Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano yksi asia, johon olet itsessäsi tyytyväinen!

Vierailija
03.08.2024 |

Voi liittyä ulkonäköön, älyyn, saavutuksiin - mihin vain.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita turhista, tai oikeestaan  yhtään mistään.  Elämäni on ollut lapsuudesta saakka tähän eläkeikään  yhtä selviytymistä,   ihan kaikesta.  Kun, ei ollut varsinaista lapsuutta,  eikä normaalia nuoruutta, eikä edes normaalia avioliittoa...

Pystyssä silti olen. Yksi lapsistani katkaisi välit minuun, syytä ilmoittamatta.  En ole koskaan puuttunut , enkä kommentoinut  hänen valintojaan  ja elämäänsä  sen jälkeen kun täytti  hän 18 vuotta.

Kannustanut olen ja rohkaissut.

Jotain tein siinäkin siis väärin, kun jätti äitinsä.

Luotan aina uuteen aamuun ja että  kaikella on tarkoitus.  Sillä jaksan.

Vierailija
62/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan soittaa kitaraa sormin ja kohtuullisen hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin ihmeellisten sattumusten kautta päätynyt työelämässä sellaiseen asemaan jota en nuorempana ikinä kuvitellut voivani saavuttaa, ja minulla on jopa ihan kivaa töissä vastuista huolimatta. 

Vierailija
64/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikas kroppa, sosiaalinen luonne, vahva itseluottamus, fiksuus ja rahaakin löytyy. Miinuksena suuri ego, liian kova itseluottamus, liika alkoholin käyttö juhliessa ja ylisuuri kiinnostus saada naisilta huomiota. Onneksi olen naimisissa, niin ei tarvitse yrittääkään löytää ketään.

Yksi asia?

Vierailija
65/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nätit tissit.

Vierailija
66/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvanut ihmisenä sellaiseksi, että viihdyn omissa nahoissani. Minulla ei ole tarvetta nostaa itseäni esille, eikä alentaa muita ihmisiä. Tiedän oman arvoni, tiedän myös toisten arvon. Olen ystävällinen ja avulias. 

Olen samanlainen. Kylläkin hieman liian herkkä nauramaan äkkinäisille sattumuksille, jotka siis tapahtuvat itselle. Tai no, olympialaisissa naurattaa lueskella kilpailijoiden sukunimiä. Yhden japanilaisen voimistelijan sukunimi on Takaaki :D

Vierailija
67/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nätit tissit.

Niitä on mukava katsella peilistä?

Vierailija
68/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluttautunut maisteriksi suvun ensimmäisenä ja en ole ollut päivääkään työttömänä. Jo lukioaikana satunnaisesti ja koko yliopisto-opiskelujen ajan elätin itseni ilta- ja kesätöitä tehden.

Vierailija
69/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai ihan ok kokonaisuutena, mutta ei ole kuitenkaan yhtäkään asiaa, mihin olisin täysin tyytyväinen itsessäni. Ei kehossa, ei luonteessa, ei taidoissa, ei asemassa, ei missään. 

Vierailija
70/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänjanoon. Sisimmässäni tiedän aina että eteenpäin sanoi mummo lumessa. Kuljen kaitaa polkua suuntavaisto hävöksissä, kompanssin neula osoittaa aina eteenpäin, sinne kuljen tuuliviiri en ole vaan tiedostan arvoni ja ymmärrän paikkani johon alistun ja tuntuu hyvältä kun minua käsketään. Kokka kohti uusia pettymyksiä, alistun mieluusti muiden tahtoon ja olen nöyrä hissukka jolla ei ole juurikaan elämänkokemusta, elämän valttikortit nussitiin jo varhaisessa vaiheessa, elän tyytyväisenä omassa pienessä santakeossani, jota pieninkätösin olen ehostanut ja tuunaillut. En omaa mitään millä pääsisi kehumaan, olen kateellinen kaikille joilla on hyvä olla ja elää, itselläni on vain rikki oleva sielu, elämä heittelee sinne tänne, jäädyn hetkissä joissa tulisi ryhdistäytyä ja käyttäytyä asiallisesti, en osaa puhua mutta osaan pussata kielareita. 

Oletko harkinnut kirkossa käyntiä. Siellä jokainen saa olla omanlaisensa Jumalalle rakas lapsi. Jumalanpalvelukset ovat kauniita ja helposti tulee halu mennä uudelleen ja uudelleen. Anna Jumalan eheyttää sielusi rakkaudellaan. Siunausta elämääsi!

Vierailija
71/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä äiti ja työssäni taitava. 

Vierailija
72/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulukun kokkoon. Sopivan pieni, niin ei ahista farkuisa.

Vierailija
73/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuus. Vaikka elämässä välillä ongelmia ja vaikeaa, jaksaa vaan olla positiivisella mielellä.

Vierailija
74/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen peukalovarvas on ihan söpö.

Vierailija
75/87 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin viihtyminen. 

Samoin 🌺 en tunne yksinäisyyttä ja saan paljon asioita tehtyä. Sosiaalinen sitten kodin ulkopuolella.

Vierailija
76/87 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen siitä että en ole koskaan liimannut tahallaan käsiäni kiinni mihinkään.

En estääkseni kuumuutta tai tätä uusinta villitystä: jääkausi uhkaa Suomea.

Vierailija
77/87 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen lujuus, vaikka olen ollut herkkä. 

Vierailija
78/87 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisyys. Olen tyytyväinen ja näen elämän pikkuasioissa iloa.

Vierailija
79/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erinomainen Vauvapalstailija

Vierailija
80/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisien lihakset.

Ajattelu ja päättely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi