Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada mies innostumaan kolmannesta lapsesta?

Vierailija
10.09.2008 |

Meillä siis kaksi lasta ja mieli halajaa kolmatta. Olo on ihan kauhea kun ukko ilmoitti että ei enää lapsia halua.

Jotenkin täytyisi yrittää saada mies innostumaan ajatuksesta ja että se kolmas olisi sitten viimeinen. Enkä haluaisi lasta ihan just nyt mutta hetken päästä, nuorempi lapsistamme on 2 vuotias, joten ehkä vasta vähän ajan päästä olisi otollinen aika kolmannelle.

Vinkkejä millä saada ukko innostumaan. Vahinkoa ei voi tulla koska itselläni tällä hetkellä kierukka, mutta paha mennä sitäkään poistamaan kun ei mies nyt lasta halua.

NEUVOKAA, oon ihan surun murtama tän asian suhteen.....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistutat miehelle vähän väliä kuinka kiva on vanhuksena kun on paljon lapsia jotka käy kattomassa ;)

Vierailija
2/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka susta tuntuu että yksi lapsi vielä perheeseen mahtuisi:)

Äh enpä tiedä, itse samassa tilanteessa, surin jo kuopusta odottaessani että tämä on viimeinen kerta ja viimeiset hetket mitä ikinä tulen olemaan raskaana. Tunne vaan pahentunut ja vauvakuume korkealla. Miehelle 2 lasta riittää, eikä asiasta puhuta. Tai minä puhun, mutta mies ei edes kuuntele. Muuten menee hyvin, tuo erimielisyys lapsiluvun suhteen vain kalvaa välillä, mutta kai se on on kahteen tyydyttävä jos en sit salaa raskaudu (mitä en kyllä suurin surminkaan suostu tekemään).

Voimia sulle vauvan kaipuuseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdetaanko miehiä?

Vierailija
4/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdetaanko miehiä?

Täytyy ehkä yrittää myöhemmin taas keskustella asiasta.

Aattelin että voisin käydä poistattamassa tämän kierukan ja sanon miehelle että tuli ikäviä sivuoireita näin vuoden jälkeen laitosta... Menkat ei ole mulla loppuneet härvelin laiton jälkeen joten voisin vaikka kyllästyä koko härveliin ja käydä ottamassa pois. Sittenhän olisi miehen asia hoitaa ehkäisy, ja sitten voisi tulla se iloinen yllätys :)

Vierailija
5/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoita miehellesi rakkautta, hellyyttä ja anna paljon huomiota. Ole hänelle kiva ja mukava, käytä naisellista viehätysvoimaasi...kaikki aikanaan. ;)

Vierailija
6/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keskusteltiin asiasta paljon, molempien tunteita ja mielipiteitä käytiin läpi. Kun lupasin hoitaa vauva-ajan melkein kokonaan (mies hoitaa lapsia isompana todella paljon) niin suostui.

Nyt välillä mies puhuu siitä että oli hyvä kun halusin kolmannen.

Nyt tuntuu molemmista että meidän perhe kasvaa enintään koiravauvalla.

Vierailija
7/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioittaa, omasi ei välttämättä ole se ainoa oikea. miksi sen pitäisi olla? siksi kun olet nainen?

Vierailija
8/9 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa lisää, minä en. Hankalaa. En osaa auttaa, mut tajuan miestäsi.

Vierailija
9/9 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yhä vauvakuume on kova, eli sen kolmannen haluan hinnalla millä hyvänsä. Ehkäpä seuraavaksi pitää vaihtaa miestä, vaikka muuten kaikki OK,tai sitten kiristän seksin suhteen, eli ei seksiä jos ei vauvaa...

Tosi hankala tilanne haluan sen vauvan.

Lisää vinkkejä kehiin ;)

T: AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi