Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihdoinkin uskonnottomien oikeuksia aletaan kunnioittaa!

Vierailija
09.11.2024 |

Uskonnon pakkosyöttö kouluissa tulee loppua. Kristinuskosta kyllä kerrotaan elämänkatsomustiedon tunnilla neutraalisti, se riittää. Kuten muistakin uskonnoista, yleissivistyksen hengessä.

Kristityt saavat keskenään järjestää vapaa-ajalla ihan mitä poppamenoja haluavat mutta uskonnottomat lapset tulee jättää rauhaan. 

Kantelut on oikein, kyse on periaatteellisesta ojennuksesta, että asiaan vihdoin herätään.

Kommentit (231)

Vierailija
1/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saat Islamin tilalle 😁

Vierailija
2/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saat Islamin tilalle 😁

Sille nämä ääriloukkaantujat kumartaa hyväksyvät naisten kaavuttamisen ja oikeuksien polkemisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jo kultaisella 1970-luvulla halunnut ET-oppiin, ei käynyt!

Saduista tykkään mutta miksi siihen pitää sotkea koulu! Ja riitit ja muu, ne ois yksityisasioita, ei tartte tuputtaa! Tekee kuka tekee!

Vierailija
4/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnottomuus on yllättävän jyrkkä uskonto. 

Vierailija
5/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Uskonto kuuluu kirkkoon tms. Mä olen ollut koko ikäni uskonnoton.

Vierailija
6/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ahdistuu näin joulun alla kun kaduille tulee noita Pelastusarmeijan rahankerääjiä. Aionkin tehdä aloitteen että kaikki kristilliset järjestöt pois kaduilta.

Vierailija
7/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kristyttänä ahdistun uskonnottomista, mistä voin hakea korvauksia?

Vierailija
8/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Mulla ei ole mitään "uskontoa" ei hyvää ei pahaa eikä olematonta

Vierailija
9/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitä onkin karsimista.

Vierailija
10/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta sakkia olette kun huudatte ja räyhäätte. Ainahan te olette saaneet tahtonne läpi..Ei eroa setapropagandasta. Senkin pitäis tuolla ääriateistien logiikalla olla neutraalia eikä pakkosyöttöä ja tuputusta. En ole uskossa mutta ärsyttää ääriloukkaantujat joiden mukaa  koko maailman pitäis mennä. Hyperventiloitko poljetko jalkaa ja huudat kurkku suorana jos kuulet sanan Jeesus, Jumala, Raamattu? Tai kun näet ristin, ohitat kirkon...?

Kuka on ääriateisti? En minä ainakaan, vaan maltillinen tavallinen suomalainen. Sen sijaan sinun kirjoituksesta saa käsityksen että olet melko vauhko. Suosittelen, että käyt kirkossa vähän vähemmän ja mietit onko jumalaa, joulupukkia, paholaista, jättiläisiä ym. sittenkään olemassa vai voisivatko nämä olla mielikuvituksen tuotetta.

Itse olette vauhkoja jos sana Jeesus aiheuttaa niin suuret traumat että pakko maksaa 1500 e. Olette surkuhupaisia. Setapropagandaa toitotatte ja pakotatte lapset ja nuoret sukupuolineutraalisuuteen. Moni nuori ei tiedä mitä olla kun aikuiset sekoittaa niiden pääkopat.

Vierailija
11/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Uskonto kuuluu kirkkoon tms. Mä olen ollut koko ikäni uskonnoton.

Ja se oikeuttaa sitten siihen että koko maailman pitää teidän äärisuuttujien mukaan mennä. Jeesuksesta näette painajaisia muttette halloweenin luurangoista ja zombeista. Olette oikeastaan mt sairasta porukkaa jotka kuuluisa suljetulle.

Kannattaakohan provosoitua. Jos olet kristitty oikeasti niin mietippäs mitä Jeesus sanoi.

Vierailija
12/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi ahdistuu näin joulun alla kun kaduille tulee noita Pelastusarmeijan rahankerääjiä. Aionkin tehdä aloitteen että kaikki kristilliset järjestöt pois kaduilta.

Minun lapsi sai paniikkikohtauksen viime vuonna, kun tavaratalossa kuului joku joululaulu, missä laulettiin jotain Jeesus lapsesta. Nostin oikeusjutun, mutta se jäi syyttäjän pöydälle. 

Olisi 15000 euroa ollut kiva jouluraha

Vierailija
13/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten uskonnonvapauden toteuttamista tässä vain haetaan. Krisityt lapset saavat tunnustuksellista kristinuskon opetusta koulussa. Perustele miten uskonnottoman lapsen oikeus uskonnottomuuteen toteutuu jos hänelle pakkosyötetään uskonnollista sisältöä? Moni kristitty perhe ei tykkäisi esim. siitäkään, että kristittyjen lapset vietäisiin moskeijaan laulelemaan Allah-lauluja.

Asiallisia perusteluja tunteenpurkauksien sijaan siis. Antaa tulla!

Vierailija
14/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot on prseestä... paitsi kun pitää saada kirkkohäät, viedä lapsi seurakkunnan kerhoon, hakea diakonilta ruoka-apua, jne... Mutta muuten ne on prseestä!

Vierailija
15/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto kuuluu opetettavaksi vain yleissivistävänä aineena osana kulttuurien tuntemusta ja psykologiaa, ei tunnustuksellisena. Se kuuluu sinne horoskooppien, budhalaisuuden ja islamin kanssa hömppä osastolle. Meillä on maailma täynnä nyt esimerkkejä siitä kun näitä uskonnollisia harhaluuloja tuetaan pitämällä niitä täysin valideina vaikuttajina maailmassa ja siitä ei seuraa kuin kaaos ja ennen kaikkea ihmistulva tänne sivistyneeseen pohjolaan kun tappelevat tuolla muualla maailmassa. Meidän pitää alkaa olla joku tolkun ääni ja järjen valon pilkahdus maailmalle.

Vierailija
16/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten uskonnonvapauden toteuttamista tässä vain haetaan. Krisityt lapset saavat tunnustuksellista kristinuskon opetusta koulussa. Perustele miten uskonnottoman lapsen oikeus uskonnottomuuteen toteutuu jos hänelle pakkosyötetään uskonnollista sisältöä? Moni kristitty perhe ei tykkäisi esim. siitäkään, että kristittyjen lapset vietäisiin moskeijaan laulelemaan Allah-lauluja.

Asiallisia perusteluja tunteenpurkauksien sijaan siis. Antaa tulla!

Aamulla klo 7 lauantaina olet provoamassa ja etsimässä heikoimpia lenkkejä 🤤. Kiva elämä sulla.

Vierailija
17/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta sakkia olette kun huudatte ja räyhäätte. Ainahan te olette saaneet tahtonne läpi..Ei eroa setapropagandasta. Senkin pitäis tuolla ääriateistien logiikalla olla neutraalia eikä pakkosyöttöä ja tuputusta. En ole uskossa mutta ärsyttää ääriloukkaantujat joiden mukaa  koko maailman pitäis mennä. Hyperventiloitko poljetko jalkaa ja huudat kurkku suorana jos kuulet sanan Jeesus, Jumala, Raamattu? Tai kun näet ristin, ohitat kirkon...?

Kuka on ääriateisti? En minä ainakaan, vaan maltillinen tavallinen suomalainen. Sen sijaan sinun kirjoituksesta saa käsityksen että olet melko vauhko. Suosittelen, että käyt kirkossa vähän vähemmän ja mietit onko jumalaa, joulupukkia, paholaista, jättiläisiä ym. sittenkään olemassa vai voisivatko nämä olla mielikuvituksen tuotetta.

Ateistina olo on ihan ok, mutta aika usein ateistilta puuttuu toisten uskomusten kunnioitus. Ateisti ei halua että hänen kuullen puhutaan jumalasta tai taivaaseen pääsystä, mutta sitten ateistin pitää saada joka paikassa puhua vapaasti ja levittää omaa uskon näkemystään.. eli sitä, että jumalia ei ole, kukaan ei pääse taivaaseen ja tämä tehdään vielä pilkan kautta, kuten sinä tässä vertaamalla toisten uskoa jumalaan uskoon joulupukkiin ja jättiläisiin. 

Samat säännöt sitten kaikille, kiitos. Jos kukaan ei saa puhua omasta uskosta, niin sitten ei pitäisi myöskään levittää ateismia. 

Vierailija
18/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit maltillinen tavallinen suomalainen ei kristinusko herättäisi niin suurta vihaa että vaaditaan jo pelkästään Jeesus nimen lausumisesta rahaa ja kaikenmaailman kunnianloukkauksesta jos vähäänkään uskonnollisia viitteitä.

Vierailija
19/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ateistina olo on ihan ok,

Juurikin näin. Ateistit toitottaa usein että jokainen saa uskoa mihin haluaa mutta suuttuvat kuitenkin jos mainitsee oman uskonsa Jumalaan. Ja haukutaan mielikuvitusolennoiksi noita yms. Halloweenia kuitenkin juhlivat ja jos erehtyy näille sanomaan ettei halua juhlia amerikkalaista juhlaa jossa luurankoja yms pelottavia kauhuhahmoja tulee siitä vaan solvausta ja nauramista. Eli suurinosa ateistista saa levittää omia näkemyksiään ja uskomuksia ja ne on sitten oikeita mutta joku toinen onkin sitten hihhuli,hullu tms.

Vierailija
20/231 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kristyttänä ahdistun uskonnottomista, mistä voin hakea korvauksia?

Teidän kirkkonne kerää vuosittain kirkollisveroja huomattavia summia, joten sieltä kirkolta sinä voit hakea korvauksia ahdistuneisuuteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän