Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUHTIKSET 05 VIIKKO 6

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotosalla tämän päivän, koska eilen nousi kuume ja aamulla ukko komensi sänkyyn. Itse olin kovasti töihin menossa, mutta onneksi joku sentään älysi, että kunto ei olis siihen rittänyt. Ketuttaa katsella auringonpaistetta ikkunasta ja miettiä, että meneekö nämä kauan odotetut luistelukelit nyt sängyn pohjalla. Voihan!

Pihla on veikkansa kanssa hoidossa ja saavat onneksi ulkoilla normaaliin tapaan. Ja he menevät ukille ja mummolle oidon jälkeen, nii jospa selättäisin taudin jo tänään ;=)

Ompunäidille opiskelusta... Kokemusta opiskelu+lapset yhdistelmästä on. Esikon synnyttyä jatkoin vuoden verran sosionomi-opiskeluita ja valmistuin. Tämä onnistui hyvän tukiverkon voimin.. Olen myös tehnyt avoimessa 15ov opintoja, mutta lukemisen olen näiltä osin tehnyt töissä. Nyt sitten aloittelin taas, ja voi hyvät hykkyrät että on ollut takkuista. Yhdistelmä kaksi lasta+ työ+ mies kaksi viikkoa matkoilla+ koira eivät ole innostaneet lukemaan. Iltaisin on se ainoa hetki levähtää, eikä silloin huvittaisi kaivaa kirjaa esille. No, eka tentti on 7.3 ja noin 700 sivua tekstiä lukematta. Olenkin päättänyt, että otan " kirjastoiltoja" , jolloin saan yhdeltä istumalta rykäistyä parisataa sivua (ja tuhottua monta pussillista karkkia). Päälle täytyy sitten varata myös punttisiltoja, kuluttamaan ne karkit.

Nyt - kuten Ompunäitikin - tenttikirjan tykö :=)

Lyle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla