Ostan pelkkää valmiiksi viipaloitua juustoa
Ja pieniä jogurttipurkkeja. Haluatteko tietää miksi?
Kommentit (13)
Mä en osta kun ne viipaleet kuivuu niin helposti.
Niistä ei mene haaskuuseen. Yhdelle/kahdelle ei niin kova syöntisille oikein hyvät vaihtoehdot. Ei jää kuivaneita kännyttyjä eikä syömättömiä jämiä.
Viipaloidut juustot on kamalinta mitä tiedän, kumimaisia klonttejä. En osta koskaan. Mutta jokainen tyylillään.
Ostan välillä siivuja välillä kokonaista juustoa, riippuen merkistä. Kun kaikissa merkeissä ei löydy edes siivuina. Jogurttia ostan yleensä litran purkissa.
Sarjassa mitä en osta ikinä, viipaloidut juustot ja pinaatti keitto. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa mitä en osta ikinä, viipaloidut juustot ja pinaatti keitto. Makunsa kullakin.
Älä osta pinaatti keittoa, mutta osta pinaattikeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Et myöskään osta yhdyssanoja?
Ostan pelkkiä valmiiksi viipaloituja, koska en omista juustohöylää ja syön juustoa aika harvoin.
Siivujuustoa emmentalia Lidlistä, paloittelen heti neljään osaan, riittoisaa on eikä kuivu kun rasian saa suljettua, jugurttia ei juuri kannata ostaa kun on pelkkää sokerihöttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan välillä siivuja välillä kokonaista juustoa, riippuen merkistä. Kun kaikissa merkeissä ei löydy edes siivuina. Jogurttia ostan yleensä litran purkissa.
Onko siinä purkissa litra jogurttia?
Ostan itse juuston valmiiksi viipaloituna siksi, että siinä on juuri sopiva määrä minulle. Mukavan siisti ja helppo vaihtoehto myös.
Maustamatonta jogurttia syön joka aamu. Ostan litran tölkeissä, koska se kai tulee edullisemmaksi. Pikarit olisivat siksi parempi vaihtoehto, että sieltä jogurtin saa helposti kokonaan pois. Tölkeissä seinämiin aina kertyy paksut kerrokset.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Siivujuustoa emmentalia Lidlistä, paloittelen heti neljään osaan, riittoisaa on eikä kuivu kun rasian saa suljettua, jugurttia ei juuri kannata ostaa kun on pelkkää sokerihöttöä.
Et vissiin hirveästi ole jogurttihyllyillä käynyt?
sama