Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano yksi asia, johon olet itsessäsi tyytyväinen!

Vierailija
03.08.2024 |

Voi liittyä ulkonäköön, älyyn, saavutuksiin - mihin vain.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas kroppa, sosiaalinen luonne, vahva itseluottamus, fiksuus ja rahaakin löytyy. Miinuksena suuri ego, liian kova itseluottamus, liika alkoholin käyttö juhliessa ja ylisuuri kiinnostus saada naisilta huomiota. Onneksi olen naimisissa, niin ei tarvitse yrittääkään löytää ketään.

Vierailija
42/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöt symmetriset kasvot ja pyöreä takapuoli, tarvittaessa kovaakin kovempi luonne, joka on sisältä kuitenkin ällöpehmeä oikeuden ihmisten seurassa sekä fiksuksi ovat muut sanoneet, siinäpä ne! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöt symmetriset kasvot ja pyöreä takapuoli, tarvittaessa kovaakin kovempi luonne, joka on sisältä kuitenkin ällöpehmeä oikeuden ihmisten seurassa sekä fiksuksi ovat muut sanoneet, siinäpä ne! 

Uups, siinä tuli monta😄

Vierailija
44/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin viihtyminen. 

Tämä. Paras.

Vierailija
45/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parhaina päivinä aika vekkuli.

Vierailija
46/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ikää uskaltaa olla ja tehdä ihan mitä huvittaa.

mies, 49

Vierailija
47/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht älykäs, hyvässä ammatissa ja kondiksessa, mutta en ole kaunis. Seinäruusu siis ja siihen on pitänyt tyytyä. 

Vierailija
48/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannehuumori

Hyvä työmuisti (oman elämän muisti on huono, mutta varmaan tarkoituksella)

Vierailija
49/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen siihen, että olen elossa, ja ei ole kovia kipuja juuri nyt. Jos jotain muuta täytyy mainita, niin varmaankin resilienssi on se, joka saa minut tuntemaan aina uudestaan, että mikä ei tapa, vahvistaa.

Vierailija
50/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen moneenkin asiaan itsessäni mutta ehkä kaikkein eniten siihen, miten hyvä olen päättelemään ja selvittämään asioita. Jos haluan saada jonkin ongelman ratkaistua, niin hankin aivan kaiken tarvitsemani tiedon asiasta ja lähes aina keksin kyllä lopulta keinon, jolla pääsen ratkaisuun. Joskus tietysti lopputulos voi olla, että ongelmaa ei vain pysty ratkaisemaan sillä tavoin kuin haluaisin, mutta ainakaan yrittämisen puutteesta se ei jää kiinni. Ja samalla tulen monesti oppineeksi uusia asioita.

Vierailija
51/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus 

Vierailija
52/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sanoa useamman? No sanon kuitenkin:

-Olen itsenäinen.  Omillani toimeen tuleva.

-Minulla on vahva tahto  enkä helpolla anna periksi. 

-Olen älykäs, tämä minulle on sanottu usein ja tiedän sen.

-Nousin vaikeasta elämän alusta huolimatta omalla sisullani asemaan jossa nyt olen.  Suoritin kolme tutkintoa jotta saavutin sen ammatin jossa olen.

-Uskon itseeni aina.  Minua ei lannisteta.

Ja tietysti se, että olen nainen!

Vierailija
53/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättäväisyys ja sisukkuus. Sinut itseni kanssa. Lempeys rakkaita, tärkeitä ihmisiä kohtaan.

Vierailija
54/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsereflektio. Osaan analysoida rehellisesti omat tekemiseni ja tunteeni ja kykenen myöntämään mokani ja ottamaan oppia niistä. 

Vierailija
55/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 70 v velattomana ja terveys ok. Nyt täytyy alkaa törsäämään säästöt!

Vierailija
56/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättäväisyys ja sisukkuus. Sinut itseni kanssa. Lempeys rakkaita, tärkeitä ihmisiä kohtaan.

Lisään tähän oikeudenmukaisuus ja luotettavuus.

Vierailija
57/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi vaikea keksiä. En ole tyytyväinen itsessäni oikein mihinkään. Mutta sitten keksin: en pelkää juurikaan asioita. Siihen olen tyytyväinen.

Vierailija
58/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsiturvallinen.

Vierailija
59/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänjanoon. Sisimmässäni tiedän aina että eteenpäin sanoi mummo lumessa. Kuljen kaitaa polkua suuntavaisto hävöksissä, kompanssin neula osoittaa aina eteenpäin, sinne kuljen tuuliviiri en ole vaan tiedostan arvoni ja ymmärrän paikkani johon alistun ja tuntuu hyvältä kun minua käsketään. Kokka kohti uusia pettymyksiä, alistun mieluusti muiden tahtoon ja olen nöyrä hissukka jolla ei ole juurikaan elämänkokemusta, elämän valttikortit nussitiin jo varhaisessa vaiheessa, elän tyytyväisenä omassa pienessä santakeossani, jota pieninkätösin olen ehostanut ja tuunaillut. En omaa mitään millä pääsisi kehumaan, olen kateellinen kaikille joilla on hyvä olla ja elää, itselläni on vain rikki oleva sielu, elämä heittelee sinne tänne, jäädyn hetkissä joissa tulisi ryhdistäytyä ja käyttäytyä asiallisesti, en osaa puhua mutta osaan pussata kielareita. 

Vierailija
60/87 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kysymys mutta tällä hetkellä olen niin vihainen itselleni kun olen pilannut oman elämäni niin en näe itsessäni mitään hyvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä