torstaita tyylikkäät:)
täällä tää taas avaamassa pinoa meille lyyleille!
Kiti: kyllä sä löydät ne keskivartalonlihakset kun jaksat treenata, pilates ei ole mitään ihan helppoa, ja keskivartalolihakset vaikea usein löytää. Ajattelet liikkeitä tehtäessä, että vedät napaa selkärankaan ja nostat vähä ylös, niinku korsettia laittasit;) on muuten tehokasta, ja et varmaan pety kun kerron että ihan nappitreeni lantionpohjaa akatellen, jatka hyvää työtä! Olen kanssas samaa mieltä että tää ketju on kiva, voi höpöttää kaikkea!! olla kertomatta tai kertoa oireita, ja jakaa muutakin asiaa kuin vaan " limoja ja napukoita" , kiitos kun olette olemassa, tytöt!!
Mulla on tänään niin hirveä maailmanlopun oireyhtymä, olen masentunut ja itken... tää on ihan perseestä, mulla alkaa tyyliin kahta vkoa ennen tätiä pms:t, hieno homma. Mun mies sano tänään et se on melkeen päivälleen samaan aikaan joka kierto, itte en siihen ole silleen tajunnu kiinnittää huomiota että olis toistuvaa samaan aikaan, mut nyt kun aloin miettii ni on!! mä syön koko ajan, itken, mietin menneitä, pohdin maailman huonoja oloja, tunnen itseni lihavaks ja vanhaks akaks:(( toivottavasti huomenna parempi olo!!
palaan aamupäivällä, aamu kymmeneltä ekaks hikoilee:)) nam nam...
priscillanne
Kommentit (9)
Ihan ekaks Prisculle isot halit ja maailmanlopunoireyhtymänkarkotussäteitä~~~~:)
Rimpe; Sanoppas muuta..En tajuu miks miehet väittää naisten olevan jotenki vaikeita ymmärtää..Kattoisivat peiliin eka ja sanoisivat sitten:)
Äsken ku herättiin sanoin miehelle et tahon synttärikahvit aamulla sänkyyn, ja sain hetken siinä kiukuta ja potkia miestä ylös, kunnes en jaksanu enää ja menin ite keittää niitä kahveja. No, kyl se sitten alkoi patistaa minuu takas sänkyyn ja sai kantaa valmiit kahvit mulle sinne:)
Mut joo, toivotaan ettei se ala kumeja ettimään kuhan täti nyt poistuis keskuudestamme..
Nyt olis pihalla kaikki tän asunnon petivaatteet, pakastimen sisältö ja pikkumies :) tiedossa siis pakastimen sulatusta ja sänkyjen tehoputsaus. Täällä on aivan ihana lumisade ja pakkasta mukavat 15 astetta. Ennen siivousta täytyy kyllä vielä kokeilla tuota pilatesta, jospa se harjottelemalla sitten onnistuu, ihanhan mä oon hyvä lajin itelleni valinnu =)
Prisku - haleja tuohon maailmanlopunoireyhtymään jospa se päivä tänään kirkkaammin paistais.
Rimpe - joo mukavaa ku on tekemistä, ei ehdi pohtimaan kaikenmaailman raskautumisjuttuja :)
Milenna - hyvää synttäripäivää :)
Hauskaa päivänjatkoja lyyleille :)
Tää lähtee nyt reenaa ja sit siivoo. Illalla tulee mieski niin eiköhän sitä illallakin tekemistä oo ;)
Kiti
kiitos kullat, heti parempi olo, kun halitte mua:)) joo, Rimpe, mä sairastan maailmanlopunoireyhtymää, enkä ees lievimmästä päästä. Arvatkaa mitä mä tein viime yönä? luin suomi24 sellasta ketjua jossa joku mies pitää pakkasella koiraa ulkona, ja ihmiset on huolissaan jne. no minäpä 3. aikaan yöllä alan ottamaan yhteyttä kaupungineläinlääkäriin, imatran poliisiin ja läänineläinlääkäriin.... tänä aamuna asia oli sitten siellä lehdessä:)) ja koiran olot tarkastettu!!! että ilmottakaa vaan, kaikesta mitä maailmassa tapahtuu ni tää hoitaa!! mutsi sano tänään puhelimessa että eikun vaan venäjälle orpoja auttamaan... pitäskö lähteä?? Eli tällänen mä oon. Huolehdin ja huolestun kaikesta, enkä saa rauhaa ennenku pistän lusikkani soppaan.
