Mitä olet syönyt tänään?
Ihan vain mielenkiinnosta kyselen, kun tuntuu itsellä samat ruoat kiertävän jatkuvasti ja tympii jo.
Itse aamulla leipää, kananmunaa, juustoa, vihanneksia ja kahvia.
Lounaaksi kanakiusausta ja salaattia.
Päiväkahvilla viineri (tämä ei ole onneksi jokapäiväistä herkkua).
Päivälliseksi possunleikettä ja uunivihanneksia.
Iltapalaksi otan ehkä vielä leipää tai karjalanpiirakkaa.
Kommentit (78)
Kahvia ja paahtoleipää
Valkosipulisilpun kanssa paistettuja perunoita ja kalkkunajauhelihakastiketta, valkolupiinin versoja ja tuoretta paprikaa, kurpitsasalaattia
Sämpylä, jonka välissä perunasalaattia ja tuoretta paprikaa
Aamupalaksi työmatkalla kokonainen Reissumies tosi tumma eli kaksi siivua voilla, juustolla ja kurkulla. Lisäksi tuplalatte töihin päästyä.
Lounaaksi salaattia, uunimakkaraa ja perunamuusia sekä pannaria hillolla ja kermavaahdolla.
Töiden jälkeen omena, Reissumies tosi tumma voilla ja juustolla sekä mysliä maidolla.
Hieman huonommat ja hiilaripitoisemmat ruoat kuin yleensä, mutta olin toimistolla ilman eväitä ja söin mitä ruokalassa sattui olemaan enkä jaksanut enää käydä töiden jälkeen kaupassa tai kokata eli söin mitä sattui olemaan. Syön mieluiten lounaaksi ruokaisan salaatin tai teen vaikka munakkaan, jos olen etänä ja illalla sitten tukevampi ateria eli mitä vaan lihapullista ja perunamuusista broileriin uunijuureksilla. En napostele päivän mittaan tai juo kahvia kuin aamulla kertaalleen.
Tuhti aamupala kaurapuuroa marjoilla, munia, pekonia, lasillinen appelsiinimehua ja kuppi kahvia. Välipala(/pikku lounas) banaani, rahka, pähkinöitä ja kuppi kahvia. Päivällinen tuhti annos kanaa, riisiä ja vihanneksia. M185/80
Vierailija kirjoitti:
Tuhti aamupala kaurapuuroa marjoilla, munia, pekonia, lasillinen appelsiinimehua ja kuppi kahvia. Välipala(/pikku lounas) banaani, rahka, pähkinöitä ja kuppi kahvia. Päivällinen tuhti annos kanaa, riisiä ja vihanneksia. M185/80
Minä taas lihon sillä yhdellä aterialla/päivä. En tajua kuinka jotkut voi syödä, vaikka se 1 ateria oilis nuudelipaketti (joku 400 kilokaloria) niin läski vaan lisääntyy...eihän tätä kukaan usko, joten olen hiljaa yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas lihon sillä yhdellä aterialla/päivä. En tajua kuinka jotkut voi syödä, vaikka se 1 ateria oilis nuudelipaketti (joku 400 kilokaloria) niin läski vaan lisääntyy...eihän tätä kukaan usko, joten olen hiljaa yleensä.
On sairauksia, jotka aiheuttavat nesteen kertymistä kehoon. Sinähän myös juot jotakin päivän mittaan. Kannattaisi käydä lääkärin vastaanotolla.
En vielä mitään. Vasta lähdössä dyykkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihmiset erilaisia, geenit, sairaudet ja lääkitykset kyllä vaikuttaa. Liikunta ja sen säännöllisyys myös. Eikä pelkästään ne poltetut kalorit, nopeuttaa myös aineenvaihduntaa.
Itse olen suht aktiivinen. Joka aamu sarja punnerruksia, leukoja ja vatsoja. Pyöräilen töihin, siellä tulee askeleita ja käyn myös kuntosalilla. Lisäksi ennen aamupalaa aina vähintään 12h "paastoa".
T. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla smoothieta ja kaurajogurttia
Päivällinen perunamuusia ja pari palaa makkaraa
Kohta salaattia iltapalaksi jossa kukkakaalia, papuja, herneitä, melonia, paprikaa, fetaa, pastaa, oliiviöljyä, kurkkua
Ai ihan oikeeta fetaa vai jotain mauttomia kumisia salaattijuustokuutioita?
Lidl original Greek feta
Aamulla pari sämpylää ja kahvia ja smoothien.
Lounaalla söimme kotimaan reissulla naudanpihvit.
Matkasyömisenä autossa karkkipussi ja vissyä.
