Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** Enskattaret maanantaina ****

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auroralle tulin vaan heiluttelemaan onnea huomiselle!!!! Jotenkin hurja ajatella, että silloin syksyllä ekoilla tampereen treffeillä meidän Aksu oli ainoa vauva ja nyt sitten huomenna koko porukka on jakautunut. =) Kovasti onnea jo etukäteen teille!!

pikku-milli & Akseli 9,5kk

Vierailija
22/23 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliväli häämöttää ja tuntuupa, että Möttiäinen on ottanut kasvuspurtin. Niin on koko ajan nälkä ja pitää olla jotakin mussuttamassa. Olen vain niin laiska, etten millään jaksaisi huolehtia tuosta ruoan varaamisesta etukäteen, vaan kärvistelen nälkäisenä, kunnes päässä pyörii ja munkkipossut ja voileivät tanssivat pään ympäri. Jos sitä söisi säännöllisesti, niin ei tulisi huono olo... mutta minkäs teen, kun olen niin laiska...

Pahoittelut NIINALLE tuulimunasta. On se niin surullista kuulla tuollaisia uutisia. Jaksamistä sinulle ja miehellesi! Toivottavasti teillä pian tärppää ja uusi vauvan alku alkaa kasvaa!

Tänään oli rakenneultra ja siellähän se Möttiäinen asusteli niinkuin ennenkin. Mittaa oli jo päästä peppuun jotain 14 senttiä, joten eipä ihme, että nekin kaverit, joille en ole kertonut raskaudesta, ovat alkaneet kysellä, että minkäs vuoksi maha noin pullottaa. Kiva oli kuitenkin kuulla, että kaikki oli pikkuisella kunnossa. Selvisi myös, että miksi noita potkuja ei oikein tunnu, nimittäin istukka olikin kohdun etuseinässä, eikä takaseinässä, niinkuin muistelin aiemmin. Sama juttu kuin kaimallani JUSHKALLA siis. Toisaalta, ehkä sitä myöhemmin kiittää sitä, että saa olla potkuilta pidempään rauhassa - eiköhän niitä potkuja siltikin riitä ihan kiusaksi asti jossakin vaiheessa.

Kiitoksia POPPIKSELLE synnytyskertomuksesta! Ihana lukea erilaisten odottajien erilaisia kertomuksia. Huomaa kyllä, ettei kaksi synnytystä ole samanlaista.

TITI-UU: Enpä oikein usko, että miehesi sieltä ruudulta mitään näkee. Meille neuvolassa sanottiin, että Jorvissa ei kerrota sukupuolta, kun se on vielä tässä vaiheessa niin epäselvä, että virhe on silti kokeneellakin ultraajalla luokkaa 50 %. Itse tänään ultrakuvia katselleena en kyllä olisi voinut mitään niistä päätellä, niin suttuisia ne ovat, varsinkin kun ultrataan vatsan päältä. Minä kyllä mielelläni haluaisin tietää sukupuolen etukäteen, mutta sitä varten pitää kyllä mennä 4D-ultraan.

Tänään iski askarteluhimo. Ostin Tiimarista kangaskohovärejä ja Prismasta sellaisen pikkuisen 50-senttisen bodyn. Siihen sitten kirjailin kangasvärillä " Isi rakastaa..." . Ajattelin antaa tuon bodyn ystävänpäivälahjaksi miehelle - toivottavasti tykkää... Tämä koko juttu sen jälkeen, kun yritin turhaan etsiä kaupoista jotain vastaavaa isä-viestistä vauvanvaatetta, jota ei kovasta yrityksestä huolimatta löytynyt. Sellaisia " Mommy loves me" -vaatteita olisi kyllä löytynyt, mutta kukas nyt sellaista tulevalle isälle lahjoittaa... :-(

Tämmöistä tällä kertaa,

t. se pikku-Juska(82), rv. 19+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käväisin laittamassa uuden masukuvan...

http://i127.photobucket.com/albums/p159/Makkara_5/IMG_2653.jpg

Titille piti vielä sanoa, että on kyllä aika riskaabelia alkaa itse tulkitsemaan ultrakuvia - kerropa se miehelle! Meillä on 4D:ssä printattu lähikuva vauvan värkeistä, eikä siitäkään kuvasta oo kukaan osannut sanoa varmaksi kumpi on tulossa... Tuttavapiirissä on kyllä pareja, joista toinen on tietänyt sukupuolen ennen vauvan syntymää ja toinen ei - voi se niinkin onnistua, vaikka lipsahdusten vaara on tietty olemassa :)

Voi kääks mun mies kommentoi just mun uutta tukkaa: näyttää kuulemma sivulta päin katsottuna vähän sellaselta ku leffoissa on naispuolisilla ammattitappajilla!!! Kysyin, että uskaltaako tulla mun viereen nukkumaan vai pitääkö pedata sohvalle peti :)))

Makkara