Mutta kyllä, tänään on parempi olo, jaksaa jo muutakin kun itkeä...
Milenna: Happy birthday to you:))) miehet on just tollasia, mäki aina sanon jos mul synttärit, äitienpäivä tms. et keitä mulle sitten kahvit sänkyyn, ja toinen vastaa aina tietysti, no, aamu tulee niin en jaksa potkia enää ja pissattaakin niin itte aina joutuu keittämään... sit just toi on vakio että miehet alkaa siinä vaiheessa työntää takasin sänkyyn, että kyllähän mä keitän;) ei tunnu enää ihan samalta...
Kiti: tuu meillekki siivoomaan??
Do dih, nyt on petivaatteet saaneet kunnon pakkaskäsittelyn! Puolen kympin aikaan heitin kakii ulos ja juuri hain sisään! Kyllä muuten tuoksuvat ihanan raikkaille!
Pricku: Aivan loistavaa toimintaa sen koiran eteen! Mulla kun nuo elukat on aina olleet lähellä sydäntä, niin en vaan jaksa ymmärtää ihmisiä joiden pitää ottaa lemmikkejä eikä niitä sitten kuitenkaan jakseta/kyetä hoitamaan. Oikeesti pistää tosissaan vihaks! Grr...
Ja venäjän orvot sais susta kyllä maailman empaattisimman hoivaajan!
Milenna: Hyvää syntymäpäivää sinulle! Toivottavasti teillä on se ukon ryökäles aamuisesta vähän skarpannut ja olet ollut hemottelun kohteena koko päivän! Sen olisit ainakin ansainnut! :)
Kiti: Ja sitten kun vapaudut Priscun luota niin meillä saa tulla jatkamaan siivoilua!
Siis minähän en oireita kyttää, mutta tänään on taas Oili oireita ollut havaittavissa. Ja minä kun luulin että se meni jo toissa päivänä. Nyt tosin lämmöt nousseet (mittasin kun palelee niin pirusti koko ajan)... No, jospa en vielä tänään antautuisi samallaisen " hysterian" valtaan kuin viime kierrossa. Voisiko joku Lyyleistä potkaista minua polveen jos rupeaa kovasti mopo karkaamaan käsistä? :)
-Rimpe-
siis KAIKKI ei kakii petivaatteet kävi ulkoilemassa
Kiitos onnitteluista! Mies on ollu koko päivän töissä, et se siitä hemmottelupäivästä..No, sepä oli tiedossakin. Lupas et voin lähtee vaik shoppailee kuhan hällä on vähän vapaampaa töissä:)
Priscu; Olipa tehokasta toimintaa sulla! Mie myös tykkään eläimist kovasti ja pahalta tuntuu lukea tai nähdä jos jotain eläintä kohdellaan huonosti. Turkikset on myös out!:)
Rimpe; Mie voin vähän potkii sinuu, jos potkit sit takas jos alan ihmeoireita kehittelemään loppukuusta/ens kuun alussa..Etenkin jos se mies nyt päättää pihdata niitä simppojaan:) (Sehän kuulosti hyvältä..)
No, pitää keksiä jotain kehittävää tekemistä tuon tytsin kans, tuntuu että sekä tyttö että kissat käy jotenkin ylikierroksilla tänään..
Kissat on nahistellu koko päivän ja tyttö on kerenny jo kaataa koko lelulaatikkonsa sisällön keskelle olkkaria, tyhjentää olkkarin kirjahyllyn laatikot, kaataa jääkaapista mehua päällensä yms. Tämä siis sillä aikaa kun tyhjensin kissojen astiaa ja laitoin samalla pyykit pyörimään..Ja ennen ku menin niin katoin viel että siellä se kattoo telkkaa ja juo mehua mukistaan..No, tää on taas näitä päiviä..
Prisku - VAU olispa sun kaltasia ihmisiä enemmän ni saatais eläintenrääkkääjät kuriin. Iteki ilmotin joskus 10 vuotta sitten Riksussa asuessani yhestä ukosta ku hakkas koiraansa ja piti pihalla ei mitään tietoa miten loppu...
Täällä kanssa petivaatteet tuulettunu saman aikaa, justiinsa tulin kanssa kammarista ku laitoin pedit kuntoon. Vielä pitäis pakastin täyttää.
Rimpe - kyllä mä voin kanssa polveen potkia ku tekin hienosti potkitte mua :)
Kuinkakohan mä nyt kumpaakin paikkaan ehin siivoomaan, no lyyli vaihe päälle ni kyllä maar onnistuu =D
Ukon matka kotiin viipyy... aina onnistuu tulemaan huono keli väärään aikaan. No pistän kohta pikkumiestä nukkumaan ni kerkee nukahtaa ennenku isi tulee kotiin, sen jälkeen ei varmaan nukuta jos hereillä olis.
Jaa-a olikohan muuta... ei muista... kommentoin myöhemmin jos tulee mieleen.
Nyt piti taas muistella kp:t
Hauskaa torstai-iltaa lyyleille :)
Kiti kp 23/~30
jees mikä olo, spinde 75 min. takana ja sauna ja uinti edessä... sitten pöllyytetään peittoja;))
kiitoksia mussukat, mä oon kyl tosi empaattinen, siksi varmaan hoitoala oli luonnollinen valinta, ja ihmisten ohjaaminen(liikunta). Mä oikeesti välitän, musta on ihanaa nähdä kun jengi ihan tosissaan vääntää rautaa ja hikoilee;)
www.rimpeeiyhtäännythötköile.fi siellä!!!! ei vaan, sä oot kyl niin mussukka... pari vkoa sitten vannottiin että nyt ei kytätä ja niin edelleen, mutta kummasti alkaa tässä puolessa välissä taas kiinnostaa...
mul on oikeestaan ton vauvajutun kanssa tosi hyvä fiilis. Ei enää sellasta apua oloa jos ei natsaa... mul on muita prokkiksia tässä nyt etunenässä, niin on ihan levollinen olo. Kyllä me se vauva saadaan, mä luotan siihen. Ja niin saatte tekin, luottakaa siihen. Mä LUPAAN sen.
Nyt tää lähtee saunaan, ja tiedätte että aamulla kun neitoset/rouvat suvaitsee saapua niin täällä teidän oma yöhoitaja on järkänny puolen suomen asiat, ja avannut teille pinot:)) keitän kahvitkin!
se on moro beibet, kerronko?ööö.... en... tai no joo... KP 14
Milenna: Tuo miesten maailma on joskus niin käsittämätön! Ne aina väittää että naiset on vaikeita tulkittavia, mutta kyllä mä ainakin tiedän mitä mun päässä liikkuu, tuon ukon aatokset onkin sitten usein hämärän peitossa! Täytyis varmaan tehdä sellainen sanakirja kuin mies-suomi-mies? ;) Eiköhän se teilläkin " taktiikka" selkiinny kun peittojen pöllyttelyn aika on käsillä? Toivotaan parasta!
Kiti: On sulla ollut ohjelmaa eilen! Eikös se ole toisaalta ihan mukavaa, kun on tekemistä? Eipä ainakaan voi sanoa että kävis aika pitkäks!
Priscu: Maailmanlopun oireyhtymä!?! *reps* Sorry, että repeilen mutta kuulosti niin osuvalta tuo ilmaisu. Toivottavasti tänään on jo parempi päivä!
Tänään olis tarkoitus lähteä asiolle tuonne " kaupunkiin" , mutta ei tuo pakkanen oikein houkuttele liikkumaan mihinkään... No jos auto suostuu tänäänkin yhteistyöhön niin sitten se on vaan mentävä. miten sitä voikin ihminen veltostua näin nopeasti, kun ei käy töissä?
Palailen....
-Rimpe-