Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun liian helposti, mikä avuksi?

Vierailija
31.07.2024 |

Erosin yli 25v kestäneestä liitosta. Etääntyminen vaimosta alkoi jo vuosia sitten, lasten ollessa teini-iässä, mutta erottiin vasta kun lapset olivat muuttaneet omilleen. Parisuhteen viime vuodet olivat aivan hirveitä puolison alkoholismin ja mielenterveysongelmien takia.

Nyt kun olen vapaa mies, niin tuntuu, että joka toinen vastaantuleva n. 50v nainen on potentiaalinen uusi kumppani ja ihastun uusiin ihmisiin tosi helposti. Tinder on täynnä toinen toistaan kiinnostavampia, täydellisiä naisia - kun vaan saisi ensin luotua yhteyden heihin. Ei tietenkään kaikkiin, mutta edes yhteen.

Olen miettinyt, että tarvitsisin ehkä muutaman yritys-erehdys-pettymys-tyylisen kokemuksen, jotta tämä lapsi karkkikaupassa-fiilis hellittäisi. Yksin en halua olla, yhden hyvän naisen kanssa kyllä. 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatkohan olla vain puutteessa? 

Puutteessa olen varmasti. Mutta sen verran old school -tyyppi, ettei oikein miellytä ajatus sopia panotreffejä netissä, kätellä ja esittäytyä ensimmäistä kertaa tavattaesa ja alkaa heti seksihommiin. Siihen tavallaan viittasin kirjoittaessani, että sunnuntaityttöystävä voisi käydä päinsä, mutta tuskin mitkään kertapanot baarista tai Tinderistä.

Ap

Vierailija
22/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaa nyt vaan etsiä itselleen nainen. Ihastuminen on kivaa ja joskus syvenee jopa rakkaudeksi. Yksin ei kuitenkaan ole hyvä olla, ellei ole täysin epäsosiaalinen erakkoluonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta täytyy kyllä myöntää, että miehet ovat alkaneet myös kiinnostamaan. Salilla näin pari tosi komeaa kundia.

Ap

Vierailija
24/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta täytyy kyllä myöntää, että miehet ovat alkaneet myös kiinnostamaan. Salilla näin pari tosi komeaa kundia.

Ap

Tämä on nyt vissiin joku Aripekka, ei ainakaan ketjun aloittaja.

Ap

Vierailija
25/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihastuttava tunne. Endorfiinit pääsevät valloilleen.

Terv. Ihastuttava & ihastunut nainen

Vierailija
26/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän, näivettävän ja tukahduttavan suhteen jälkeen ihminen on aika altis hakemaan parannusta siihen kenties vuosikausia jatkuneeseen tilanteesen.

Eli ymmärrän hyvin aloittajaa.

Vierailija
27/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaihastuja

Vierailija
28/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kannattaa nyt vaan etsiä itselleen nainen. Ihastuminen on kivaa ja joskus syvenee jopa rakkaudeksi. Yksin ei kuitenkaan ole hyvä olla, ellei ole täysin epäsosiaalinen erakkoluonne.

Miksei yksin olisi hyvä olla? Itse olin 15 vuotta avioliitossa, eron jälkeen minullakin oli muutama vuosi innokasta deittailua ym, kunnes siitä vielä muutama vuosi eteenpäin, enkä jaksa sitoutua kehenkään. Tuntuu, että ihmissuhde vain rajoittaa ja velvoittaa, ja yksin voin elää täysin oman mieleni mukaan ja se tuntuu parhaalta.

Vierailija
29/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä että olet eronnut pitkästä liitosta ja sinua kiinnostaa kaikki mahdollinen. Ei se välttämättä ole ainna edes ihastusta etkä välttämättä ymmärrä niistä ihmisistä niin paljon. Katsotko paljon vain ulkonäköä? Onko rakkaudenkaipuuta?

Näin varmaankin. Kumppaniehdokkaan ulkonäkö on kieltämättä tärkeä, ex-puolisokin oli "malliainesta". En kuitenkaan mitään ikuista nuoruutta tavoittele 15v nuoremman puolison kautta. Viisikymppisellä naisella saa olla viisikymppisen naisen kasvot, kunhan on nuorekas sekä ruumiinrakenteeltaan ja "arjen aktiivisuudeltaan" minua vastaavaa tyyppiä. Rakkaudenkaipuuta on ollut jo vuosia, muuten pärjään ja viihdyn kyllä myös itsekseni. En myöskään hae pyykinpesijää, siivoojaa tai ruuanlaittajaa itselleni.

Ap

Vaikutat tosi hyvältä kumppanilta ja varmasti löydät sopivan kullan. Onnea ja menestystä etsintään. Ehkä kannattaa ensin tapailla kevyesti yhteisen tekemisen merkeissä että totut olemaan uusien ihmisten kanssa luontevasti. Ihastus voi kätkeä alleen myös epävarmuutta. 

Vierailija
30/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei yksin olisi hyvä olla? Itse olin 15 vuotta avioliitossa, eron jälkeen minullakin oli muutama vuosi innokasta deittailua ym, kunnes siitä vielä muutama vuosi eteenpäin, enkä jaksa sitoutua kehenkään. Tuntuu, että ihmissuhde vain rajoittaa ja velvoittaa, ja yksin voin elää täysin oman mieleni mukaan ja se tuntuu parhaalta.

Miten olisi läheisyys ja seksi? Minulle ainakin tärkeimmät syyt olla suhteessa. Paljon muitakin toki on. Ja kun ei olla enää teinejä eikä kokemattomia, niin homman saa toimimaan ilman draamaa ja kiukuttelua.

Vierailija
31/55 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä että olet eronnut pitkästä liitosta ja sinua kiinnostaa kaikki mahdollinen. Ei se välttämättä ole ainna edes ihastusta etkä välttämättä ymmärrä niistä ihmisistä niin paljon. Katsotko paljon vain ulkonäköä? Onko rakkaudenkaipuuta?

Näin varmaankin. Kumppaniehdokkaan ulkonäkö on kieltämättä tärkeä, ex-puolisokin oli "malliainesta". En kuitenkaan mitään ikuista nuoruutta tavoittele 15v nuoremman puolison kautta. Viisikymppisellä naisella saa olla viisikymppisen naisen kasvot, kunhan on nuorekas sekä ruumiinrakenteeltaan ja "arjen aktiivisuudeltaan" minua vastaavaa tyyppiä. Rakkaudenkaipuuta on ollut jo vuosia, muuten pärjään ja viihdyn kyllä myös itsekseni. En myöskään hae pyykinpesijää, siivoojaa tai ruuanlaittajaa itselleni.

Ap

Vaikutat tosi hyvältä kumppanilta ja

Kiitos! Yritetään lähteä varovasti ja maltilla liikenteeseen ja varoa, ettei mopo lähde keulimaan. Muutama viesti jo vaihdettu mukavantuntuisen ja katseenkestävän aikuisen naisen kanssa. Toivottavasti jatketaan pian tutustumista vaikka kahvin tai ulkoilun merkeissä.

Vierailija
32/55 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eron jälkeen juuri toisin päin. Tuntuu etten ihastu millään. Kauniita naisia joiden kanssa tulee tinder-match ja olen sosiaalinen tyyppi, joten treffitkin sujuu kivasti. Naiset ihastuu, mutta minä vaan en. En vaan tunne mitään. Ja mikä hassuinta, mä en edes halua seksiä niiden kanssa. Monet kerrat on koitettu vietellä sänkyyn, mutta keksin aina jonkun tekosyyn, koska ei vaan kiinnosta. Ja kalu toimii kyllä, siitä ei ole kyse. Mutta vieraat ihmiset ei vaan saa tunteita nousemaan. En tiedä missä on vika ja miten ihastuisin. Olen yrittänyt ottaa hitaamminkin ja on käyty useilla treffeillä. Sitten alkaa se sänkyyn houkuttelu, mua alkaa ahdistaa ja pakenen koko hommasta. Syy on se etten tunne yhtään mitään. Ei edes orastavaa ihastumista. 

