Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeä työpaikkakiusatuksi tulemisesta

Vierailija
23.10.2024 |

Jouduin työpaikalla yhden henkilön työpaikkakiusaamaksi, ja muu työyhteisö kääntyi myös vastaan :( jäin sairauslomalle ja häpeän itseäni. Miten yksi ihminen sai niin monta valheisiinsa..

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi itse kokenut vastaavanlaista, en varmaan uskoisi. Itse olen kuitenkin joutunut perättömien juorujen kohteeksi töissä. En varmaan edes tiedä, mitä kaikkea, koska itse kuulin vahingossa vain jotain. 

Perättömät väitteet koskivat ainakin koulutustani, työkokemustani ja sitä, että olisin työllistynyt suhteilla. Mikään näistä ei ollut totta, mutta niitä oli ilmeisesti levitetty laajasti työyhteisössä. 

Varmaan traumaattista.. millaisia asioita he keksivät?

Vierailija
62/67 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vanhustenhoivapaikassa töissä, määrä- aikaisena. Esimies lupasi minulle jatkoa määrä- aikaisuuden päätyttyä. Yht' äkkiä töihin ilmaantui ihminen, joka oli erään hoitajan sukulainen. Hänet oli palkattu minun tilalleni. Tämä hoitaja teeskenteli aina olevansa kiva, mutta osottautuikin selkäänpuukottajaksi. Lähdin pois ja hain loppuajaksi sairauslomaa. Esimies ei ottanut asiaan mitään kantaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kiusatut ette kerro konkreettisia esimerkkejä "kiusaamisesta"? Ei kai se, että teille ei kaikki oo mielinkielin, ole kiusaamista? 

Vierailija
64/67 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te kiusatut ette kerro konkreettisia esimerkkejä "kiusaamisesta"? Ei kai se, että teille ei kaikki oo mielinkielin, ole kiusaamista? 

Ei ole tarvetta välittää ideoita eteenpäin

Vierailija
65/67 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin vanhustenhoivapaikassa töissä, määrä- aikaisena. Esimies lupasi minulle jatkoa määrä- aikaisuuden päätyttyä. Yht' äkkiä töihin ilmaantui ihminen, joka oli erään hoitajan sukulainen. Hänet oli palkattu minun tilalleni. Tämä hoitaja teeskenteli aina olevansa kiva, mutta osottautuikin selkäänpuukottajaksi. Lähdin pois ja hain loppuajaksi sairauslomaa. Esimies ei ottanut asiaan mitään kantaa. 

Miten hän teeskenteli?

Vierailija
66/67 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se syy mun työttömyydelle. En jaksa enää.  Ei ollu kaukana kun meinasin puukottaa pari juorulehmäkiusaajaa. Niin ja olen siis hiljainen ja itsekseen viihtyvä mutta ei minunkaan pälli loputtomiin kestä, luulin että tuo pska loppuu peruskoulun jälkeen.

Minä olen päättänyt jäädä pois työelämästä ennenaikaisesti, koska olen saanut työelämästä tarpeekseni. Eläkkeeseen on noin vuosi aikaa, mutta onneksi minulla on säästöjä. Eipä tarvi enää sietää työelämän kusipäitä. Täytyy myöntää, että myös minulla on pyörinyt väkivaltaisia ajatuksia mielessä epäoikeudenmukaisen kohtelun vuoksi. 

Vierailija
67/67 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se syy mun työttömyydelle. En jaksa enää.  Ei ollu kaukana kun meinasin puukottaa pari juorulehmäkiusaajaa. Niin ja olen siis hiljainen ja itsekseen viihtyvä mutta ei minunkaan pälli loputtomiin kestä, luulin että tuo pska loppuu peruskoulun jälkeen.

Minä olen päättänyt jäädä pois työelämästä ennenaikaisesti, koska olen saanut työelämästä tarpeekseni. Eläkkeeseen on noin vuosi aikaa, mutta onneksi minulla on säästöjä. Eipä tarvi enää sietää työelämän kusipäitä. Täytyy myöntää, että myös minulla on pyörinyt väkivaltaisia ajatuksia mielessä epäoikeudenmukaisen kohtelun vuoksi. 

Ihmetyttää onko suomalaisella yhteiskunnalla varaa tällaiseen, kun kuitenkin työelämässä pitäisi jaksaa yhä pitempään jo huonon huoltosuhteen vuoksi. Jokin tässä maassa mättää pahasti, koska kiusaaminen ja huono ilmapiiri on niin yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi