Vierailija

eli petin miestäni nyt viikonloppuna ja mietin pitäisikö kertoa hänelle?

meillä miehen kanssa mennyt jo pitkään huonosti enkä edes tiedä rakastanko miestäni enään. nyt iski kyllä kauhee morkkis tosta pettämisestä niin kai sitten välitän miehestäni vielä. eli mitä mieltä olette kerronko vai en? mitään moraali saarnoja en kaipaa tiedän kyllä tehneeni väärin. meillä yksi lapsi eikä olla naimisissa.

• ylös 4
  • alas 52

Sivut

Kommentit (86)

mutta lapsen takia ollaan yhdessä... mut sitä nyt vaan mietin että kerronko pettämisestä vai en. ero tässä varmaan joka tapauksessa tulee.

• ylös 1
  • alas 25

miehesi tyynesti hyväksyy sen???? Taitaa ukko kerätäkamppeensa ja poistua takavasemmalle. Toisaalta enpä yhtään ihmettele jos lähteekin, tuksin kukaan viitsii jakorasioita nurkissaan pitää.

Ja jos tuo ukkosi tuon hyväksyy niin luotto sinuun ainakin meni. ja tarvitsette TODELLA pitkän eheytymisen ja parisuhdeterapiaa.

• ylös 16
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellä käy pettäminen mielessä vähän väliä, nyt kun olen löytänyt ihastuksenkin..Onneksi vielä ei ole tullut tilaisuutta pettää, kun näen ihastustani vain töissä. Tämä on toisaalta niin kamalaa, toisaalta niin ihanaa..Minä kyllä rakastan omaa miestäni, mutta joku kipinä siitä on kadonnut jo aikoja sitten. En vaan millään tahtoisi rikkoa perhettäni, kun katson pientä tyttöäni isänsä kanssa ajattelen, etten koskaan eroa lapsen takia! Vaikeaa.

• ylös 6
  • alas 18

tilanne on todella kamala kyllä. jotenkin ajattelen että jos kerron pettämisestä tulee meille hyvä syy erota. tähän asti ku ei hyvää syytä ole ollut paitsi just toi että kipinää ei millään tasolla enään ole. mutta en haluaisi perhettä rikkoa mutta itse en todellakaan ole onnellinen. ja sen tajusin kunolla vasta pettämisen yhteydessä. mielessä pyörii vaan että kerronko ja tulee ero vai olenko itsekäs jos kerron vai pitäisikö minun jättää kertomatta ja yrittää vielä saada suhde toimimaan. plääh:(

t ap

• ylös 4
  • alas 12

Jopa oli pientä flirttiä ja pusuttelua tämän ihanstuksen kanssa.

Sitten juteltiin ukonkanssa ja itkettiin ja juteltiin lisää mentiin parisuhdeterapiaan, käytiin 1½ vuotta siellä. Ruvettiin uudestaan käymään kaksin tereffeillä, lefassa, risteilyillä jne. Lapset tuolloin 4kpl ystäville hoitoon ja menoksi. sieltä se sitten tuli takasin se kipinä. Ja sitä ollaan pidetty päällä jo montavuotta noilla , trefeillä, yllätyksillä, reisuilla, jne. sellaista leikkiä myös makuukammariin ;)

Nyt ollaankin oltu jo 18 vuotta yhessä ja on 6 muksuakin , eli tuon kipinän löytymisen jälkeen ollaan thty 2 lasta lisää :)

-6-

• ylös 12
  • alas 5

Jos on väkivaltainen, henkesi voi olla vaarassa.

Mieti siis todella tarkkaan, kerrotko.

Kannattanee miettiä tosissaan sitä eroa.

M29

• ylös 15
  • alas 12

Riitää että joudut itse asiaa miettimään. Älä mene ja tuhoa teollasi myös miestäsi. Kertominen on äärimmäisen itsekästä.

• ylös 19
  • alas 17

sitä pelkoa ei ole että mieheni olisi väkivaltainen kuultuaan asiasta.

mutta en haluaisi häntä loukata joten taidan kallistua siihen että en kerro. ei se edes ratkaisisi mitään vaan toisi minulle vaan paremman mielen ja olisi syy erota. ja se että kerron tekisi minusta itsekkään koska omaa oloani sillä vaan helpottaisin ja miehelle toisi suurta tuskaa. ja huomattavasti helpompi erosta tulee jos hän ei tiedä pettämisestäni. jos tietäisi tulisi erosta vaan kamalan riitaisa. mies ja lapsi tulevat illalla kotiin niin pitää jutella miehen kanssa jos hän vaikka suostuisi paresuhdeterapiaan ja jos ei niin ei varmaan muuta ratkaisua jää kun ero.

t ap

• ylös 11
  • alas 11

Vierailija:

Lainaus:

Sai sellaisen kuvan viestistäsi että olisit.

En ole, mutta elämää nähneenä tiedän monien miesten

olevan. Oma isäni hakkasi eron yhteydessä äitiäni pahasti.

Kyllä ne miehet (ja naiset) osaavat katsoa mitä koneella teette. Eletään 2000-lukua,mikään ei pysy netissä surffaillessa (kirjoitellessa) salassa!

että mieheni alkaa katselemaan mitä olen kirjoitellut nettiin. ei häntä ne kiinnosta. niin ku tuntuu että ei mitkäään minun asiani. jos mieheni pettäisi minua haluaisin sen tietää koska siinä olisi se hyvä syy erota...

nyt poistun täältä. kiitos kaikille ketkä ymmärtävät tilanteeni eivätkä aloittaneet mitään moraalisaarnaa:)

t ap

• ylös 4
  • alas 11

mutta tänään kun mies kotiin tulee otan puheeksi tän meidän suhteen ja selvitetään kaikki asiat kunnolla. joko sitten päädytään että yhdessä jatketaan tai sitten erotaan. näin ei voi kumminkaan jatkua. jos yhdessä jatketaan mennään parisuhdeterapiaan. toivottavasti mies vaan suostuu siihen.

t ap

• ylös 11
  • alas 2

Vieläkin kaduttaa kamalasti asia, mutta silloin en vaan ollut täysissä järjissäni ja muutenkin meni melko huonosti. Jos kertoisin asiasta niin mieheni suuttuisi ja ehkä jopa jättäisi minut, sitä en halua. Pettäminen ei merkinnyt minulle mitään, miksi pilata kaikkea yhden virheen takia, en siis kertonut enkä aio koskaan kertoakaan. En halua loukata miestäni enää yhtään lisää. Hän on juuri se oikea minulle ja meillä on mennyt todella hyvin, silloin pettämisen aikaan vaan meni vähän huonommin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.