AL: Naiset saavat nyt uida rinnat paljaana Tampereella
Kommentit (1803)
Vierailija kirjoitti:
Mä vaadin, että miehet ovat alakeho esillä.
Killuttimet esiin.
- NAINEN
Joo, nähdään heti, onko siellä edes mitään.
Jaahas. Pitääpä lähteä rannalle kuvailemaan, jos siellä kerran aletaan tisuttimia esitellä.
- lollobongaaja
Vierailija kirjoitti:
Killuttimet esiin.
- NAINEN
Tästä tuli mieleen, että olisi ihan hauska käydä päivä pari jossain nudistiresortissa. En tiedä millainen kokemus olisi, mutta ajatuksena kiehtova.
Stringit eli naru persvaossa ja pikku tilkku kangasta karvakon päällä naisilla ja miehillä. Nyt naisetkin yläosattomissa. Samantien voisi sallia nudismin, ei pelkät stringit juuri nakuilusta eroa.
Välimerellä ja jopa Ranskan puistoissa on ihan tavallista, että osa naisista on yläosattomissa. Mitään häiriötä ei tästä ole ollut. Ei ole mikään viime aikojen kehitys.
Ranska ei ole sama asia kuin Suomi. Ehkä Suomessa on ilkeitä pervo miehiä enemmän kuin siellä Ranskassa. Mutta nyt puhuttiin siis Suomen rannoista.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
hieno juttu! Mutta itse aion käyttää uimahallissa bikinien yläosaa ihan vaan siitä käytännön syystä, että minulla on niin isot rinnat, että tuntuisi epämukavalta harrastaa vesijumppaa tai vesijuoksua kun ne heiluvat.
Ei se D-kuppi mikään niin iso ole kuin luulet.
mulla on H-kupin tissit
No minulla on F-kupin rinnat, eikä tulisi mieleenkään olla rinnat paljaana rannalla tai uimahallissa. En pidä rintojani esittelykappaleina ja vaikka sinäkään et pitäisi, mut sitä se valitettavasti teettä olla ilman yläosaa.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
hieno juttu! Mutta itse aion käyttää uimahallissa bikinien yläosaa ihan vaan siitä käytännön syystä, että minulla on niin isot rinnat, että tuntuisi epämukavalta harrastaa vesijumppaa tai vesijuoksua kun ne heiluvat.
mulla on H-kupin tissit
No minulla on F-kupin rinnat, eikä tulisi mieleenkään olla rinnat paljaana rannalla tai uimahallissa. En pidä rintojani esittelykappaleina ja vaikka sinäkään et pitäisi, mut sitä se valitettavasti teettä olla ilman yläosaa.
Mulla juuri a/b kupin välimaastossa ja hyvin voisin mennä uimaan yläosattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
mulla on H-kupin tissit
Mulla juuri a/b kupin välimaastossa ja hyvin voisin mennä uimaan yläosattomissa.
Ja mikä lienee motiivi????
Vierailija kirjoitti:
No kiva tietää. En kyllä aio yläosattomissa uida, vaikka tamperelainen olenkin. Enkä ole nähnyt kenenkään muunkaan olevan rannalla rinnat paljaana.
Mutta hyvä asiahan tämä on. Ehkä viimein aletaan ottaa askeleita, että loppuu tämä ikuinen naisten rintojen seksualisointi. Omalta osalta se on vain liian myöhäistä. 20 vuotta aivopesua asiasta on tehnyt tehtävänsä.
Ei se lopu mihinkään, jos joku intiaaniheimo jollain autiolla saarella ei seksualisoi niitä, niin länsimaissa niitä on seksualisoitu tuhansia vuosia. Se ei enää lähde mihinkään vaikka kulkisivat tissit paljaana kaduilla
Taitaa tää loppua siihen kun mies porukat tullee vaan töllöttämään kun naiset juoksee rinnat paljaana.Tosi turvallinen olo varmaan. Näin miehenä ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok uimarannoilla mielestäni, vaikka naisten rinnat ja nännit ovatkin seksuaalisen nautinnon lähteitä toisin kuin miesten. Kadulle ei naisten nännejä kiitos, liian seksuaalista.
Osa naisista ei ole seksuaalisia silleen että omat rintaosat kiinnostaisi, toki joku osa voi olla. Usein joku mies seksualisoi ne. Tai kuvitelma että nainen on joku rintahiplaaja kotonaan. Moni ei ajattele silleen rintojaan tai koe mitään nautintoa. Ihmiset tietenkin erilaisia.