Nyt kotona viskiä ja chilisuklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sairauksia, jotka aiheuttavat nesteen kertymistä kehoon. Sinähän myös juot jotakin päivän mittaan. Kannattaisi käydä lääkärin vastaanotolla.
No eihän niitä kiinnosta. Toki olen epäillyt kun vaaka näyttää päivittäin _+ 3 kg. Ja ehkä mun verenpainelääkityskin vaikuttaa.
T:nuorena alipainoinen, nyt 50+ läski valas, kuten mies haukkui
Aamulla mysliä, kauramaitoa ja keitetty kananmuna
Päivällä pakkasesta makaronilaatikon jämä, porkkanaa ja kurkkua
Välipalalla kahvia, pähkinöitä ja herneitä
Illalla salaatti missä mm avokadoa,tomaattia, paprikaa, tuoretta chiliä, salaattia, kikherneitä, mausteita ja sitruunaa puristettuna.
Kahdet lastit spermaa. Pesin meikit jo.
Aamupalaksi ruisleipää, jonka päällä oivariinia, kalkkunaleikettä, juustoa ja kurkkua, juomina lasi mehua ja mukillinen mustaa kahvia.
Lounaaksi eilisen kanavihannespastan jämät, ruisleipää ilman päällysteitä, juomana vettä.
Välipalaksi kaupan valmissmoothie ja marjoja suoraan omista puskista (puna-, musta- ja valkoherukoita sekä karviaisia).
Päivälliseksi vihanneslohkoja uunissa (varhaisperuna, porkkana, kesäkurpitsa) maustettuna oliiviöljyllä, suolalla, tuoreella rosmariinilla ja persiljalla, vöneriä ja fetasalaattia. Jälkkäriksi 3 kaverin vaniljajäätelöä tuoreilla mansikoilla ja lorauksella hillamahlaa.
Hetki sitten söin Lion-patukan, nyt juon omena-inkivääri-rosmariiniteetä.
Ehkä vielä syön pari voileipää hetken päästä.
Luulin, etten oo syönyt tänään mitenkään kauheesti, mut voi jeesus kun nyt katon tätä listaa.
Töissä aamulla mustikkapuuro ja karjalanpiirakka, lounaalla joku riisikebab-eines ja iltapäivällä kaakao. Bussissa toinen karjalanpiirakka ja smoothie. Illalla kotona 2 riisikakkua. Onpas sekalaista settiä 😂
N32
Aamulla kahvia ja 2x paahtoleipä (toisen päällä ohut kinkkuviipale ja toisen päällä raparperihilloketta) kahvia ja vettä.
Päivällä kevytviili ja ruispuikula (päällä kinkkusiivu) kahvia.
Päivän mittaan muutama turkinpippuri-makeinen.
Nyt äsken uunimunakasta (sipuli, kinkku paprika, herkkusieni ja aavistus emmental-raastetta täytteenä).
Valvon aika myöhään tänään ja illalla varmaan mukillinen teetä (vihreää) ja 2x ruispuikula (kinkku+paprika+tuorekurkku päällä).
Myöhäisherkutteluun ehkä toffeetuutti (pakkauksesta normikoko).
Eli ei kovin terveellinen päivä. Ei ole kovin korkealla mielikään. Vaatii suunnittelua ja ryhtiliikettä piakkoin.
Lihapullia ja porkkana-perunamuusia+salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Aamupalaksi ruisleipää, jonka päällä oivariinia, kalkkunaleikettä, juustoa ja kurkkua, juomina lasi mehua ja mukillinen mustaa kahvia.
Lounaaksi eilisen kanavihannespastan jämät, ruisleipää ilman päällysteitä, juomana vettä.
Välipalaksi kaupan valmissmoothie ja marjoja suoraan omista puskista (puna-, musta- ja valkoherukoita sekä karviaisia).
Päivälliseksi vihanneslohkoja uunissa (varhaisperuna, porkkana, kesäkurpitsa) maustettuna oliiviöljyllä, suolalla, tuoreella rosmariinilla ja persiljalla, vöneriä ja fetasalaattia. Jälkkäriksi 3 kaverin vaniljajäätelöä tuoreilla mansikoilla ja lorauksella hillamahlaa.
Hetki sitten söin Lion-patukan, nyt juon omena-inkivääri-rosmariiniteetä.
Ehkä vielä syön pari voileipää hetken päästä.
Luulin, etten oo syönyt tänään mitenkään kauheesti, mut voi jeesus kun nyt katon tätä listaa.
Siis mitä, just hyvältä kuulostaa :)
N32
Heikkoa on kun pitää Vauva-palstan ketjussa mainostaa 😂