Ei K-plussa mobiilietua tällä viikolla?? Mitä tämä nyt on??
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö on elämän kohokohta kerran viikossa?
Ja sitten on viikko pilalla, jos ei saa mobiilietua.....
Se on mun viikon kohokohta.
Ap
Joskus noissa on ollut oikeasti hyviä tarjouksia, siksi nuo tulee itsekin tsekattua aina maanantaisin :D
Nyt oli tullut ihan järkeviä omaplussa -etuja, niin pitääkin käydä hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minullapas on. Litran valiojugurtit 1€/kpl, max 2kpl.
Tavataan tuossa marketin tuulikaapissa klo 17.00. Osta mulle yks jukurtti niin saat sinä kalapuikkopaketin, kun mulla oli viime viikolla viis kpl nuita kalatuotteita ja tällä viikolla kolme kpl.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näyttääkin olevan taas tällä viikolla kermatuulihatut ja linssisnacksit noissa omatarjouksissa.
Oma huippuetuni on 2kpl purkkitonnikalapaloja soijaöljyssä....
Tuot vain kuraa meidän lattialle, niin jätettiin tarjoukset pois.
t: k-kauppiaasi
Vierailija kirjoitti:
Tuot vain kuraa meidän lattialle, niin jätettiin tarjoukset pois.
t: k-kauppiaasi
3 700 euroa tänä vuonna. Mutta ilmeisesti ihan pikkuhiluja k-kauppiaalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Piti tarkistaa ja minulla näkyy K-plus tarjoukset ihan normaalisti. Tälläviikolla pitää muistaa käyttäã 5 kpl kala- ja äyriäistarjous pois.
Tällä viikolla ei ole K-mobiilissa tarjouksessa kalaa eikä mitään muutakaan vedenelävää joten älä viitsi valehdella.
On kyllä surkeat oma edut tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti tarkistaa ja minulla näkyy K-plus tarjoukset ihan normaalisti. Tälläviikolla pitää muistaa käyttäã 5 kpl kala- ja äyriäistarjous pois.
Tällä viikolla ei ole K-mobiilissa tarjouksessa kalaa eikä mitään muutakaan vedenelävää joten älä viitsi valehdella.
Kyllä on PIrkka kala ja äyriäispakasteissa -20%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-plus tarjoukset on eri asia kuin tuo mobiilietu.
Huonot edut tällä viikolla. Huippuna tuo ilmainen kahvi cittarin kahvilassa. Voimassa vain Vantaan jumbossa. Sinne on toki matkaa 250km, taitaa jäädä käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mobiiliedut ovat eri alueilla erilaisia ja eri käyttäjille yksilöllisiä. Esimerkiksi itselläni on kissa niin huomannut että omiin etuihin kuuluu alennus kissanruoasta joka toinen viikko ja kissan hiekasta kerran kuussa. Sen sijaan tuota ketjussa mainittua ilmaista kahvia ei minulla ole koska asun eri paikkakunnalla kuin Jumbo.
Kyllä ne alet piristää päivää!
odotan aina, että Polar15 on 2.99€. Koiran kanssa ostamme molemmille omat palaset polaria.
Olet tehnyt jotain tuhmasti ja sinua rangaistaan. Skarppaa!
Joku nainen osti 400 pakettia kahvia viime viikolla ja k-kauppias säikähti.
On niillä ilmiantaminen ja alapeukuttaminen.