Vierailija
33/55 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sun ihastuminen on ollut aiemmin, jos mietit koko elämäsi ajalta? Onko samankaltaista ihastumista herkästi ollut nähtävissä ennenkin?

Vierailija
34/55 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity ja satsaa yhteen kerrallaan, jos haluat yhden.

Vierailija
35/55 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi saada kaikkia maailman tavaroitakaan itselleen. Ei voi saada kaikkia ihastuttavia naisia itselleen. Lähde tuosta ajatuksesta.

Mikä riittää?

Vierailija
36/55 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla eron jälkeen juuri toisin päin. Tuntuu etten ihastu millään. Kauniita naisia joiden kanssa tulee tinder-match ja olen sosiaalinen tyyppi, joten treffitkin sujuu kivasti. Naiset ihastuu, mutta minä vaan en. En vaan tunne mitään. Ja mikä hassuinta, mä en edes halua seksiä niiden kanssa. Monet kerrat on koitettu vietellä sänkyyn, mutta keksin aina jonkun tekosyyn, koska ei vaan kiinnosta. Ja kalu toimii kyllä, siitä ei ole kyse. Mutta vieraat ihmiset ei vaan saa tunteita nousemaan. En tiedä missä on vika ja miten ihastuisin. Olen yrittänyt ottaa hitaamminkin ja on käyty useilla treffeillä. Sitten alkaa se sänkyyn houkuttelu, mua alkaa ahdistaa ja pakenen koko hommasta. Syy on se etten tunne yhtään mitään. Ei edes orastavaa ihastumista. 

Mulla ihan sama. Tällä on nykyään jokin nimikin, että seksi vaatii tunteita. Mutta älä huoli, kun törmäät siihen tunteita herättävään, niin kyllä maistuu ja on mahtavaa!

Vierailija
37/55 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä oleta, että nainen tekisi samoin.

Vierailija
38/55 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläkä oleta, että nainen tekisi samoin.

Tämä nykyajan deittailukulttuuri on vain sitä. Kehenkään ei voi luottaa ja kun naisilla kerran on valinnanvaraa mielin määrin, niin he kyllä valikoivat ja testailevat tarkasti useampia kerrallaan. Lopulta jäävät yksin, kun eihän niitä tunteita pääse kehittymään, kun on koko ajan jalka oven raossa.

Vierailija
39/55 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista sun ihastuminen on ollut aiemmin, jos mietit koko elämäsi ajalta? Onko samankaltaista ihastumista herkästi ollut nähtävissä ennenkin?

Olen muutaman kerran ihastunut pitkän suhteen aikana. Yksi vakavimmista oli työkaveriksi samaan tiimiin tullut minua kaksi vuotta vanhempi nainen, jolla tuntui olevan kaikkea sitä, mitä vaimosta puuttui ja josta puuttui kaikki se, mikä vaimossa ärsytti. Eli ihmisenä nyt vaan tuntui kertakaikkisen upealta ja yhteyttä pidämme vieläkin ja käymme välillä lounastreffeillä, vaikka hän lähti jo vuosia sitten toiseen työpaikkaan.

Ap

Vierailija
40/55 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perusohje uuteen, tuntemattomaan Tinder-maailmaan. Sitä on helppo noudattaa, mikäli vastapeluri ei ole liian passiivinen, vaan laittaa itsekin viestiä ja on aloitteellinen. Kovasti oli mieleinen esim yksi naisen tekemä avaus tyyliin "Tulin juuri parin viikon reissusta ja näin ilmoituksesi. Voidaanko tavata huomenna?"

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme