Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oliko hölmöä antaa lapsen valita itse kumpaan menee...?

Vierailija
10.09.2008 |

eli eskari kaveri kutsui synttäreille ja samaan aikaan olisi ollut urheiluharrastuksen harkat ja harkkapeli. Lapsi olisi kovasti halunnut osallistua molempiin, mutta olivat samaan aikaan. Sanoin että saa itse päättää kumpaan haluaa mielummin mennä.

Ihan fiksusti pohti että harkkapelejä ja oikeita pelejä tulee vielä useampi kauden aikana, mutta kaverin synttärit on vaan kerran vuodessa, joten valkkasi synttärit.

Olisiko teidän mielestä aikauisen pitänyt päättää kumpaa lapsi osallistuu? mies muuten oli synttäreiden kannalla ja minä harkkkapelin. Kaveri on uusi, eli ei ole ennen ollut siellä kylässä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kerran tuon isommasta valinnasta oo kyse. Ja hienosti on osannu lapsi harkita asiaa!!

Vierailija
2/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi minusta eskarilainen päättää jo itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kohta antaa eskarilaisen tehdä itse päätös! Minä olisin ehdottomasti ollut synttäreiden kannalla sen takia varsinkin, että on uusi kaveri!

Vierailija
4/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illmoitetaan, että 9v tytön synttärit alkaa klo 12.... Ja sen jälkeen tyttö itse lähtee kavarin synttäreille jotka alkaa klo 15.....

Siinä ei ole järkeä niin lapsella kuin äidillä.

Täytyy osata opettaa lapselle päätöksentekoa!!!!!!!!

Jos on omat synttärit niin ne on ja sillä siisti.. Sieltä EI hilpasta kaverin synttäreille VAIN siksi, että määää haluuuuunnnnn..........

Vierailija
5/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläpäin lasten kutsut oikein kestää?? Hyvinhän tuossa ehtii...

Vierailija
6/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse lastenkutsuista vaan sukulaisten joista osa tuli 2h ajomatkan päästä

Vierailija
7/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta nyt niin kamalalta kuulosta, että lapsi lähtee _kolmen_ tunnin omien juhlien jälkeen kaverin juhliin. Ei ne sukulaisetkaan varmaan ole koko ajan synttärisankarin juttusilla? Tietysti, jos mukana on ollut vain yksi toinen lapsi, joka joutuu tytön lähdettyä istumaan aikuisten kesken...

Vierailija
8/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rientää juoksujalkaa johonkin muualle kun on kerran sukulaiset kutsuttu kylään......

JA muutenkin mitä se opettaa lapselle?

Vierailija
9/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rientää juoksujalkaa johonkin muualle kun on kerran sukulaiset kutsuttu kylään......

JA muutenkin mitä se opettaa lapselle?

Jos vieraita kutsutaan kylään, niin kuinka kauan sun mielestä _lapsen_ täytyy istua siinä vieraiden keskellä?

Saako _lapsi_ mennä omaan huoneeseensa leikkimään vai pitääkö olla aikuisten kanssa olohuoneessa?

Onko se oikeasti niin epäkohteliasta, että 3 tuntia on omien vieraiden kanssa ja sitten lähtee ystävän juhliin?

Vierailija
10/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden jäljistä alkaa lapsi kiemustelemaan ja sit aletaan vaihtamaan vaatteita ja isä lähtee kuskaamaan.......

Että teistä ihan OK?

Taidan olle ihaan eri vuosikymmeneltä...... Eikä ihme, että lapset(kin) on stressaantuneita nykyään kun jokapaikkaan pitää keretä......

Vierailija
11/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän suvussa ainakaan ole niin kurttuotsaista, ettei jonkun synttäreiltä voisi lähteä hieman "etuajassa" muille menoille.

Vierailija
12/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eskari kaveri kutsui synttäreille ja samaan aikaan olisi ollut urheiluharrastuksen harkat ja harkkapeli. Lapsi olisi kovasti halunnut osallistua molempiin, mutta olivat samaan aikaan. Sanoin että saa itse päättää kumpaan haluaa mielummin mennä.

Ihan fiksusti pohti että harkkapelejä ja oikeita pelejä tulee vielä useampi kauden aikana, mutta kaverin synttärit on vaan kerran vuodessa, joten valkkasi synttärit.

Olisiko teidän mielestä aikauisen pitänyt päättää kumpaa lapsi osallistuu? mies muuten oli synttäreiden kannalla ja minä harkkkapelin. Kaveri on uusi, eli ei ole ennen ollut siellä kylässä.

niin urheiluharrastus ei SAA olla niin tärkeä ettei koskaan voisi olla pois. Varsinkin kun pelejä tulee vielä. Ehtii myöhemminkin (enkä puhu edes alakoululaisesta) panostamaan siihen urheiluunsa kovemmin.

Vierailija
13/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän suvussa ainakaan ole niin kurttuotsaista, ettei jonkun synttäreiltä voisi lähteä hieman "etuajassa" muille menoille.

Ei niitä vieraita varmaan täysin keskenään sinne kylään olla jätetty kuskailujen ajaksi. En mä näe tossa mitään pahaa.

Vierailija
14/14 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdimme kerran lapsemme synttäreiltä kesken kaiken koeajamaan autoa. Oli ns. pakkotilanne, jota en jaksa selittää tarkemmin. Lapset ja sukulaisvieraat pärjäsivät hyvin keskenään puoli tuntia. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi