Sano yksi asia, johon olet itsessäsi tyytyväinen!
Voi liittyä ulkonäköön, älyyn, saavutuksiin - mihin vain.
Kommentit (87)
Osaan soittaa kitaraa sormin ja kohtuullisen hyvin.
Olen jotenkin ihmeellisten sattumusten kautta päätynyt työelämässä sellaiseen asemaan jota en nuorempana ikinä kuvitellut voivani saavuttaa, ja minulla on jopa ihan kivaa töissä vastuista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas kroppa, sosiaalinen luonne, vahva itseluottamus, fiksuus ja rahaakin löytyy. Miinuksena suuri ego, liian kova itseluottamus, liika alkoholin käyttö juhliessa ja ylisuuri kiinnostus saada naisilta huomiota. Onneksi olen naimisissa, niin ei tarvitse yrittääkään löytää ketään.
Yksi asia?
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvanut ihmisenä sellaiseksi, että viihdyn omissa nahoissani. Minulla ei ole tarvetta nostaa itseäni esille, eikä alentaa muita ihmisiä. Tiedän oman arvoni, tiedän myös toisten arvon. Olen ystävällinen ja avulias.
Olen samanlainen. Kylläkin hieman liian herkkä nauramaan äkkinäisille sattumuksille, jotka siis tapahtuvat itselle. Tai no, olympialaisissa naurattaa lueskella kilpailijoiden sukunimiä. Yhden japanilaisen voimistelijan sukunimi on Takaaki :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nätit tissit.
Niitä on mukava katsella peilistä?
Olen kouluttautunut maisteriksi suvun ensimmäisenä ja en ole ollut päivääkään työttömänä. Jo lukioaikana satunnaisesti ja koko yliopisto-opiskelujen ajan elätin itseni ilta- ja kesätöitä tehden.
Olen kai ihan ok kokonaisuutena, mutta ei ole kuitenkaan yhtäkään asiaa, mihin olisin täysin tyytyväinen itsessäni. Ei kehossa, ei luonteessa, ei taidoissa, ei asemassa, ei missään.
Vierailija kirjoitti:
Elämänjanoon. Sisimmässäni tiedän aina että eteenpäin sanoi mummo lumessa. Kuljen kaitaa polkua suuntavaisto hävöksissä, kompanssin neula osoittaa aina eteenpäin, sinne kuljen tuuliviiri en ole vaan tiedostan arvoni ja ymmärrän paikkani johon alistun ja tuntuu hyvältä kun minua käsketään. Kokka kohti uusia pettymyksiä, alistun mieluusti muiden tahtoon ja olen nöyrä hissukka jolla ei ole juurikaan elämänkokemusta, elämän valttikortit nussitiin jo varhaisessa vaiheessa, elän tyytyväisenä omassa pienessä santakeossani, jota pieninkätösin olen ehostanut ja tuunaillut. En omaa mitään millä pääsisi kehumaan, olen kateellinen kaikille joilla on hyvä olla ja elää, itselläni on vain rikki oleva sielu, elämä heittelee sinne tänne, jäädyn hetkissä joissa tulisi ryhdistäytyä ja käyttäytyä asiallisesti, en osaa puhua mutta osaan pussata kielareita.
Oletko harkinnut kirkossa käyntiä. Siellä jokainen saa olla omanlaisensa Jumalalle rakas lapsi. Jumalanpalvelukset ovat kauniita ja helposti tulee halu mennä uudelleen ja uudelleen. Anna Jumalan eheyttää sielusi rakkaudellaan. Siunausta elämääsi!
Olen hyvä äiti ja työssäni taitava.
Mulukun kokkoon. Sopivan pieni, niin ei ahista farkuisa.
Positiivisuus. Vaikka elämässä välillä ongelmia ja vaikeaa, jaksaa vaan olla positiivisella mielellä.
Vasen peukalovarvas on ihan söpö.
Vierailija kirjoitti:
Yksin viihtyminen.
Samoin 🌺 en tunne yksinäisyyttä ja saan paljon asioita tehtyä. Sosiaalinen sitten kodin ulkopuolella.
Olen tyytyväinen siitä että en ole koskaan liimannut tahallaan käsiäni kiinni mihinkään.
En estääkseni kuumuutta tai tätä uusinta villitystä: jääkausi uhkaa Suomea.
Mielen lujuus, vaikka olen ollut herkkä.
Tyytyväisyys. Olen tyytyväinen ja näen elämän pikkuasioissa iloa.
Olen erinomainen Vauvapalstailija
Reisien lihakset.
Ajattelu ja päättely.
En valita turhista, tai oikeestaan yhtään mistään. Elämäni on ollut lapsuudesta saakka tähän eläkeikään yhtä selviytymistä, ihan kaikesta. Kun, ei ollut varsinaista lapsuutta, eikä normaalia nuoruutta, eikä edes normaalia avioliittoa...
Pystyssä silti olen. Yksi lapsistani katkaisi välit minuun, syytä ilmoittamatta. En ole koskaan puuttunut , enkä kommentoinut hänen valintojaan ja elämäänsä sen jälkeen kun täytti hän 18 vuotta.
Kannustanut olen ja rohkaissut.
Jotain tein siinäkin siis väärin, kun jätti äitinsä.
Luotan aina uuteen aamuun ja että kaikella on tarkoitus. Sillä jaksan.