Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit että mä olen sisustanut meille ihanan kesäpaikan. Omakehua, älä lue jos ärsyttää!

Vierailija
26.08.2024 |

Tää on niin KAUNIS. Perinnetapetit, vanhat puulattiat, iso leivinuuni, osin antiikkikalustus seassa uuttakin. Keittiö ihan älyttömän söpö ja viihtyisä. Tupa varsinkin on onnistunut, tummasävyinen mutta ei synkkä vaan kodikas, pesämäinen ja viihtyisä. Iltaisin varsinkin aivan upea tunnelma kun on valaistu jalka- ja pöytävalaisimilla. Hyvä minä! 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko myös väreihin? Onko teollisen valkoisen kodin ystävät myös niitä ketkä omistavat lähinnä mustia vaatteita..

No en mitenkään erityisen värikkäästi pukeudu. En kyllä pelkkiin mustiknkaan. Mulla on aika konservatiivinen tyyli. Ap

Vierailija
22/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koit tarvetta tulla kertomaan siitä tällä palstalla?

Omakehua, älä lue jos ärsyttää! Luki jo otsikossa, miksi avasit ja kommentoit?

Miksi luulet, että jokin minua ärsyttäisi? Kysyin vain ihan asiallisen kysymyksen ei tarvitse vinkua

Hehe, ajatelkaa kuinka raskasta olla noin ärtynyt koko ajan kuin tämä kommentoija :D Taemppiä sulle! Suosittelen hengellisiä harjoituksia, mm. kiitollisuus ja myötätuntoharjoitteet vähentää kireyttä.

T. eri

Vtun lehmä tule mua neuvomaan. Homehtukaa harjoitustenne kanssa mökkeihinne kukkahattutädit

Häntä ei ärsytä 👆🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin ylpeä, että olen onnistunut olemaan mökillä tekemättä hittokaan! Kiitos edellisille omistajille!

Vierailija
24/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin ylpeä, että olen onnistunut olemaan mökillä tekemättä hittokaan! Kiitos edellisille omistajille!

Aiotko sitten myydä mökin edullisesti pois kun alkaa olla remonttien ja kunnostuksen aika mökissä tai tontilla?

Vierailija
25/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Tollainen ilmeisesti perinteinen tupa, ja joudut vissiin pitämään koko ajan jotain peruslämpöä että paikka pysyy kuivana. Onko vielä hirsitalo?

Meillä taas tyypillen 60-luvun mökkibuumin aikainen pikku lautahökkeli, monta samanlaista rivissä. Tätä on kuitenkin muutamaan kertaan paremmaksi päivitetty, viihtyisä ja mukava, matala, ja isot ikkunat merelle. Mökki on talvisin kylmänä ja ensimmäisen lämmityksen aikana ikkunat itkeskelee kun kosteus lähtee seinistä, mökinhaju tarttuu vaatteisiin aika hyvin. Homettä ei ole, ja kesän aikaan tuoksu häviää. Mökissä on sähköt, kantovesi ja laituri. Sauna niin lähellä merta että välillä portaat ovat peitossa.  

Ei ole peruslämpöä talvisin, kylmänä on. Hirsitalo jossa joskus aikoinaan  tehty laajennus joka purutäytteinen runko. Meillä on kuivanmaan mökki, ei siis rantaa. Ap

Vierailija
26/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä puutarha myös?

No sellainen vanha piha, vanhoja isoja puita. Kukkapenkkejä ei ole kun meillä ei ole sellaisia intoa hoitaa. Ap

Vierailija
27/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä tule aika pitkäksi jos ei ole mitään puuhaa. 

Vierailija
28/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Hyvä, että osaat olla ylpeä itsestäsi! 

Minun yritykset viihtyisyyden lisäämiseksi ei koskaan onnistu. En ole yhtään luova. Löytyisikö muuten vinkkejä, kuinka luoda ankeasta toimistotilasta viihtyisä? Pieni ikkuna pohjoiseen päin, mutta verhot, kasvit, pörrömatto, kirkkaat lamput ja tunnelmavalaistus ei ole tehnyt mitään viihtyisyyden edistämiseksi. Edelleen huoneessa on ankea tunnelma. :(

Vierailija
29/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Hyvä, että osaat olla ylpeä itsestäsi! 

Minun yritykset viihtyisyyden lisäämiseksi ei koskaan onnistu. En ole yhtään luova. Löytyisikö muuten vinkkejä, kuinka luoda ankeasta toimistotilasta viihtyisä? Pieni ikkuna pohjoiseen päin, mutta verhot, kasvit, pörrömatto, kirkkaat lamput ja tunnelmavalaistus ei ole tehnyt mitään viihtyisyyden edistämiseksi. Edelleen huoneessa on ankea tunnelma. :(

Millaisia värejä olet kokeillut? Pohjoisen puolelle kannattaa laittaa lämpöisiä värejä koska ikkunasta tuleva valo on kylmää. 

Vierailija
30/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta elämää! Ihanaa!

Vierailija
31/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko myös väreihin? Onko teollisen valkoisen kodin ystävät myös niitä ketkä omistavat lähinnä mustia vaatteita..

Mä pukeudun mustaan, mutta kotini on tosi värikäs.

Vierailija
32/32 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koit tarvetta tulla kertomaan siitä tällä palstalla?

Köllöttelen tässä tuvan sohvalla ja vain katselin ympärilleni kun täällä on niin ihanaa. Tuli halu kertoa tämä näin anonyymisti kun en ikinä kenellekään livenä kehtaisi näin kehua itseäni. Ap

Miksi lainasit viestiäni mutta et vastannut siinä esitettyyn kysymykseen?

Mielestäni vastasin. Kun täällä on niin ihanaa.  Ap

Todellisuudessa et vastannut.

Sulla on ongelmia luetun ymmärtämisessä sen ärtyisyyden lisäksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi