Sano yksi asia, johon olet itsessäsi tyytyväinen!
Voi liittyä ulkonäköön, älyyn, saavutuksiin - mihin vain.
Kommentit (87)
En ole saavuttanut mitään joten ei löydy siltä saralta syytä tyytyväisyyteen. En myöskään ole päässyt koskaan käyttämään töissä päätäni vaikka mulla olisi hyvä muisti ja olen pedantti sekä vähintään keskivertoa älykkyydeltänikin vaan työt on aina ollut jotain enempi ruumiillista ja tylsää toistotyötä.
Ja kiitos tällaisen työhistorian alkaa kroppa sitten olla aika finaalissa ja levitä käsiin jo keski-iässä eli ei syytä tyytyväisyyteen enää siinäkään että olisin terve ja kivuton sekä fyysisesti hyväkuntoinen.
En ole myrkyttänyt itseäni alkoholilla enkä tupakilla.
Olen tehnyt aivan sairaasti töitä. Pyörittänyt 100 asiakkaan keittiötä yksin, ruoanvalmistuksesta lähtien ja pärjännyt hyvin.
Vaikeaa keksiä vain yksi. Tänään ehkä olen ollut eniten tyytyväinen hiuksiini, koska olen joutunut olemaan ns. ihmisten ilmoilla.
Olen treenattu ja hyväkuntoinen terve kuusikymppinen. Olen paljon paremmassa kunnossa kuin moni ikäiseni. Painokin on ihanteellinen. Aloitin rakastamani urheiluharrastukset teini-iässä ja tarkoitus on jatkaa niin pitkään kuin jaksaa ja pystyy. Elämä on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt aivan sairaasti töitä. Pyörittänyt 100 asiakkaan keittiötä yksin, ruoanvalmistuksesta lähtien ja pärjännyt hyvin.
No kannattiko?
Ei mitään valittamista missään asiassa itseeni.
Olen tyytyväinen että en ole koskaan luovuttanut yhden miehen suhteen vaikka hän on ollut minulle hirvittävä paska.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kysymys mutta tällä hetkellä olen niin vihainen itselleni kun olen pilannut oman elämäni niin en näe itsessäni mitään hyvää
Kykenet itsereflektioon.
Olen kasvanut ihmisenä sellaiseksi, että viihdyn omissa nahoissani. Minulla ei ole tarvetta nostaa itseäni esille, eikä alentaa muita ihmisiä. Tiedän oman arvoni, tiedän myös toisten arvon. Olen ystävällinen ja avulias.
Olen sinnikäs. Yritin vuosia opiskelemaan tiettyyn kouluun, lähipiiri alkoi jo sanomaan mieti toista alaa. En luovuttanut, sain toissapäivänä tietää että sain opiskelupaikan sieltä mistä halusinkin. Olen kyllä sinnikäs monessa muussakin. Sinnikkyys kannattaa aina :)
Positiivisuus, katson aina eteenpäin elämässä. Vaikka ilme on vakava ja huumori sarkastista, olen positiivinen. Näitä vastoinkäymisiä ei monikaan olisi jaksanut tervepäisenä vaan olisi masentunut ja itsetuhoinen. Sisukas myös. Monille (pinnallisille) positiivisuus on sitä että hymyilee koko ajan ja on sosiaalinen. Minä en ole tuollainen mutta paljon kovemmista paikoista olen selvinnyt ja säilyttänyt järkeni ja huumorintajuni. Ehkä elämänhaluinen olisi kuvaavampi sana kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinnikäs. Yritin vuosia opiskelemaan tiettyyn kouluun, lähipiiri alkoi jo sanomaan mieti toista alaa. En luovuttanut, sain toissapäivänä tietää että sain opiskelupaikan sieltä mistä halusinkin. Olen kyllä sinnikäs monessa muussakin. Sinnikkyys kannattaa aina :)
Onnittelut!
Karatepotkut. Kykenen nostamaan kirjahyllystä kirjan pelkkää jalkaa nostaen ja ottamalla sen varpaiden väliin. Lasken hallitusti kirjan pöydälle. Nostan jalan spagaattiin ylös kohti kattoa.
Hallitsen jalantaidot täydellisesti. Kykenen katsomaan uhmakkaasti samaan aikaan kun teen kirjatempun. Katson lievästi etukenoon.
Olen tehnyt elämässäni sen minkä halusinkin.
Silmät. Suurehkot sammalen vihreät
En ole riitelijä enkä tappelija, en loukkaa sanoilla toista ihmistä.
Olen parantunut paristakin sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole saavuttanut mitään joten ei löydy siltä saralta syytä tyytyväisyyteen. En myöskään ole päässyt koskaan käyttämään töissä päätäni vaikka mulla olisi hyvä muisti ja olen pedantti sekä vähintään keskivertoa älykkyydeltänikin vaan työt on aina ollut jotain enempi ruumiillista ja tylsää toistotyötä.
Ja kiitos tällaisen työhistorian alkaa kroppa sitten olla aika finaalissa ja levitä käsiin jo keski-iässä eli ei syytä tyytyväisyyteen enää siinäkään että olisin terve ja kivuton sekä fyysisesti hyväkuntoinen.
Mä voin kertoa. Olet nöyrä etkä kuvittele liikoja itsestäsi.
Niitä piirteitä on lukemattomia. Ehkä tyytyväisin olen rakkaudellisuuteen mikä näkyy oman perheeni parissa ja vapaaehtoistyössäni.