AI niinkö, itse en ole ainuttakaan naista tavannut jota nännien ja rintojen hyväily ja suutelu ei suuresti kiihottaisi. Jotkut ovat saaneet siitä orkkujakin. Naisten nännit ja rinnat ovat sekundaarisia sukuelimiä, ja sukuelimiä ei pitäisi katukuvassa nähdä.
Ihanaa! Tätä olen odottanut! Terveisin Lyyti 80 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok uimarannoilla mielestäni, vaikka naisten rinnat ja nännit ovatkin seksuaalisen nautinnon lähteitä toisin kuin miesten. Kadulle ei naisten nännejä kiitos, liian seksuaalista.
Osa naisista ei ole seksuaalisia silleen että omat rintaosat kiinnostaisi, toki joku osa voi olla. Usein joku mies seksualisoi ne. Tai kuvitelma että nainen on joku rintahiplaaja kotonaan. Moni ei ajattele silleen rintojaan tai koe mitään nautintoa. Ihmiset tietenkin erilaisia.
AI niinkö, itse en ole ainuttakaan naista tavannut jota nännien ja rintojen hyväily ja suutelu ei suuresti kiihottaisi. Jotkut ovat saaneet siitä orkkujakin. Naisten nännit ja rinnat ovat sekundaarisia sukuelimiä, ja sukuelimiä ei pitäisi katukuvassa nähdä.
Pervessi s*ka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodoma ja Gomorra. Mä en tykkää tästä sekopäiden vihervassareiden touhusta yhtään. Rinnat piiloon kiitos. Tai sitten on ihan turha valittaa jos miehet kulkevat paidatta. Niillä ei sentään ole seksivälineet siinä näytillä kuitenkaan. Älkääkä puhuko imettämisestä. Ei sitäkään ole tarkoitus tehdä niin, että paljas tissi tiskiin ja imettämään.
Eivät minun rintani ole mitkään seksivälineet, pervertikko! Ne ovat osa kehoani.
Itse voisin olla (ja olen ollut) yläosattomissa lähinnä uimarannalla, en sekasaunassa tuntemattomien kanssa. Mutta ajattelen, että etenkin nykyihmiselle tekee hyvää nähdä kaikenlaisia luomukehoja - täällä palstallakin kirjoittaa päivittäin nuoria miehiä, jotka ovat täysin vieraantuneet siitä, miltä photoshoppaamaton ei-seksityöntekijänaisen keho voi näyttää.
Kyllä ne juurikin muuten on! Se on oma mokasi jos et hyviä työvälineitäsi siihen käytä. Tissit piiloon uimarannalla ja muissakin julkisissa paikoissa!
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi, kun saisivat uida alapäät paljaina.
T. Mies 62v
Älä huoli, se on varmasti seuraava askel, jonka yhteydessä vaaditaan yhteissaunoja ja suihkuja. Toteutuu varmasti elinaikanasi. Askel kerrallaan menee kanat jonossa, kotkot. :D
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tissitissitissi
Loppuu se hyvänolontunne, kun tissihikiset ä m m ä t puulaa mestoille riipparit heiluen ja nänninnappulat maata viistäen : (
Siinä kohtaa kun pidättelee suuhunsa nousevaa oksennusta, voi samalla toivoa niille rintsikoita ja paitoja päälle.
Yritäks vähä kiihottaa mua!
No höh! Todellakin yritän! Miten onnistuu? O_O
No mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat viehkeällä keski-ikäiselle naisolennolla, niin sitä enemmän kiihotun! Jos vaikka kainon ja kiltin keski-ikäisen kirjastonhoitajattaren mahtipovi riippuisi navassa asti ainakin, niin kyseessä olisi maailman kaunein neito ainakin minusta!
Te "tissit piiloot" tyypit voitte muuttaa jonnekin islam maahan. Tämä on vapaa Suomi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Killuttimet esiin.
- NAINEN
Joo, nähdään heti, onko siellä edes mitään.
Joo, pitäisi nudismin olla pakollista. Näkisi heti, ketä miestä on ihan turha deitata.
Hämeenkadulle tulee piste jossa naiset saa pyllistellä ilman housuja!!
Eivät minun rintani ole mitkään seksivälineet, pervertikko! Ne ovat osa kehoani.
Itse voisin olla (ja olen ollut) yläosattomissa lähinnä uimarannalla, en sekasaunassa tuntemattomien kanssa. Mutta ajattelen, että etenkin nykyihmiselle tekee hyvää nähdä kaikenlaisia luomukehoja - täällä palstallakin kirjoittaa päivittäin nuoria miehiä, jotka ovat täysin vieraantuneet siitä, miltä photoshoppaamaton ei-seksityöntekijänaisen keho voi näyttää.