 4.0 ehkä paras Bruce Willisin leffa.
Joku intialainen rakkaustarina elokuva,nessut jo varattu.
The Raid: Redemption ja The Raid 2 ovat todella kehuttuja toimintaelokuvia. Indonesialaisia elokuvia nämäkin ovat.
Blood sports, Van Dammen paras tappeluleffa 👊
Lost